2010/11/18

飛卜新世代.你like我都like…

雖然我不認識hocc,又對小動物都不太有興趣,但知道貓貓過身,感覺難免傷感…

well,這是前話。正題…點解人家愛貓死咗要like架﹗(雖然係寵物啫…都係白事喎﹗)

(撞鬼…原來一連幾條hocc悼愛貓的thread…我有click過like喎﹗癡咗邊條根…)

睇番舊文,原來飛卜興起都係講緊短短兩三年,但潮流已經翻了幾翻。初初係送禮物呀咁,而家就變share news/link/片,再你like我又like…

有時唔太明…我行街食飯你like乜鬼。更唔明既係…人家整親傷風病…又like…更更更唔明既係,家有白事…都like?﹗囧

走在街上、揭雜誌、睇網頁,到處都係"F"字button,彷彿所有野最後萬佛都係朝中link番去飛卜。加之於而家手機上網又再方便多幾層樓,影完即刻 upload上飛卜,好奇怪,和同事談起某舊同事,明明我同佢好耐無聯絡,但又會對佢起居飲食無所不知…飛卜滲盡生活每個角落,有啲煩。

看來係手機上網太方便(從upload後一句就知佢用緊乜手機…好驚﹗),每天開都見到成千上萬的新相,去party去飲去玩去食去k去做野…乜都有,更爆 的…都係有既。有時我會懷疑,大家影咁多相係咪為咗up上飛卜呢…(尤如我影食物相係為貼上博…)呀…話人者是…係我。

想問,幾時有dislike個button啫…

最大的感觸是…人真係好自相矛盾,明明不喜歡行藏敗露,但又喜歡up吓相等人like吓…(無聊的堅持是盡量不upload人物相…囉)

舊文:
社交空間絮絮唸
飛士卜恐怖
也談Facebook
*************************************
最近《Social network》上映,友人講起弄得我心癢癢去睇…但最攪笑的是…話去睇那個人係無開飛卜架喎﹗

2 則留言:

  1. social network勁好睇 :-D

    20th Nov 2010 23:46 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇住阿主角係咁打code時不禁想問:唔使諗吓先架咩,可以一嚟就喪打既﹗好勁﹗

      13th Dec 2010 17:54 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD