2007/12/13

卡拉永遠ok之我的唱k之道…

有時覺得唱K有少少無聊:幾個人逼在又黑又小的房裡,不停按搖控選曲,幾對眼望住電視引吭高歌,忍受k場難頂的煙味(奇在明明禁了煙仲一陣煙味囉間房…),吃難食的食物,逼逼夾夾的「玩樂」幾個鐘…

然而,卡拉又真係好ok,試問還有那兒可以一次過塞一大班人兼有得飲有得食,又可以我們釋放潛在表演慾…需知,有咪喺手既滿足感係比在廁所手握花灑高歌高很多的說。

我的家族是廁所歌王,行入廁所就好像入紅館咁,不其然放聲高歌,無論當時正進行甚麼工程。

步出廁所就變另一個人了。基於本人怕瘀皮,從小都不敢參興甚麼合唱團,更不會屈服於長輩魔掌之下高歌娛賓(本人從小就很有性格的說…)。我諗小時候的我是萬萬想不到,只會在廁所(及無人時)高歌數曲的本人會在K房唱到唔捨得走…

經多年訓練,曲目大致上有個固定模式:

一坐低~新歌試唱

這是試聽環節,update時下最新曲目。實在這是暖身而已--因為點的食品通常很快送來,大家都忙著食食食,邊個得閒唱?這時候當然是點些可唱可不唱的囉。

以人為本~個人演唱會時間

經過一輪新曲試唱開聲,又飲飽食醉,當然是上正場的時候。呢個時候,大家輪流點飛佛歌手的曲目,不自覺跳出新曲試唱版。通常喺呢個時候,人家點了歌曲甲會引發另一個人點歌曲乙,呢啲時候會聽到好多滄海遺珠,亦是大家交流飛佛新曲情報的時間,是很富教育意義的說。

看 這些不太熟悉的ktv時,會驚奇的發現很多熟悉的面孔…本人就係咁亂點點到王馨平的《寒冰》…古天樂先生當男主腳的ktv啊﹗爆笑得本人每次都要點來笑笑…琴晚去唱發現蒙嘉慧兩支舊ktv(唔計上次發現和古天樂合演的草蜢歌),佢當年很sharp,好似仲sharp過而家…

瘋狂時間~懷舊金曲夜

每個人心中都有飛佛song list,唱到咁上下,大家聲唱到有點拆,又飯氣攻心開始想瞓,就不再介懷音準不準,會狂點舊歌狂笑一番--目標包括騎歌大合唱合唱歌、經典金曲,這時候,有些人會癲咗咁放縱狂歌,有些人會面色慘白,望住狂歌的人小聲說:「呢班人係咪癲架…」…

寶物尋歸底,好歌永遠都係最後先諗番起,到點咗等唱時,往往已版cut掉要執野走人,人生就係咁,誰會珍惜當你還擁有…將會逝去總想挽留…
***
卡拉ok的偉大,就在於滿足了我等一班怕瘀皮但又有少少表演慾但又不會發明星夢的平凡人滿足唱歌表演的癮。手執咪高峰和花灑感覺真係兩碼子的事,是會上癮的說。

自小本人就覺自己聽自己把聲很怪,做oral練習要錄低自己把聲,聽番會打冷震。唱K拎住支咪將自己把聲放大,更覺得有十萬個怪,告訴你,起初我是不大敢拎咪唱的說,而且不敢點女仔歌專點男人歌(但唔啱聲…),或者要求伴唱…

話說呢,中學時幾位K腳都是choir出身音樂人,同佢地唱係幾有壓力的說,本人怕瘀皮嘛,當年出發前係有喺屋企認真的練一練的說…

自唔知幾時開始衝破呢個瘀皮枷鎖,就理得佢死起音樂跟住唱;唔走音,讚自己(暗地裡)一野,走音,噢一個咀,就係咁,其實也不會太認真。也許有人會視k房為show off唱功之場地,專點以難唱聞名的非k歌來顯身手,高音低音又越過高山又越過谷,身處房中仲以為自己睇緊《張偉文唱好女人演唱會》…orz…亦無不可丫;見到這些認真的k精,大家自不然唔敢拎咪合唱…好似阻住人家表演似的…唯有,吹水點歌去廁所囉…

本人多數點飛佛的曲目…多數是side cut囉,自娛嘛﹗我唔理人感受的說,哈哈。於是,本人的曲目通常無人同本人搶咪,亦成為大眾廁所位,尤其是唱日文歌時(這個真係要睇k腳,免得悶親朋友…)。一個人對住個芒唱確係幾無聊,不過,我會好似啲歌手話齋得番最後一個觀眾都會繼續唱﹗(瘋了…)

k精最高興就是點了心中飛佛遇上知音,原來呢首野除了自己還有其他人欣賞﹗特別是怪歌,遇上會點騎呢歌瘋狂合唱的就high翻天﹗都唔知好彩定唔好彩,無論 去到邊總會有幾個騎呢歌精,奇怪(in terms of ktv拍攝手法、人腳或歌詞…)歌總是長講長有,大家一齊睇一齊笑到肚痛,實為k房最大享受~

其他文:
日K.唱得起
唱K納雜言
我的熱唱金曲
我們的九十年代~1

20 則留言:

  1. 在下和朋友唱K,倒是經常遇到,歌者不論是唱新歌舊歌首本名曲,身旁的朋友只會陷入十八層吹水地獄。

    歌者無論唱得好,唱不好,甚至是改唱泰文俄文,人家都是不斷的吹不會聽,而到了吹水軍團唱,原本的歌者又會本著尊重的角度去欣賞...

    真的一支咪養百樣人...只能說,K腳的選擇,真的非常非常重要...

    13th Dec 2007 15:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終朋友唔係入呢聽演唱會,無咪起手吹水傾計都好正常,唱k係gathering既一種,gathering既主旨就當然係吹水囉…
      實在我不會太認真要求人地聽我唱(會唔好意思面紅的啊…哈),夠我自娛就得…嘻嘻…
      k腳的選擇真係幾重要架,有時越諗越多難唱/騎呢歌,唱得更開心…

      14th Dec 2007 10:31 AM

      刪除
  2. 寫得好,“k腳”呢個詞也是第一次聽。

    13th Dec 2007 21:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係掛?打牌有麻雀腳,唱k有k腳…真係第一次聽?

      14th Dec 2007 10:32 AM

      刪除
  3. 我好耐無去K啦~
    有好一段時間去K都唔係唱歌, 係淨飲(雙計架喎!).
    我都有遇過K歌之王, 有次仲俾佢教我唱歌~
    咪玩啦~ 我要學唱歌我去搵戴XX啦~ 哈哈~
    去K就係一班五音不全既人嘻嘻哈哈既, 練歌去錄音室啦~

    13th Dec 2007 22:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我…今個星期…去了…兩次…哈哈…
      實在k場音響好…鬼…差,啲mtv又播到啲聲拆晒,實在都唔知點練到歌,我都係咁話,要練不如去錄音室…

      4th Dec 2007 10:33 AM

      刪除
  4. 話時話當年我都係choir黎,不過都唔覺得自己聲底係唱得之人,同埋啪得耐喉嚨會乾lor -_-

    14th Dec 2007 00:13 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唱完兩首安室…把聲拆晒…
      唔識用丹田去唱,嗌出呢就好傷喉嚨…當年music堂老師話的說…嗚…

      14th Dec 2007 10:34 AM

      刪除
  5. 我唱歌都好肉鬼酸,不時打聲就公公咁,但係唱歌把聲重沉過人妖……orz

    不過又唔知點解我係越唱越勇果批,初時就係咁比人唱,但係咁上下小宇宙一發揮,就乜都夠膽死唱。

    我會承認唱過《擋不住的風情》orz
    Gabriel
    14th Dec 2007 00:37 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都係講野一把聲,唱歌一把聲的說…(我都好似有少少係…)
      你越唱越勇,咁我點首《越唱越強》俾你lor(好爛的gag)…
      其實…我都有點過卿姐的《來尋夢》和《卿卿我我》…不過唔夠你點的那首爆…

      14th Dec 2007 10:36 AM

      刪除
  6. 勁愛k腳之名詞
    可能打係維基做新增為港語!
    只從禁煙後我踩k場的次數真係少得可憐
    不過其實bar場都有很多人唔怕死地唱!至少我係!

    14th Dec 2007 09:30 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. k腳真係咁新咩?唔係掛?
      睇番啲舊歌唱k要走出去唱,好似開show咁…呢啲就真係要開開聲…對住咁多人走音好樣衰的說…
      都係鐘意k房自閉地唱…哈哈…

      14th Dec 2007 10:37 AM

      刪除
  7. 我同你固定模式一模一樣!!!

    14th Dec 2007 12:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我地去唱k會好夾喎﹗

      14th Dec 2007 14:06 PM

      刪除
  8. 聽完你同藍大個篇, 我覺得你地兩個去唱 k 好合拍. 尤其"K精最高興就是點了心中飛佛遇上知音,原來呢首野除了自己還有其他人欣賞﹗特別是怪歌,遇上會點騎呢歌瘋狂合唱的就HIGH翻天﹗" 你地兩個好有共嗚下. ^^

    呀. 我覺得唱k 有共嗚呢d 都緊要. 我最近去的k lunch, 當我唱《受夠》呀, 《無所謂》呀. 佢地係咁問我幾時出架首歌. 跟住佢地唱《唱不出聲》好有high 咁. 我就un 搭爹able.

    14th Dec 2007 21:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 子大活用了un搭爹able喎...

      你要知道, 我同冰大成日點埋d陳年怪歌, 連鄭視帝的飛出戀愛街都可以唱一餐死...
      雖然我唔會學加大認會唱擋不住的風情, 不過我會認最近我係開始唱愛似林一峰, 你下次要聽嗎?

      14th Dec 2007 23:55 PM

      刪除
    2. re:紫熊

      咁你要練成「就算得番自己一個觀眾都要唱下去」神功啦,我專唔理人地感受唱自己啲飛佛既日文歌…哈哈,唔理同行友人識唔識日文架…
      國語歌我都成日點啲無人識既,咪變晒人地廁所位…
      UN__ABLE呢個TERM係非常好用的,大家一齊用多啲啦﹗

      15th Dec 2007 10:36 AM

      刪除
    3. re:blue

      飛出戀愛街…OK架喎…話實…
      你食陽光空氣嘛?幾好笑囉個KTV…
      我次次都係無啦啦諗起啲怪歌就想點來睇個KTV,喺屋企雖然都可以喺YOUTUBE度睇,但一班人一齊睇一齊笑個氣氛係正好多架﹗係完全唔一樣的說﹗

      15th Dec 2007 10:38 A

      刪除
  9. 藍大 - 你做咩覆我係呢度的留言. 但反而我係你個度的留言仲未覆架...??!! 哈~

    聽聽. 你唱咩都要局住聽架啦. 一齊去唱的話. XDDD

    冰大 - 你唔好收版權費喎. ^^

    15th Dec 2007 11:29 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 藍大人就我地既回應打了個好鬼長既,那是一次過回番我們的嗎?
      呵呵呵,估唔到繼某博友的「風和日麗」,家陣到我有個詞語可以收大家版權費…嘩哈哈哈

      16th Dec 2007 03:17 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD