2007/10/10

也談Facebook

交朋結友網,曾經很紅的Friendster有開account但不熱衷,到現在都不太明白佢做乜,「朋友」來來去去都係嗰三個﹗這一水很紅的 Facebook本質相近,但加了很多周邊application就…出事,玩到一日不click如隔三周。幸好,開戶個多月,過了上癮高峰期,回復正常了。

分史達也好,飛士卜也好,於我而言最大吸引力就係搵番失散了的同學仔舊工友。一路有聯絡的友人,有email咪即管invite一下,無亦不可,反正在飛士卜以外的世界也有聯系,仲要係更直接的說。

我這個人衰懶,gathering總係等人攪而唔肯自己來,曾經日見夜見的同窗慢慢在生命中fade out。面對面,我怕大家相對無雜言,所以在人海相遇我都係無勇氣相認的。而飛士卜正好解我愁雲,從母校的group到見到舊友,打個message按一 按send,大不了對方ignore自己啫,起碼無兜口兜面咁瘀,在網上被動的本人突然主動囉…呵呵。最近相遇番個F.1時很玩得來(是她感染本人欣賞巨基的說…唔),談起舊事,對方又真係記得啲細節喎…嘩…超開心囉…

隨了學校group,公司、組織、信仰甚至係一個信念(如反對中大校巴收車費)都可以組成一個group,有興趣就加入吧。如是者,你搵到我我搵到你,可add的朋友越來越多…我見過一位朋友朝早才開戶,夜晚已add了百幾個朋友…orz…

說到add朋友,本人倒是有點堅持,和當年icq/msn一樣,要真正認識那人才add,就算是網友,最起碼我知佢係乜水,大家有交談溝通過(那怕只是博上的留言)才算是「認識」吧?說實在友情呢家野唔係用來炫耀既,百幾二百個朋友又點?哈,我都是繼續貴精不貴多好了(被我add了的係咪係榮幸呢?呵呵 呵)。

add來add去之餘,你的朋友(和你)對你或對其他人做了甚麼事都會列在news feed度,老實說,我覺得有啲似監視,又有點似偷窺,發現人家send禮物給大堆人偏沒自己…會胡思亂想…唔通我唔係你朋友咩?

至於那些application,初時覺有趣,現在開始覺得煩。

Post message(已發展到可以post圖、畫公仔和video,正頭好似blog留言咁…)、送禮物、約玩遊戲、養寵物、談自己喜歡的書/電影/音樂、睇股價、puzzle、看大家相似度…周邊applications多如繁星,甚至開始有啲「煩」,同樣係post message功能的wall我add了兩個,send飲品的又有兩個,跟住send禮物的又有幾個…嘩,可唔可以合併埋一齊呀?個page長到暈,收要 manage(最起碼覆人家留言…寫blog後遺症…有留言要覆…)自己個page極煩,這也是我熱情開始減退的原因了…

基本上,有invitation時都會add來試,有趣的就留,無聊的就delete。唯獨有一個我不喜歡,add了沒執行--就是add top friend。不知怎的,總覺得像是將朋友分化了,你是高層次啲既…阿某某是無咁close既…當然,知心密友和點頭之交是絕對有分別,不過大家知就算, 放上枱面總覺怪怪的,畫公仔唔使畫出腸je?

同時,飛士卜係老闆check員工有無偷懶既好地方,你做乜動作佢都會list出呢,仲寫明時間…斷正﹗而且好多人會用真名仲貼相,在博世界還可以化名避人耳目,在飛士卜真係一目了然乜都睇晒…好危險的說…好些人在 information一欄連公司名都寫埋…真係唔怕被check嗎?

我怕架…哈哈,所以玩少咗囉﹗

另外的幾篇:
飛卜新世代.你like我都like…
飛士卜恐怖
社交空間絮絮唸
我們的青春小鳥~ICQ
我們的青春小鳥~xanga

22 則留言:

  1. 太方便, 無私隱, 唔o岩我

    到而家都係覺得icq好d. 我唔鍾意msn.

    10th Oct 2007 15:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺…次次見到人地做乜的news feed好似裝人沖涼咁…
      我都鐘意icq多啲,但無計,啲人已移動晒去msn,無人on icq啦…唯有逼住一齊去啦…
      淨係無得留offline msg都夠乞人憎…

      11th Oct 2007 09:40 AM

      刪除
  2. 唔敢用facebook

    已經用真名,仲加埋公司名又真係好危wor

    10th Oct 2007 16:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我只寫讀過乜學校(搵舊友嘛…)
      現下的公司就絕口不提…
      朋友知就知唔知就唔知啦…

      11th Oct 2007 09:41 AM

      刪除
  3. 在下也是不知道Facebook有什麼好玩的一員...

    Search人太難,還是等被Search...要加強友誼?看不出送那些Online禮物可以搞得出什麼...

    還是直接Chat會比較方便...

    10th Oct 2007 16:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 用呢搵舊朋友就幾好,多人玩嘛…
      search人難?﹗點解呢?不過最煩既係唔知對方改個乜screen name,而我當年中學的grad bk居然係用中文名的…大佬,我都搵先?
      至於有contact開的朋友,走上飛士卜相逢又真係好無聊…

      11th Oct 2007 09:42 AM

      刪除
  4. 除了希望撞番D舊朋友外,我也是喜歡開Group,將自己喜歡的圖放上去當Server用,不同Group不同類材來分門別類,若放在自己電腦,我卻不知如何處理才好。

    CO2

    10th Oct 2007 17:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 放在自己電腦會無心機理…十年都唔開一開囉…
      我懶到啲相影完都唔過落電腦(除寫blog用或要send出去的相外…),全部都留喺部dc度算…

      11th Oct 2007 09:43 AM

      刪除
  5. 你好!這篇Blog已經被我們選為精選文章! 請繼續寫更多好Blog和我們分享!

    MySinaBlog 分類精選 - 網絡


    10th Oct 2007 17:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝選中,會繼續努力…

      11th Oct 2007 09:44 AM

      刪除
  6. 所以我唔開公司名玩facebook lor
    不過而家都覺得facebook唔好玩啦

    10th Oct 2007 21:04 PM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係唔啦…都係嗰句,朋友知就知唔知就唔知啦…
      而家我都無乜心機玩,係耐不耐上去望一望有無msg覆吓囉…

      11th Oct 2007 09:45 AM

      刪除
  7. 我就覺得facebook太花了..

    11th Oct 2007 14:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,而且同樣function既application既都有幾種,有時人家送了禮物又唔好意思唔理人,於是add了…之後就…唉…個page又長了…

      13th Oct 2007 15:07 PM

      刪除
  8. facebook 實在又愛又恨, 愛的就係可以動員一大班人去支持什麼或者係網上攪 fans club; 恨的就係真係冇乜私隱, 太容易了解整個人的人脈關係和歷史.

    此外, 我都唔鐘意係 facebook 玩 funwall / superwall / wall 等等, 要 send message 不如用 e-mail 吧.

    11th Oct 2007 16:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 在wall留msg係幾好既,但同樣留msg既wall都有幾款,成日有朋友話留咗msg俾我但我又搵唔到留咗係邊個wall度喎…有點煩…
      send sms或email確係方便好多,而且日日check,回覆快好多…

      13th Oct 2007 15:09 PM

      刪除
  9. 經過朋友壓力, 我都開左個account 了...

    哈, 得意的係搵到D 表弟妹囉. 其實 facebook 上的人其實絕大部份(除左一兩個)我都有MSN, 但唔知點解又加埋facebook 咁解...

    D application 我一個都冇裝!! 我要玩簡約主義...

    11th Oct 2007 16:39 PM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係囉…哈哈,所以主打係和啲同學仔聯絡,不過相認之後好多都add番msn…
      啲application我慢慢delete緊…好眼花…好煩…

      13th Oct 2007 15:10 PM

      刪除
  10. 我都有玩facebook呢!
    遇到失散多年的朋友真的很高興,但其實我不知道他怎樣add我,因為總覺得facebook找人不太易,除非你有別人的email,而剛好別人又以相同的email開account,否則不知要怎樣做啊.
    老實說,真的要節制一下自己,我之前都是無時無刻都去check一check,不太ok!

    11th Oct 2007 23:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多時都係從學校group度搵番囉啲舊同學,靠search名或email就難啲,始終唔知人家用乜nickname啦,而且當年拎住的email又唔住而家仲用緊喎,所以我覺得去學校group搵會有效啲的說…

      我戒得甩啦facebook癮,而家係晚上和早餐時間先望一望囉…

      13th Oct 2007 15:12 PM

      刪除
  11. Thank you to share,emotion有空也到 我的新浪博客 坐吧!

    3rd Dec 2008 23:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用謝,但如果你留的是你的意見而不是叫大家去看你的博客,我會更感謝你呢…

      4th Dec 2008 01:05 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD