2007/10/22

身體髮膚受諸父母…

最近煲的一套偶像劇,劇情…可以說是由頭悶到尾的…唯獨有一場令本人印象很深:話說男角斥責女角不應傷害自己,理據是「身體髮膚受諸父母」, 女角立即反駁:「你背部都有一大刺青耶…」,男角回應是「蠻痛」(這個明顯是攪笑的)和「蠻後悔」,就是後悔這兩字,雖然劇情是假的,然而劇中人吐出的「後悔」兩字,倒也讓本人想了一會…

近年紋身、穿洞等玩意變成潮流時尚;小時候呢,穿洞只會穿耳,而且穿的大數多是女人,最多只會每邊穿一個;紋身呢,除了江湖片主角那些印水紙就是街上那些左青龍右白虎的叔叔,見到不禁會驚一驚…啊,怎麼畫到好似著衫上身咁?不過做得應該有背後理由吧?唔知係咪從小睇得江湖片多,其實我覺得那些左青龍右白虎幾型,當然,唔好畫到著衫上身咁。尤其是紋身,其實小的對此行背後的動機頗好奇的。

頭髮染得不好可以再染過別的顏色,攪不好就狠下一剪剪短,要回頭總有辦法;穿洞嘛,不是太騎呢的地方,只要不是發炎甚麼的,把環除下過一會洞自然會埋口;然而紋身卻是沒回頭,雖說時下激光甚麼的效果好似很徹底,然而又好像不是百份百成功的說?而且,此時此刻值得紀念的人和事真值紀念一世?攪不好遲一會由紀念變眼冤?我常覺,真決定落手紋的人都很有勇氣…

小的沒這份勇氣,只會望不敢試。曾經有位同學言之鑿鑿說會在肚皮紋一個,好到夏天時到沙灘和太陽伯伯玩遊戲可秀一秀,而且,那是個不會在正常上班時間給同事上級看到的位置,不會影響工友對自己的觀感云云;不過…佢都係得個講字…於是,還未有個真人人辦讓本人訪問一番…

想紋的人和不敢紋的人,考慮點應該不會包括「身體髮膚受諸父母」吧?前天聽收音機,某新進歌手(本人幾欣賞佢啲歌的說…)被DJ問起紋身事件如何和父母交代,佢就話係先斬後奏的…

同樣是紋,紋眼線/眼眉就無咁型囉。這其實令本人百思不得其解,雖知化妝潮流既野五時花六時變,為省下十幾分鐘畫眼的時間就得頂著副過時兼發藍的眼線/眉…弄得眼線/眉的應該都是愛美的太太吧?不過美完就變騎呢,殊途不同歸。

小的之所以有以上一堆胡扯,就因為當年幾次家母發現穿耳(都是先斬後奏),都被罵上「身體髮膚受諸父母」這句;洞穿了反而不想讓它們曝光,又或睡姿不良而腫痛不已,都不住有種後悔暗罵又唔係型又要攞呢攪的感覺。

咪就係被開首一段戲篤中了。

16 則留言:

  1. 紋眉的通常是諸位的母親XD

    我當年都阻止過阿媽紋眉,但係佢d師奶認為每日花時間畫眉係好煩既事

    最後佢去左綉眉……無咁恐怖咁囉

    22nd Oct 2007 00:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實…畫眉都唔係好花時間je呀話?﹗(不過我係化妝懶人…好難以自己做標準)
      我只覺得為省每天少少時間,而做啲永久性既野唔值得囉…同一道理,無理由因為要日日吹頭先出得街,而植假髮一了百了架,始終打扮既野會過時,弄了上身既野過時了又整唔走,感覺很不爽的說…

      25th Oct 2007 10:03 AM

      刪除
  2. 大s 紋0左係隻手度, 次次拍親戲都要就鏡頭, 佢好後悔喎...

    我都唔明紋身有咩好. 個d 鼻環都...

    我好搞笑, 耳洞係呀媽的我去串架. 個陣仲係小學, 點知間小學原來唔俾帶耳環, 搞0左一大輪但因為唔俾帶, 之後個洞埋0左口, 得個印, d 人仲以為我不嬲都有串耳洞. 我一直都的唔起心肝再穿啦. 都好驚同痛吓架嘛. 同埋, 少個耳洞就少個藉口嘥錢買耳環. 點知我又走左去買冇耳泂都帶到的耳環. 仲要一對好鬼貴, 成二百蚊一對架... 真係無鬼聊我份人.

    22nd Oct 2007 01:40 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係,演員既body都係演出既工具嘛,演純情女生但隻手有紋身真係幾騎呢…

      家母從來無帶過本人去穿耳,係考完會考本人自己走去攪的,穿完無幾耐畢業禮,其實犯咗校規架啦啲數目,miss真係嚴到畢業禮都繼續check儀容,好在隨機抽人check唔中我je…

      本人係敏感型,隻耳好唔聽話,好易又紅又腫,所以我一路只帶穿耳時的防敏感型,試過落重本買對白金的都敏感,激死我,所以耳環一路唔係我既消費項目,因為無乜可買,帶來帶去都係粒粒的…

      我穿耳之前試過帶磁石型的,帶幾個鐘已痛死了…

      25th Oct 2007 15:38 PM

      刪除
  3. 紋身好痛,同埋而家都唔興啦 :p
    但我見外國好興紋d 中文字,都幾搞笑

    22nd Oct 2007 09:37 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺,一針一針咁刺落去…我諗我頂唔順…
      外國人覺得中文字型嘛…但首要條件係唔係俾人整蠱紋啲騎呢字囉…唔係個個外國人都知個字點解架嘛…

      25th Oct 2007 15:40 PM

      刪除
  4. 紋得不太過份的還可以接受, 但像是范曉萱般的便覺太誇張.

    22nd Oct 2007 17:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人說紋身係會上癮的(我覺得穿洞都會),試過一次原來無想像中咁痛,會有心癮想再弄…

      25th Oct 2007 15:42 PM

      刪除
  5. 最反叛0既時侯有唸過紋身, 不過唸到自己咁肥, 紋左都唔靚就冇紋到lu...

    22nd Oct 2007 21:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係覺得自己喜好五時花六時變,我唔想陀住啲唔鐘意既野喺身,所以唔打算攪囉…諗就梗係有諗過啦…

      25th Oct 2007 15:42 PM

      刪除
  6. 我覺得近年很多人都喜歡在背上紋一對翼...
    我識有個人, 以為紋身很有型, 但就成日係人面前話好痛, 我唔知咁有幾型? 仲要因為無錢加上怕痛, 所以未紋晒...
    身體髮膚受諸父母, 時下年輕人, 識呢句既都少啦, 仲講諗?

    23rd Oct 2007 01:29 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 未紋晒?未完成的嗎?咁都算型…umum…
      我成日覺得,年青人弄這些so called潮流玩意出於一時衝動,轉個頭好易眼冤…

      25th Oct 2007 15:44 PM

      刪除
  7. 以往曾和朋友討論...有些人會以紋身為愛的宣言...什麼愛x一生一世...我愛xx...曾經冧盡少女心...但萬一甩拖呢...
    小弟也想過紋身...但當然不是這類愛的烙印啦...更不會是左青龍右白虎...而只是抱著貪玩...只想一試的心態...但找不到人陪...便放棄了...
    說開穿耳窿...上兩個星期有位女同事穿了她人生的第一個...正向另一位女同事訴苦說痛...殊不知有位男同事說穿耳窿不痛(由於這公司是蚊型公司...所說的會是會全世界也知道)...而小弟亦曾在英國時一嘗穿窿滋味...原來全公司也有穿窿經驗...

    23rd Oct 2007 16:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 那些愛的紋身,愛緊時迷sweet sweet囉…事後若然散咗就好眼冤…
      我成日諗,鄭中基係咪真係整咗個愛的紋身呢?咁攪法佢咪呢世都要著中袖衫?好慘je…

      話實呢,穿耳窿真係唔痛,even穿耳骨都唔係好痛(本人可是超級拍痛人的說),實在在我緊張緊死啦好痛呀時,拍一聲就穿完。不過咁就衰,因為唔痛所以心思思再穿(實在我都唔明一排野有幾靚?﹗),同紋身一樣,會上癮的…
      不過我只敢穿耳的,其他就無謂了,總覺好危險…

      25th Oct 2007 15:47 PM

      刪除
  8. 看著別人的紋身,就感到痛,真不明白,人為了喜好,可以忍受這麼的痛楚。尤其是見到大面積的紋身,真的有些心寒。

    1st Nov 2007 13:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 望住人家的我都會諗紋的動機係乜野,一來痛,二來無得返轉頭,一小個我覺得ok既,但一大片好似去得太盡,萬一後悔就煩…

      2nd Nov 2007 09:55 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD