2007/10/21

我們相識六年

這肯定是奇妙的緣分使然…

是奇妙的緣份,這六年讓我逐一和他的家人朋友通電,知道了他的名字,又知他的手電號碼,甚至和他的家人傾上好幾分鐘…

然而,我和他卻素未謀面…

放心,這不是哈老喂將至的鬼故,但這毫無疑問是個奇遇。

話說六年前本人決定換掉人生出的第一部cdma手電(還記得曾幾何時有過種制式叫cdma嗎?),約滿時滿心歡喜的到電器店出新機,精心挑選喜愛的手電(還記得是拍尼索妮的GD92呢),再細意挑選新的手電號碼;那個號碼可是讓本人十分滿意的,蓋因那號碼沒本人最忌的四字,又有本人覺得利自己的八字,最重要,是有好多個本人自覺是幸運號碼的七字;這樣一個喜歡的號碼,當然是一直用用到現在囉。

呀,這可不是重點…哈哈…

轉眼番返去六年前啦。某天本人在校園hea時,古怪的事情就發生,突然收到個找「諸葛公子」(這是某博友提供的一絕化名…超正點的說)的電話,噢,一句「打錯」就回絕了。然而,一天內不停的收到好幾次找「諸葛公子」的來電,禁不住跟電話內的人確認一下,發現親愛的諸葛公子電話號碼原來和本人的頭七個字皆一樣,而最後的一個數字,讀音是幾易混淆的…umum…也許諸葛公子是個帶鄉音的中年男子吧?算,總之攪清楚對方和本人電話號碼的分別就好了。

緣份使然事情當然未完囉。幾年以來,久不久本人就收到來自諸葛公子各方親友的來電。最初,本人會覺得對方極煩…又來諸葛公子的來電?唔係呀fa?真想打個電話和諸葛公子三口六面講清楚的了。慢慢,不了了之了,反正都係久不久(講緊是幾個月以上…)才收到,就當做吓好事的提番對方諸葛公子的正確號碼算。

或許,收得太多本屬諸葛公子的電話,又可以無聊聊的和來電者談上兩句,一股奇怪的親切感油然而生…我都知,這實在是太不正常…本人可是在rpg接線生的了。

突然想分享吓呢個持續六年的奇行,乃因剛剛又收到諸葛公子友好的來電…
**
題一個外話,剛過去的二十日是本人偶像之一古天樂先生三十七大壽,嘩,當年本人自命古粉時,古生才廿三歲,廿三這個年紀對當時的本人來說可是年青有為(指古生)而且遙不可及(對當時的本人來說)的。

然而時日如飛…今天在我心裡…是充滿不退的記憶…時間實在過得太快了…

18 則留言:

  1. 嘩原來古生37啦??

    我諗而家少左咁多諸朋葛友打黎, 可能係因為你提晒佢地正確電話所以無再打錯.
    新黎果d應該係最近諸葛公子識左d新朋友, 又將個電話no.俾左人地, 又出事了!
    話時話, 會唔會有可能係諸葛公仔一路以為你個no.先係佢個no., 所以先成日有人打錯黎?

    21st Oct 2007 01:08 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 古生真係芳齡37喎…沒騙你的耶…
      你有你道理,打錯過一次照正常應該會改番個電話簿既,同埋呢兩年無以前咁密啦,幾個月先一次和諸朋葛友傾吓電話,由得佢啦~呵…
      我覺得諸葛公子係鄉音男,所以講唔正佢個no和我個no的最尾一粒數字,先有咁多人打咗比我…

      25th Oct 2007 09:51 AM

      刪除
  2. 揀電話號碼,最好都係避左1同7,5字也容易聽漏。

    21st Oct 2007 07:26 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的電話號碼就有齊1, 5, 7....orz

      23rd Oct 2007 12:48 PM

      刪除
    2. RE:HW

      我電話有齊呢三款數字的說…well well well…

      25th Oct 2007 09:52 AM

      刪除
    3. RE:GUY

      喂…我都係耶…我個no得一個雙數數字,其餘都係單數耶…哈…

      25th Oct 2007 09:59 AM

      刪除
  3. 為什麼不想想,可能諸葛公子是一個和古生差不多的型男,又喜歡看J系,又喜歡打麻雀和幫所有人/牌子改花名?

    說不是,這是等待了妳六年的緣份呢?嘩哈哈...

    21st Oct 2007 16:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又無咁諗過喎,以諸葛公子既真名和搵佢的諸朋葛友推斷,佢應該係個中年男人,中要係做得我阿爸那種…
      想像唔到會係j系靚仔耶…

      25th Oct 2007 09:53 AM

      刪除
  4. 因為名字與同公司一名高人相似的關係 (串法差一個字, 但其實讀音差別都幾大), 時常收到找那人的電郵/電話, 有得不勝耐煩. 但因為該高人是高人, 所以我只好非常有禮地告訴對方, 我不是你想找的那位.

    21st Oct 2007 17:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢,我個直線電話同reception爭一個字,於是就有好多想打總機的人打咗俾我,你知啦,又唔知對方乜頭乜路,攪不好係老闆啲vip,我又串貢貢鬧鬼佢地打錯電話咪大件事,逼住次次接奇怪電話都要好聲好氣囉,到確定對方係無關重要的人…才串佢兩句…
      我都係生成接線生命的了…嗚…

      25th Oct 2007 09:55 AM

      刪除
  5. 又幾有趣喎,呵呵。

    古生原來都大我咁多……

    22nd Oct 2007 00:20 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話呢個係奇遇~
      當年睇天地男兒我以為張智霖大過古生,點知係古生大過張智霖…

      25th Oct 2007 09:56 AM

      刪除
  6. 咦古生咁大架啦.....

    呢個都幾有趣,電話轉駁生,學1083咁不如收佢錢啦

    22nd Oct 2007 09:55 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀…
      佢93年簽tbb的…若我無記錯,佢第一套劇「婚姻物語」好似係94年先播的…佢簽約後係讀了一輪訓練班做旁聽生的說…
      小聲:劉華都叫華仔啦,古仔都唔係好過份je…

      25th Oct 2007 09:58 AM

      刪除
  7. 估唔到古仔...丫...古生至岩, 出道有十四年架啦?

    23rd Oct 2007 01:33 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 古生唔覺唔覺都入行十幾年了…
      1083那個電話轉駁我初初唔知頭唔知路…差啲用了要俾一蚊耶…

      25th Oct 2007 10:01 AM

      刪除
  8. 古天樂亦開始步入中年,但現在他還仍很有型呀!我也很喜歡他,記得還寄過一些書簽給他(當年是為鼓勵他而已)。年齡並不代表甚麼,又看看劉松仁,五十八歲,還是有型得很。打錯電話都經常接到,但真的沒有你的頻密及持續六年之久,真是萬中無一的緣份。不妨試試打給他請他要清楚將電話號碼告訴別人,不要引致這麼多的麻煩。但他的朋友及家人又有沒有告訴過他呢?哈哈哈!

    1st Nov 2007 13:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年我又無喎,我係有寄信去香港電視問野,唔記得有無登出來了…
      我諗男仔可能遲熟啲,後生細仔唔定性望落唔夠穩重,反而年紀大啲,經歷多啲,做啲成熟角色說服力都大啲…
      我好欣賞劉松仁架,中學時睇京華春夢重播中招了…

      基本上,收到打錯既電話唔奇,但持續6年就極奇,我有諗過打俾對方講清楚(唔記得有無真係做過了),不過算鬼數啦,反正耐不耐先一次,當做吓好事,指點返打錯電話人既迷津囉…

      2nd Nov 2007 09:50 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD