2007/12/07

周星星飛佛五大

之前寫過篇關於《家有囍事》,意猶未盡,再講﹗

國產零零漆

金曲:惱春風我心因何惱春風,說不出,借酒相送,夜雨凍,雨點透射到照片中…

曾幾何時,我以為《大內密探零零發》係《國產零零漆》既古裝版續集…但其實係無關係的…呢套野,打從一開始個扮鬼佬007片頭就笑到尾,睇親就自動波不停背對白:
  • 你憂鬱嘅眼神,唏噓嘅鬚根,神乎奇技嘅刀法,同埋嗰杯Dry Martini,都深深咁將你"chut"賣咗… 
  • 我都係鐘意你叫番我全名達聞西…好呀聞西…無問題呀聞西(小時唔知兩位主角個名都係粗話…扮時成日俾大人鬧的說﹗﹗﹗) 
  • 最近係精神病院做緊研究工作。研究啲咩?俾人研究(呢個都係成日扮的…哈哈…) 
  • 先生你住既係麗晶大賓館,唔係麗晶大酒店 
  • 一條底褲一張廁紙都有佢嘅作用
  • 太陽能電筒
  • 古惑的槍(這是惡攪《逃學威龍》善良的槍嗎?)
  • 佢表面上個風筒,但實際上都係一個風筒
  • 攞你命三千(諗起《食神》入面七種武器之首:摺櫈﹗)
  • 司令:嘩…你做乜成身血…阿琴:無…我刷牙流牙血…
  • 鐵奶罩女殺手(陳寶蓮)高溫火焰(謝小球提供)無gas…因為之前有人煮公仔麵無refill番…
不用講太多,淨係打番啲爆笑對白出呢都令我陰陰咀笑…但見《國》係周星星個人表演,不如《家有喜事》得三份一表演時間,嬴個馬鼻,穩守番睇龍虎榜首位﹗

家有囍事

金曲:相逢何必曾相識,在這一息間相遇有情人,也許不必知道我是誰,無謂令你令你令你令你…留給你…請珍惜這段愛情…也許一天可以既話…

這套戲的精妙之前已讚美過,此處不贅。

百看不厭的電影…

整蠱專家

金曲:我要努力向上,不枉諸君寄望,我要努力向上,定令全人類也滿心歡暢…

周星星大戰劉華,《賭俠》劇情離不開賭片formula,個人熱愛另一套《整蠱專家》多啲,貪佢啲整蠱技倆新奇刺激,一開始整蠱成奎安已笑到我不行…救命。不知何解我極記得邱淑貞角色叫"Banana",仲有佢句「鍊到你條頸筷子咁幼」,係我小時口頭禪…(我小時已咁吸收周星星對白…唔怪得讀書唔成囉…)
發現那水啲戲套套都咁上下人腳,又成日一橋多用,周星星和劉華,就差唔多時間拍了《整》(91)和《賭俠》(90)…crossover的仲有… 
我嘅真正身份係,改進社會風氣,風靡萬千少女,提高年青人嘅內涵﹐刺激電影市道,玉樹臨風嘅整蠱專家古晶,英文名叫Jing Koo。 
《賭俠》陳法蓉的角色,中文名叫「龍九」,英文名叫"Kowloon"
整蠱之霸(程東)於賭聖/俠系列度係有特異功能的中南海高手… 
《整》中吳猛達聽到爸爸會失控,《賭》series度吳猛達都有呢個病…但唔記得係乜…(要返去check番先…)((18/2/12後按:應該係被叫三叔…))
而那些整蠱道具:「誠實豆沙包」、「謊言豆沙包」、「慚愧波板糖」和「淫賤不能移」(呢個好似又係幾套戲都有用的說﹗)更係精髓所在,當年本人又係背誦如流,後來《唐伯虎》中的「一日hum苞散」和「含笑半步釘」頗有以上整蠱道具的古裝版風采。不過最一流的整蠱技藝,莫過於古晶趁整蠱之霸洗頭時將洗頭水轉做超能膠…攪到佢對手癡實個頭…

我小時係有諗過實行呢個整蠱大法的說…

唐伯虎點秋香

金曲:燒雞翼,我鐘意食…但係你老母講你就快釘…越係快釘之所以越要整多隻…如果而家唔食以後無機會再食﹗你真係就快釘?我真係就快釘~~!如果而家唔食以後無機會再食。

上面呢首歌曾幾何時係本人電話鈴聲…(小弟曾經用過《賭俠》中周星星一曲「逝去感情如何留得住,半點痴情遺忘殊不易,更多悽悽慘慘的遭遇,我不知道…」做鈴聲…但要趕緊在最後一句唱出呢之前聽電話…因為…那是句粗口﹗哈哈哈)

金曲又點只一隻,華安同夫人互相介紹毒藥「一日hum苞散」和「含笑半步釘」,配上耳熟能詳「京x念x奄」廣告歌,十個好笑的。雖然,論好笑度當然係華安和對穿腸對對,同埋太師發爛渣高啲。

一開始既江南四大才子…陳百祥、吳鎮宇、陳輝虹只係出一出(除了叻哥的角色在求唐伯虎出手整幅畫俾佢時出身又出力…),仲等我對佢地鬼咁有期待…。同埋呢套野好多無記人,有梁榮忠(佢喺另一套…《白面包青天》定《九品芝麻官》?)((18/2/12後按:《九品芝麻官》咪《白面包青天》囉…點呀…))、宣萱、黃一山、李家聲和當年應該仲未入tbb的金輪法王劉家輝﹗好無記的陣容啊﹗

到而家我仍然覺得鞏俐和周星星的風格十個格格不入,那一水除了《唐伯虎》仲拍咗套《上海灘賭聖》…或者就係鞏俐一副正經樣出現喺唔正經既劇情度…效果先夠爆笑…尤其是秋香去搵華安確認佢就係唐伯虎之後,好似粉絲咁不停問佢鐘意食乜/顏色…

實在呢,呢套野因為太多粗口,初初媽媽唔俾睇的。後來先買vcd睇番,那時都講緊高中lor,所以排行較低。

西遊記第一百零一回之月光寶盒、西遊記大結局之仙履奇緣

金曲:Only you, can take me取西經,ohhhh only you, 能殺妖精鬼怪,碰到釘咪驚,我under史釘,要全力地去do...要驚就兩份驚...喃嘸呵彌陀佛...

呢套野上映時坊間劣評如潮,有人話睇唔明,有人話唔知佢做乜,有人話唔好笑。上正場時我無睇,我係x年後買番vcd來看,我覺得好睇喎。係咪因為至尊寶一段唔關《西遊記》事?定係一時五百年前,一時五百年後時空交錯太複雜?定係要睇上下兩集太辛苦呢?

睇《無間道》最後一集都有人話唔知佢做乜,真的嗎?

《月光寶盒》基本上都唔覺自己睇緊《西遊記仙履奇緣》就明晒,oh,原來係咁。成套野,最欣賞唔係惡攪《重慶森林》反成經典對白既「如果係都要喺呢份愛加上一個期限,我希望係,一萬年。」…反而係羅家英既唐三藏,佢真係好煩,但又好好笑…(後知後覺的我,後來才知原來《零零漆》一開始阿漆在閣樓梳頭是惡攪《阿飛正傳》梁朝偉…)

首先當然係樓上首《Only You》,爆笑度高過《少林足球》入面既《California Dreaming》好多…
做咩呀﹖你愛呀﹖你愛要出聲先得架,你愛我比你,你唔愛我當然唔會比你啦!無理由你話愛我唔比你,你唔愛我比你架嘛!大家講道理丫嘛!拿,我數三聲,你話愛唔愛喇喎。(呢個鈴聲我有啊﹗)
就算係妖,只要有咗仁慈既心,就唔止係妖,係「人妖」…
笑到斷氣…(14/02/13後按:新的《西遊.降魔篇》)
*******************************************************************
我愛周星馳

熱愛周星星的朋友真係要煲一煲呢本書,好多戲入面好細微的gag位都有提到,不得不佩服呢班台灣星迷﹗只係可惜啲對白台灣化了,如果係原裝廣東話版本就更精妙傳神﹗

唔知幾時會有本香港粉絲版本呢?﹗

20 則留言:

  1. 冇gas那個是高熱火焰~ ;)

    7th Dec 2007 15:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀…
      即刻改咗啦…~yeah﹗~

      7th Dec 2007 21:52 PM

      刪除
  2. 仲有仲有,那首only you老師曾經拎黎俾我地做翻譯功課!

    7th Dec 2007 15:06 P

    回覆刪除
    回覆
    1. 翻譯?
      即係將「only you, can take me」譯中文…「取西經」譯番做英文?
      XDDDD

      7th Dec 2007 21:54 PM

      刪除
    2. 哈哈哈哈哈哈~
      又唔係o既,佢主要都係中文,你可以選擇:(1) 譯成英文﹔(2) 改編歌詞﹔(3) 用返正經版譯成英文﹔同埋(4) 用返正經版改編歌詞

      8th Dec 2007 18:11 PM

      刪除
    3. 呢個project好好玩啊…
      我take過個電影和心理學的course,有講過周星星電影入面出現過的心理學現象…
      不過…我唔記得晒了…哈…

      9th Dec 2007 21:07 PM

      刪除
  3. 嘩嘩嘩~ 你真係記得d 對白架... 我連劇情都唔多記得...

    最近有個星期六/日無啦啦睇到逃學威龍又重播... 其實張敏咪又唔係同佢d 戲唔多夾?

    7th Dec 2007 17:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 星星的對白博大精深,有啲時日久遠都記唔晒,要靠偉大的維基補充一下…
      逃學威龍我鐘意第三集,有梅艷芳耶﹗
      張敏…個格格不入感無鞏俐咁勁…雖然都有少少唔襯…我睇《雷洛傳》太入腦啦,覺得張敏襯劉華好啲…

      7th Dec 2007 21:57 PM

      刪除
  4. 我喜歡鹿鼎記,笑爆肚。

    7th Dec 2007 22:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 徐錦江既鰲拜…哈哈哈…

      佢同黃俊棠(無記版《鹿鼎記》的鰲拜)都係,我見到佢地係叫佢地做鰲拜的說…

      8th Dec 2007 00:00 AM |

      刪除
  5. 其實大內密探00發入面的劉嘉玲都是一絕, 我係前所未有咁buy佢.
    佢將一個小女人小師奶的神緒發揚光大, 又夠放. 佢d喜劇感認真不弱呀.

    7th Dec 2007 22:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意嘉玲姐拎獎那幕…
      話實呢套我少睇…讚美既工作要留俾你了﹗~

      8th Dec 2007 00:01 AM

      刪除
  6. 賭聖入面, 達叔一聽到"三叔"就會發作.

    睇完成篇, 發覺冰子似乎比我想像中要年輕很多...

    7th Dec 2007 23:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦…又好似係喎﹗

      真的嗎?年輕…呵呵呵…(奸笑中…)…

      8th Dec 2007 00:03 AM

      刪除
  7. 零零漆絕對係正

    對白太多太經典~
    "Oh yes well"
    "My name is.. ling ling chut"

    8th Dec 2007 12:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀…
      呢套野係唔使講咁多野…睇番啲正爆對白就夠的了﹗

      8th Dec 2007 13:34 PM

      刪除
  8. 你好,第一次在你的blog留言,之前都有看,很喜歡你的文章,很有趣亦有很多歷史資料!正!
    我自己就很喜歡零零漆中,阿漆在公園跟阿琴會面的一幕,先出隻口含玫瑰的狗,阿漆就毫不猶疑跟牠接頭,這裡先是一個笑位,誰知及後一個脫帽動作,笑死人了(我看十次十次都笑),個髮形成個布甸,令人想起酒樓裡那些糯米飯,用個反轉的玻璃碗蓋著,拿起之後飯還保持著碗的形狀!

    8th Dec 2007 15:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好啊~
      歷史資料不敢當,我係寫番我記得的,周不時有記錯,要大家指正囉~
      你講呢幕我都記得呀,阿漆出門口前喺屋企扮阿飛正傳最尾梁朝偉梳頭又係笑鬼死我…
      跟住那個頭…佢應該係落得太多髮泥…orz…
      那條彩虹tie也是很爆的說﹗

      9th Dec 2007 21:03 PM

      刪除
  9. 周星星真係將無厘頭文化發揚光大
    呢d戲之後翻睇全部都仲好好笑
    only you....can take me 取西經....
    XDDDDD

    8th Dec 2007 22:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀…基本上一見電影台重播我係不能倖免的睇埋先起身走的…
      羅家英呢首only you係諗起就想笑…救命…
      李力持個專欄話家英哥以正經腔口唱的說,佢越正經我越爆笑…

      9th Dec 2007 21:09 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD