2007/10/30

童顏,扮細, kidult

青春是可愛,卻是隻任性兼一去不回頭的小鳥,沒了就沒了。但它的可愛,卻總是流逝以後回頭望,人們才發覺它的可貴,熱熾的去追求,望得到點點心靈慰藉。

讚人「樣子比實際年齡小」,對方的笑容永遠比讚人家成熟來得燦爛囉。

一直相信,保持心境開朗(但不是保持孩童心理),是駐顏有術的最高境界;不過社會人如你我每日奔波勞碌,還心境甚麼開朗,睡也不夠耶﹗還駐甚麼顏…

若果閣下覺得童顏族天生一副娃娃臉,上天造就實際年齡小的面孔值得羨慕,umum,錯唔晒,但又啱唔晒。讀書年代倒還好,最多係中學被當小學生,大學被當中學生,暑假被當街捉住問買咗教科書未,或會考季節被捉住發表放榜後感(你唔介意我講幾年前自己的感想我也不介意既…),沒甚麼大不了;然而做了社會人就有問題,一副細路面口讓同事永遠以為本人剛畢業(到現在還有人以為吾司是本人畢業後做野的第一間公司耶﹗),同事都好像唔放心交托任務,要花點時間來建立信心…要不就當自己乜都唔知似足交代後事的重頭講起,這時候會不禁想「係咪要扮得成熟啲呢?」

曾幾何時試過大改造,從頭做起,盤起頭髮,染回(好像是)沉實黑色,穿深色衣服,著上著到腳痛的尖頭皮鞋,買個牌子走難公事包…行出來,只覺得像個要做presentation的大學生,細路(無咁誇張就青少年囉…)扮大人,特別是銀行大班年代的上班造型,很恐怖。現在,尤得佢啦,自己舒服就好了,反正做落野大家都知乜野事,衫褲鞋襪係表面野呢既啫?﹗

無論人家有心還是無意,估了個比真實小的年齡來,還是會心甜一甜,嘻嘻,青春不多了但還呃得吓人?﹗呵呵…

相由心生,可能本人心境無乜長大過,友儕已在談炒股談婚談嫁,本人還是一股腦兒熱愛娛樂版,也許係咁先攪到個樣咁既款…umum…

樣子天生成,改不了樣就從外表著手吧,就手嘛…曾經在街上見過很多幾十歲的叔叔和嬸嬸打扮成夏老威花0靚或迷人小公主,很驚。當然要穿甚麼閣下有閣下的自由,若閣下能從穿上和年紀不勻稱(就算一臉蒼桑)的衣飾得到最大的滿足感,也不失為一件好事(雖然對路上行人如我而言就唔係囉…),econ理論,閣下的效益已被最大化了,感謝神恩。

說著說著想起被坊間用到爛的名詞"Kidult",根據偉大的維基說,這詞解作:

Kidult一詞是kid(小孩) + adult(成人) 的合體,是指一個成年人仍然熱衷年輕人文化,亦指心理上長不大的成年人,心思意念仍像孩子。中文傳統上常把這類人稱為老頑童,但人們對「老頑童」常有負面的刻板印象,且這類人的年齡在現代社會的眼光中還稱不上「老」,故用「傑斗」這個音譯詞較為符合中立原則。此外,又有頑童族和玩童等名稱。

我諗這是一種心態/態度吧,即是說人雖然長大了,但還留著一點童心。不過這term好像被用得太爛,幾十歲著到五顏綠色扮hip hop guy又叫kidult,一日抽扭蛋買玩具又叫kidult,攪攪吓連追名牌追波鞋就kidult埋一份?﹗orz…誰叫潮流雜誌係又kidult唔係又kidult,弄得成件事好似好型,唔做好似out咗咁款。稚氣和帥氣,差很遠的說…

另一篇:定格在剎那
實際vs精神年齡
*************************************************
話說呢篇水係小blog的第五百篇耶…

以自小從未試過有恆心寫日記達一個月以上的本人來說,寫了兩年多絕對是個壯舉﹗哈哈。雖然寫博和日記是很不同的,本人也只是偶然吐一吐心事,多數都是談天說地風花雪月摸不著邊際的胡扯;我喜歡用日記來記吓自己想法,但又不喜歡只說心情,自己和自己對談,很自閉。網路上接觸到的留言版/新聞組/博真係超偉大,遇著各路英雄留言,感覺自己不是在自說自話(雖然本人係好欣賞古巨lei的《我對門匙說》哈…),超爽的。更奇異的是,會認識到一班同好,從網上到真人相見,你說,這是不是很奇異呢﹗﹗﹗

雖然近月因公事繁忙放慢了更新速度,但我想只要有水想吹,還是會走來胡扯一番~

38 則留言:

  1. 咁我似唔似咁大年紀呢?呵呵呵!

    賀500篇!

    30th Oct 2007 11:51 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 年齡係個數字je…我地心境年青咪得囉…

      話實點解個文章總數仲係499既呢…唔跳去500既…

      30th Oct 2007 13:24 PM

      刪除
  2. 難得有和妳相似的地方...從來沒有人估得到在下實際年齡的說...被估少細七年的感覺實是很棒!

    倒是覺得相由心生是真的。在下之前一直在打機看動漫,自然也感覺後生了。

    不過在下也意識到這樣下去真的不行,炒股談婚論嫁不能拖太久,妳的娛樂版還要持續到什麼時候?

    這兩天又聽多一個年近三十的女生在抱怨著急了...下一個不會是妳吧?未雨綢繆吧,Kidult。

    30th Oct 2007 12:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 被人估細咗係幾開心…不過掉轉呢睇,係咪太稚氣呢?始終出來做野,人家第一印象先入為主架嘛…

      其實我都有想過我的嗜好係咪太細路仔,試過夾硬去煲財經版,有如睇外星文咁囉,佢識我我唔識佢。慢慢想通,每人都有每人既興趣,人家喜歡講財經我會聽,若人家有興趣聽我講娛樂野,我咪又講囉,一個group總係會有唔同興趣長處既人既…

      至於談婚論嫁啦喎,好似同娛樂版無抵觸架喎?或許就係有人buy本人低低bb呢…umumumum…

      本人經常諗呢個問題,最後的結論都係做自己就好了,無謂勉強扮大或扮細,辛苦人地辛苦自己…

      30th Oct 2007 13:28 PM

      刪除
  3. 我覺得kidult...係有童心, 係嗜好方面.
    偏偏d人成日以為扮後生就係....

    30th Oct 2007 12:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,kidult應該係一種態度,唔係話外表著後生啲或狂買玩具就kidult…

      30th Oct 2007 13:30 PM

      刪除
  4. 我覺得, 好多時人地讚我地個樣細, 係出於禮貌, 講細幾年, 對方可以開心下, 又何樂而不為. 心裡暗喜一下就算, 太認真而對方其實係出於禮貌但唔係真係覺得你個樣好細就太件事.

    在我來說, 人地真心覺得我細又好, 出於禮貌覺得我細又好, 都無咩所謂, 我又唔會特登扮細, 或者扮老成. 做番自己就最好, 唔係自欺欺人欺唔到人就大件事啦.

    我又覺得"一股腦兒熱愛娛樂版"同談婚論嫁冇抵觸. 我結婚個陣, 都係繼續超低能勁白痴. 哈哈哈~

    500 篇. 果然我跟你還是有遙遠的距離....

    30th Oct 2007 12:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔係特登扮細,只係鐘意著converse牛仔褲…或者咁樣望埋去似大學生多過社會人掛?﹗哈哈哈…

      有時我會覺得,一個人望埋去令人舒服緊要過望落去後生,舒服可能係指個人開心啦容光煥發啦春風滿臉啦咁,總之令人樂於親近既…

      娛樂版之於本人就如足球之於男生je,都係種嚐好,無話影響談婚論嫁掛?﹗

      500篇入面有百幾篇係舊居的歌詞文呢架,假像來的…

      30th Oct 2007 13:34 PM

      刪除
  5. 同意紫熊說人家讚美自己樣子細是出於禮貌,不過被讚那刻真係好開心架^^
    在工作上,樣子細在初次見面時也會給人「無經驗」的感覺,不過合作之後就會知道被我的外貌騙了。
    話說回來,能夠保持外貌年輕,總好過未老先衰吧:)

    30th Oct 2007 13:10 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 未老先衰真係灰啲,所以早幾年前已決定順其自然,唔勉強扮大人…
      工作上童顏確係幾蝕底,尤其是見工,話晒面試的人無咁多時間了解你的為人,好多時睇樣架嘛…

      30th Oct 2007 13:36 PM

      刪除
  6. 在下倒是覺得,讃人「靚」多是禮貌,反而「細」就不是。因為有些人會覺得「細」是貶義,要「安全地」討好別人,「細」不是好的說話。

    稚氣...看做什麼工作吧,像在下這些對電腦的,話之你童顏如12...對人的工作就是另計。

    個人就覺得,「一股腦兒熱愛娛樂版」和在下以前「一股腦兒熱愛打機」沒有什麼分別。當腦子裡全部都是一項興趣的時候,就會對其他東西沒有什麼感覺,有機會也會因此而悄悄流走。

    一股腦兒熱愛娛樂版同談婚論嫁冇抵觸,先決條件是「已經有人準備談婚論嫁」,有人要的時候,話之你超低能勁白痴都繼續有人要啦。若非如此...UM...在下用四年的光陰才領會得到必須要調整思維。

    30th Oct 2007 14:35 PM

    回覆刪除
  7. LOL,我第一次聽人用打機同娛樂版比.
    我就無見過打機係報紙度好似娛樂版咁有成疊C, 唔通睇得多C1就會變宅?(呢個宅係無貶意, 只係想帶出, 打機同睇娛樂版俾一般人感覺係唔同...)

    我唔係話支持冰子沉迷娛樂版, 或者叫劍心兄打少D機. 呢2樣又唔係咩不良嗜好, 適當地玩有咩問題呢? 劍心兄今時今日打機都打出一遍天做埋搞手啦. 要識朋友, 搵對象, 最緊要係人夾人, 同埋要心地好囉. 有人覺得男朋友唔識炒股好傻, 同時亦都有人會覺得男朋友炒得太多好危險. 個個人睇法唔同架喎!

    30th Oct 2007 14:46 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 只覺得,鹹魚青菜各有喜好,不將自己的加諸別人身上,尊重別人喜歡的已很夠,世界會很美好的。

      30th Oct 2007 14:57 PM

      刪除
    2. 咁真係要點返首世界會變得很美俾大家了

      30th Oct 2007 14:58 PM

      刪除
    3. 不如點番樓上首草蜢算啦…
      但我唔記得歌名…

      30th Oct 2007 15:01 PM

      刪除
    4. 我好似有世界會變得很美果隻碟

      30th Oct 2007 15:03 PM

      刪除
    5. 好野呢架喎…

      30th Oct 2007 15:07 PM

      刪除
    6. 我阿媽係街執, 仲執左好多, pet shop boys呀, 周潤發都係果堆野黎


      30th Oct 2007 15:09 PM

      刪除
    7. 下次見到有得「執」唔該call我…幾遠我都來…

      30th Oct 2007 15:11 PM

      刪除
    8. 十年都有喎朋友.
      仲有哥哥同sandy喎

      30th Oct 2007 15:12 PM

      刪除
    9. 時差之回覆:

      而家拎住就值得珍藏了~咁多年…

      刪除
    10. 在下指出的是「投入沉迷於個人喜好」這一件事,不論打機,看娛樂版,又或者是讀Language,甚至是聽音樂,一樣是會花時間,一樣是會花精神,一樣是會全情投入。在下指出的只是,這樣會忽略其他方面的注意程度。

      在下從來沒有說打機或看娛樂版是不良嗜好,「適當地玩」當然沒問題,不過冰子說的「一股腦兒熱愛」,在下字面上看出並不是「適當地玩」的程度,故此因為自己過去的經歷,有感而發而已。

      在下從宏觀的角度看「興趣」一事,而妳硬要微觀地取出「打機」和「娛樂」的不同去LOL,在下實在無話可說。

      31st Oct 2007 11:04 AM

      刪除
  8. 我梗係唔係話你扮細啦. 坦白說, 我覺得細係扮唔到. 有d 人以為著converse 牛仔褲可以扮細, 咪好似我地裝suit 扮大人一樣咁羅.

    不過其實我覺得樣好難睇. 岩岩畢業同畢業0左好多年, 都睇唔到有咩分明. 但如果生個仔, 做0左呀爸呀媽, 個樣會成熟d 都唔定

    未老先衰. 好驚~ 我都係情願樣細. 工作上俾人睇唔起都算.

    30th Oct 2007 15:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔想咁「得天獨厚」,既然suit唔起就索性著番自己覺得舒服既衣著,lady野都唔係唔鐘意,只係覺得周身唔聚財…哈哈…
      會唔會係而家好食好住呢?同埋畢業出來做文職,多數坐冷氣房,唔使好似爸爸媽媽那輩咁勞動搵錢,所以無咁殘,睇上去年紀細啲?﹗
      小聲:比起未老先衰,梗係寧願樣細囉…

      31st Oct 2007 09:45 AM

      刪除
  9. 紫大你說得太對了
    咪就係咁囉, 穿起suit都不似太子就係我地呢D. 其實香港好多人個樣都生得唔老架喎, 起碼我身邊好多朋友都係咁, 只係程度上有D分別.

    有人話香港女仔普遍個樣都唔老, 好難估年齡架. 不過靚唔靚又係另一回事啦.

    30th Oct 2007 15:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係喎,細同靚無直接必然關係,上咗年紀都可以靚,只係大年紀既人要修飾多啲,後生細女青春無敵唔使點扮咁解…

      31st Oct 2007 09:46 AM

      刪除
  10. 其實咁樣都冇壞呀,我o的朋友都係一邊睇財經版一邊睇緊蘇文峰。我有次咁岩睇同佢地畸佬台個節目,死lor,成班人版頭睇到落尾,睇左成個鐘,仲覺得好好睇。

    30th Oct 2007 15:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使死…我都係一見啲生肖運程由頭讀到尾…
      無人話一定要專於一個領域丫,興趣比較major的可能只有一兩個,有時無聊有興趣既拎起手又睇吓,當識多啲野je,無壞

      31st Oct 2007 09:48 AM

      刪除
  11. "熱愛娛樂版"

    這個我也很喜愛, 真可以年青一些嗎?那我要看多一點了.

    恭賀500篇大作呢!

    30th Oct 2007 20:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 八掛和好奇應該都有幫助既…umum…
      多晒…有水會繼續吹~呵

      31st Oct 2007 09:49 AM

      刪除
  12. 今天我的feed不知為甚麼沒出 lol
    恭喜500篇!

    不能不說...寫blog...真係好神奇呀...

    講起樣呢,一睇我就話我arm arm出黎做野...well是但啦大家喜歡,我都覺做落大家都知啦,唔駛太刻意

    30th Oct 2007 21:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐之前我都係feed睇…而家無了…唔記得咗個password和username…哈哈…
      多晒囉…
      係…路遙知馬力,雖然先入為主既印象可能要多少少時間去改…

      31st Oct 2007 09:51 AM

      刪除
  13. 500! 勁!

    童顏呢兩個字, 硬係覺得要配巨乳成為一個常用詞.
    :p
    其實外表細都無乜所謂, 有時仲會有著數, 遇到好人, 仲會教你野, 塞錢入你袋. 遇到唔好既, 有時佢見你細個, 又會覺得你細路唔識野咁, 又過骨~
    :p
    老人扮後生就好麻煩, 睇到嚇親真係唔好.

    30th Oct 2007 23:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈…咁都俾你諗到…
      話實童顏就太誇張既,係睇落去細幾年je…
      凡事無絕對,樣細有壞處,當然亦有好處既…學你話齋,有時可以扮吓無知…側側膊唔多覺…哈…

      老人扮後生…諗起某剛出碟的神級歌手…

      31st Oct 2007 09:53 AM

      刪除
  14. 真巧, 我又係想打一篇關於"樣細"的文:)
    打完之後引用下你先:)

    31st Oct 2007 10:53 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,打完話我知,等我去傾吓講吓chit chat吓~

      2nd Nov 2007 09:57 AM

      刪除
  15. 人人都係天山童姥都挺嚇人的
    到左某年齡應該要有味道
    那才更有層面感同味道!

    5th Nov 2007 03:10 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,我覺得係整體睇落去舒服囉…
      不過好多人覺得後生就係好,唔係去整,都要從外表著手,卒之大人扮細路咁,衣不稱身,十個恐怖﹗

      5th Nov 2007 14:47 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD