2007/12/06

冬天身痕煩惱

這不是指想買野的身痕,而是真的身痕…這是本人波地的自動警報系統,每當天氣轉涼和濕度轉到一定程度的低,不用沖超級熱水涼,波地也會痕癢難擋。到時到候,就要搬出一大堆保濕滋潤品…

呢水,身痕又來了…

我只是拋磚引玉,各方大大又有乜冬日保濕之選呢?

1. 從小開始的習慣,冬天時不用沐浴露轉用蜜糖梘。小時媽媽之選是Amway出品,真係十個潤的說,自從媽媽無再入貨後,本人貪就腳到超市攪掂…

2. 雖然本人已唔係bb,但實在愛剎bb油佢真係平靚正,功效之強好過好多專櫃貴野。沖完涼唔好抹身搽油上身(好在支油無乜味又無色,否則我會覺得自己變咗吳剛師傳…),之後再用毛巾輕輕抹走身上的水珠,真係痕少咗的﹗﹗貪得意試過body cream,但效果相距很遠,既不潤陣味又難聞,好唔掂…

3. 年年咁上下波地店就會為佢大肆宣傳,將十幾廿種味攤出來,花多眼亂睇到頭暈。個人飛佛係芒果,因為陣味無咁勁,不過搵唔到圖就求其整住個木瓜先啦…無記錯的話,唔同生果好似係有唔同功效(講完好似講廢話…哈哈),芒果就係強效保濕,啱我…

Promotion時入可以平到9X蚊一盒,平時好似係一百幾十蚊的,耐不耐有買兩大送一細盒,齋搽手腳的話都幾襟用的說。

4. 這個是媽媽之選,C9界極負盛名,實而不華之選;小時候總是將「施巴」誤作「絲瓜」…以為絲瓜是其中一種成份…唔明有幾好…

據同事稱,萬x/屈x氏中往往放在「絲瓜」旁的「PH」(定PQ?藍色盒白色logo那個)也很不俗,不過我就沒試過…

5. 再來一個超市平靚之選(實在平野係有好野既…),基本上係出街時用,手乾就搽手,臉乾就搽臉,萬用的說…

6. 又係一個超市之選。唔知係咪小時候阿麻用,聞得多有感情…雖然試過很多專櫃品牌出品,兜兜轉轉還是返會呢支野既懷抱…最近佢出了個新牌本加入了蜜糖成份呢…

之前試過波地店的"Spa Wisdom Honey Butter"手足兩用cream,又有本人最愛的蜜糖成份,滋潤效果很不錯,仲要勁襟用,用極都用唔完…現下公司搽強生,波地這個就用小盒裝出街,得閒就搽一搽囉…

發現我司很多女生愛搽Crabtree & Evelyn的出品,上年同事送了支薰衣草味hand cream過本人,本人當然蠢蠢欲試囉…但…不幸…陣味很很很很很強…搽完本人不停打乞嚏…一打就要用手掩口囉…一掩…再打…orz…看來我們沒緣了…

7. 前幾年先在家中絕跡,其實我都唔知佢既exact功效係乜,只係見媽媽探熱前搽佢,痕又搽佢…平時唔見佢…冬天時就會見到佢…

8. 爆拆之友,塊面一乾到紅卜卜尤如馬騮patpat時一定會搽雪花膏,呢盒野既用途於我家只有這個。但見圖中個盒有好多架喎…

9. 唔爭在講吓塊面。呢幾年冬天的飛佛,夏天時一周用兩三晚而已,冬天…會癲到隔晚用的說…有時一搽完就去瞓…卒之印晒落枕頭度…

我知,最有效的補水方法是喝水嘛…我知,但我懶…哈哈…

10. 當年千fa代言時在廣告中不停高呼「水水水」,引得本人貪得意試一下,確係幾水的說。用法和樓上那個一樣,但這個水水水可以晚晚用,無記錯個用法係當cream用就搽薄啲,當sleeping mask用就搽厚點囉…

但自從我多次被呢個品牌的店員無視後已沒再補貨。發現,萬x/屈x氏都有的"Lorxxal"牌(左圖牌子的傳說平版…)出了個質感差不多的gel,貪得意的我又試一下囉,感覺真係差不多喎,不過最重要的是,平一半﹗

11. 塊面會爆拆,個咀都會。小時候以為用口水就得,點知仲衰,加上我手多,一手死皮就想摵…卒之常常血流披咀…。從此冬天一定帶潤唇膏出街。

左圖這枝曾幾何時是飛佛,帶點lip gloss的質感,厚厚的搽在咀上,有淡淡的西柚香味,不俗。不過,只從被無視事件後,不會再幫襯。

12.我不愛薄荷味的,亦不愛生果味,太香太甜的我會忍唔住"lap"的,之前試過Skinfood的蜜糖潤唇液…甜的…鬼咁好味…但唔潤…潤得一陣就無晒…

最近熱愛是這個,又來超市之選了。發現佢有個蜜糖牛奶口味,係就係黃色,但食落唔好味的﹗哈哈。塗上咀頗潤亦頗持久…咁先係架…

另一平靚超市之選:凡士林,但我搵唔到相…
****************************************************
暫時諗到咁多,大家仲有乜冬日護膚之選呢?

26 則留言:

  1. 妳都好乾下喎.

    我比較好奇"無視事件"...(我八丫嘛...)

    6th Dec 2007 05:10 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係…
      行入祟x個專櫃試過幾次我主動問個姐姐product野,佢地愛理不理一句半句就講完…一副唔想做我生意既樣…咁咪唔好浪費佢地時間和我既錢,慳番﹗~

      6th Dec 2007 09:38 AM

      刪除
  2. 除非皮膚好有問題, 否則其實呢d平野都ok了. 反正都唔係真係差好遠.

    以前用過d cheap cheap羊脂膏同埋body shop那個jojoba cream搽面, 又襟搽又簡單...成個冬天用佢都ok了.

    neu記潤唇膏雖然無vaseline咁平, 但係都幾好...不過我諗我用完手上果支都會試下vaseline先.
    blue
    6th Dec 2007 08:48 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,平得來又潤點解唔用…
      我係強生忠實粉絲囉…
      neu記支芒果牛奶潤唇膏又重出江湖了,弄得我第一時間又去入定多一支…唔錯的說…
      vaseline有次唔記得帶潤唇膏出街,求其喺百x度買支搽…喂,真係唔錯喎,盛惠12.9…買到兩皮neu記了…

      6th Dec 2007 09:41 AM

      刪除
  3. 而家都係body shop啦,我buy佢英國夾環保嘛,講真都唔算太貴,味道ok。

    crabtree我都係怕佢d味囉,手霜用緊今水vip贈品,la source都ok架。其實ol界喜用crabtree,虛榮成份多於一切,佢地得專門店有售(jurlique都有水貨啦),包裝懶高級咁囉,即係等如拎住個lv出街,驚死人唔知用緊係名牌……

    手霜都係body shop vitamin e系列抵用(用極都用唔完呀!),馬莎幾十蚊一樽果d亦得喎。

    身痕以前有同學仔介紹過一隻牌子叫keri,中價啦,都ok架。vaseline全線24小時保濕都得。細路用就crabtree隻牛牛啦(買俾細路用用貴少少囉,肥仔痕到成身一pat pat架,冇計),牛牛好吸收,唔lup,相當唔錯。我就早排body shop被昆了一隻spa wisdom唔記得叫乜名(好似係blue大講果隻),好似特價咗百零,亦係用極用唔完架。

    嘴仔一於lip balm啦。

    6th Dec 2007 09:42 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 娜姐,
      好詳盡﹗﹗﹗﹗﹗
      bodyshop個body butter真係唔錯,其他的試過spa wisdom既hand cream,大盒到暈,搽到下世都得﹗vitamin e系列試過面霜和保濕野(唔知點稱呼…),都幾好,鐘意佢無太多香味…幾爽…
      蟹樹我無特別去試,係人家送咪用,但陣味太強,我頂唔順,所以唔會挑戰的了…
      keri聽過…好熟…?是專門店的還是邊度?去望吓先…

      6th Dec 2007 13:55 PM

      刪除
  4. 多吃清潤湯水/糖水,有幫助的 ^_^

    6th Dec 2007 10:49 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個需要媽媽的幫助呢…不過水我就係狂飲的,特別喺公司時,無滴水到肚會好乾架嘛…

      6th Dec 2007 13:57 PM

      刪除
  5. 我好懶塗身體潤膚膏. 以前逢秋季手踭抓到流血. 自從戒了牛和沖涼用 ph 5.5 個d 沖涼, 就好少再抓.

    handcream 我家陣用jurlique 去水貨舖買咋~

    嘴的話, 我用mentholatum 綠色薄何裝. 潤得黎唔立冇怪味.
    紫熊
    6th Dec 2007 11:06 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家未入蜜糖梘,用沐浴露實在係幾乾的說…
      handcream我用緊bodyshop個spa wisdom和強生…bodyshop個盒野我用咗好耐…可能有年幾…都仲有大半盒…救命…幾時先搽得晒…
      我麻麻地薄荷…鐘意果香但不能太果(好麻煩…哈哈),夏天時我會搽lip gross當潤唇膏囉有時…

      6th Dec 2007 14:00 PM

      刪除
  6. 身痕的朋友,握個手先~ (膊頭又痕喇!)

    冬天搽身必用body butter,(一向用開士多啤梨味,貪佢陣味夠勁),厚厚地搽就幾好,痕少d囉

    nivea的搽咀都幾好用,而家又係用緊支士多啤梨味,好香但唔好味,都幾夠潤,密密搽又唔肉赤~

    hand cream我都係用緊蟹樹,都ok架,又係厚身,洗完手都唔會話冇晒
    如果想要唔咁大陣味的可以試下l'occitane,佢有隻好似叫shea butter的都幾好,最緊要係唔大陣味,應該會o岩你~

    6th Dec 2007 11:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. yoyo…give me five~(我好無聊呀…哈哈)
      我其實未入body butter,暫時搽bb油都ok,再凍啲就唔敢包了…
      nevi隻潤唇糕真係又平又好用,極度推介,質地唔會太薄搽完一陣就無晒,香味少少地唔會太濃,又幾持久…(好似在賣廣告…)
      好好,你推介的等我去試吓,個鼻衰,少少野都會打乞嚏,所以我好怕濃味的skincare野,香水都唔會掂的說…

      7th Dec 2007 21:47 PM

      刪除
  7. 謝謝推介啊, 我一直只識用梨牌潤膚露搽上身, 讓我也試試妳的其他選擇.

    6th Dec 2007 13:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 梨牌我買過支hand cream,但懷疑被家人拎咗返公司…嗚…
      實在超市入面好多老牌子出品都係平靚正的,可以一試﹗

      7th Dec 2007 21:48 PM

      刪除
  8. keri藥房有架喇。

    http://www.kerilotion.com/

    6th Dec 2007 16:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 藥房…樓下的買少見少了…
      搵吓先又…

      7th Dec 2007 21:50 PM

      刪除
  9. 我真的很懶搽潤膚霜,以上均全無用過,甚麼潤唇膏都少用,可算異族一類。

    7th Dec 2007 17:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係既,每人皮膚性質唔同,同埋你係咪飲好多水/湯水?內服始終有用過外用既…
      (小聲:這樣慳好多錢呢…)

      7th Dec 2007 21:51 PM

      刪除
    2. 是呀,我每天都飲很多水,超過八杯以上。不是慳錢問題,是懶的問題,我很怕在臉上塗上一層二層的東西。

      13th Dec 2007 13:28 PM

      刪除
    3. 我成日都諗化學野既問題…啲護膚品點天然始終都係加工野嘛…
      飲水的確係最天然既方法…

      14th Dec 2007 10:10 AM

      刪除
  10. 好,五!(其實......我都無聊架)

    講開body butter,尋日入左樽新的,熱情果味(紫色樽的),呢個味道唔勁,有少少味但係又唔會好甜嗰種,同芒果有得fight,陣味好過芒果,你遲d要入可以考慮下~ 千祈唔好試圖或意圖聞粉紅西柚味,我怕你會噴嚏連連! :)

    8th Dec 2007 18:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. YOYOYO(我地好HIP HOP啊﹗哈哈哈)
      頭先行過波地店見佢有一盒BODY BUTTER和一支沐浴露的聖誕PACKAGE,都係99蚊,又幾鬼抵…不過我無詳細睇,佢當街擺那SET係士多啤梨,我麻麻地呢隻味,要去睇吓佢有無第二啲味既PACK先…

      9th Dec 2007 20:53 PM

      刪除
  11. 唔記得左講,我今日著錯褲,質地唔好拮住拮住,好痕呀!:'(

    8th Dec 2007 18:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我有時都會,大脾度痕痕癢癢的,都唔知點好…煩死…

      9th Dec 2007 20:53 PM

      刪除
  12. 其實...我都係少搽呢d野,因為我好怕濃味少少既野...(大部份skincare產品都跌入呢個範圍)
    而家唔知屋企支咩,我都ok既,不過都係乾燥/去旅行先會好乖咁日日搽

    8th Dec 2007 23:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都怕,所以一定要試清楚陣味頂唔頂得順…
      那支蟹樹cream就係人家送的關係,試上手先知真係頂唔順陣味,要轉贈別人…
      我係大陣味啲會狂打乞嚏的說…

      9th Dec 2007 20:55 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD