2007/12/11

[日劇]《長假》兩生花~《Beach Boys》

之前玩日劇tag,數了一大堆本人飛佛男優之一竹野內豐的劇作,數來數去發現少了一套他早年大熱作:《Beach Boys》(ビーチボーイズ),點解?因為這套碟我只看過一次就借人,從此沒再在我家出現過,這可是我的傷心事啊﹗

這真是很傷心,從此我沒出手搵番這套劇來煲,所以印象很依稀了…

先入為主永遠不公平,同樣有竹野內豐廣末涼子和稻森泉,同樣是兩個失意人如何在失意生活中找到人生意義重新上路,同樣是借碟給人一去無回頭,《Long Vacation》卻能得到本人最多的注目…碟沒了?再買;竹野內豐(《LV》中我的目光只集中在他身上,萬人迷登時無光)不是主角?我等到佢出場為止…後來者《Beach Boys》給我既生瑜何生亮的感覺,無《LV》,也許我會欣賞《BB》更多…

感覺就好像《惡魔在身邊》和《換換愛》,又或如《笑看風雲》和《天地男兒》,後來者其實有其可觀性,只是先入為主,看了前一套就覺後者有太相似…而說起後來者總會扯到前者頭上…

為甚麼硬要將《LV》和《BB》扯在一起呢?因為很記得當年生果報在《BB》上檔時不停報導有關此劇、反町隆史、竹野內豐、廣末涼子的新聞,本人見此劇集合《LV》三位配角登時期待不已,金睛火眼留意一切有關報導,而有一篇就是比較兩劇,說《BB》的廣海(竹野內豐)和《LV》的瀨名(木村托哉)一樣沉默寡言,而《BB》的海都(反町隆史)和《LV》的小南(山口智子)一模一樣的口水多過茶,兩個男人當然不會是BL,於是感情線(?)就多了個真琴(廣末涼子)和兩男角本身的(前)女友;《LV》主角將失意當做一個悠長假期,《BB》主角失意就跑到海邊邊享受夏天邊重新思考人生的路…咦?又係放假?

看了這篇(當年我有儲竹野內豐剪報的說﹗不過唔知去咗邊了…)才看《BB》,當時我應該已煲了上千萬次《LV》,結果?哼哼…

老實說,劇情不太記得清楚,只記得情劇大意。同是竹野內豐卻有這樣天壤之別﹗《LV》我可是睇完又睇,仲要買埋OST每首歌細煲…而《BB》…我只記得首主題曲:
當年聽後的感覺是…偶像派呀﹗(這個腔,在後來的一首《Poison》發揮得更淋漓盡致﹗)

講開反町,前一陣子因為石田壹成而煲《未成年》, 反町在劇中演整天無所事事的古惑仔,他的演技…真係…要唱陳醫生首歌:「你叫我做浮誇吧…」…《BB》之後大熱的《GTO》我沒看,一路就去到03年《流轉の王妃.最後の皇弟》,反町演櫻井是溥傑(竹野內豐,二人再來一次共演﹗)的好朋友,好久不見感覺他沉實穩重了很多,Boy脫變成Man了。

同埋,反町大哥曾經係Johnnys仔來的說…噢…

雖說是兩生花,不過能成為日劇經典之一定必有其可取之處(而我尚未發現就借了出去…),有時間會找來重溫一下。

《Beach Boys》劇集資料
官網
**************************************************
我的竹野內豐排行榜:

1. 《悠長假期》<--野獸真二野獸氣質渾然天成,穩佔中招度第一位﹗

2. 《流轉の王妃.最後の皇弟》<--只得兩集的特別篇,但都夠留下極深印象(詳見這兒),浩跟溥傑的感情令人十分動容…雖然,各演員的國語…實在不太聽得清…

3. 《できちゃった結婚》(一夜夫妻要結婚)<--又來和廣末涼子合演,豐哥戲路廣闊又一示範作--吊兒郎當男…又是一套翻睇了極多次的…

4. 《瑠璃の島》<--豐哥近作的角色都是沉鬱內向的角色,唔打醒十二分精神睇好易會瞓著…這套是難得我沒瞓著的…

5. 《星の金貨》<--台劇《換換愛》霍氏兩兄弟的性格設定勁似呢套,大哥是好男兒,二弟是壞孩子…不過《星》彩兒選了大哥…如果好似《換換愛》可愛教主咁選就好囉…

另外的日劇熱愛文:
我最喜歡的日劇歌曲
我最喜愛的十套日劇
中招路線圖~日劇男角篇

10 則留言:

  1. Beach Boys 幾好睇架喎. 我當然都係睇左LV先睇BB啦~ 但可能因為果期我都幾喜廣末, 所以一D都唔覺有比較既問題...
    :P
    可能係慣左無記成日翻橋, 所以見到差唔多既題材都唔覺有問題?

    11th Dec 2007 03:52 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. LV喺我心目中係神枱級的了…
      同埋我只睇咗一次BB…反而LV我睇咗數百萬次,厚此薄彼咪就係呢啲﹗哈哈…
      廣末我都好欣賞,不過LV/BB那水佢最紅我麻麻地,後來佢人氣插水我就越來越欣賞,《一夜夫妻》《SUMMER SNOW》去到《前男友》那幾套係飛佛囉…
      就係無記翻得橋多…我對呢啲兩生花case特別敏感的說…umum

      11th Dec 2007 09:34 AM

      刪除
  2. BB是給男生看的,講男人的夢想和男人之間的友情,女生沒感覺很正常。

    LV是結女生看的,年紀一把又給男人飛的可憐女可以搭上才華帥哥,不知是多少女生的夢想...

    喜歡及不喜歡BB的人,男女很壁壘分明,這一點在下十分肯定,是十年來的統計結果。

    有時間在下一定會寫一篇BB的劇評,不寫真的對不起自己和這劇。

    11th Dec 2007 11:34 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 實在我覺得夢想和友情係好多日劇既主題,無特別分男女,你同我都要有夢想和朋友架嘛?
      其實我覺得兩套劇題材相類近,著眼於如何從失意中走出來,愛情我反而覺得係次要…lv之重點,在於如何將失意視作放假,讓自己relax一下;而bb兩男就是出走到陽光與海灘的民宿重整自己心理,道理大同小異,共鳴是有的,只是先入為主作怪,兩劇在本人心目中地位有異囉。
      其實…30歲都算年紀一把嗎?﹗orz…

      12th Dec 2007 09:59 AM

      刪除
  3. LV好睇唔係在於條愛情線, 而係係山口智子呢個年輕時做模model的女人, 無為過自己將來打算, 人到中年馬死落地行點面對; 另一方面木村係有才華但唔識點令人賞識.
    簡單黎講, 係2個同樣失意但不同處境o既人點去處理佢地o既難題...如果只係一個中女點成功把到一個年輕靚仔又有才華的男生, 我諗都無可能成為經典了.

    我無睇過BB, 就不便比較. 咁我覺得每個人都有自己諗法, 你buy與唔buy自有其道理o既.

    我有一期都幾鍾意竹野內豐, 不過呢, 我而家最期待松田龍平下季套劇, 必追呀!!!!

    11th Dec 2007 13:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. lv每個主角都遇上人生難關,小南無野撈又被男友飛…瀨名失意於音樂界,喜歡的女生又被真二追咗…真二三心兩意一腳踏兩船…
      重點就係佢地點overcome所遇到的問題…不過大眾著眼是小南和瀨名的姐弟戀…
      竹野內豐喺lv入面係勁搶眼的,戲份少但勁耀目的說…哈哈…
      龍平套野我都有興趣…我想睇小日向文世…呵…

      12th Dec 2007 10:04 AM

      刪除
  4. 夢想和友情...個人覺得有分男女的...男人之間的友情,重義氣,重良性競爭,重不開口的默契,和男女或女女之間的很不同。

    BB內的正是男人之間友情的最佳演繹,所以在下很Buy,未有另一套可以有那樣完美的男性友誼...

    30歲...看看外表吧,山口姐的外表成熟,聲音又沉,很難不歸入那個類別的,換了是童顏如妳到了30歲,恐怕仍然有人覺得是靚妹...XD

    | 12th Dec 2007 15:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解你講到男人之間的友情…好似古惑仔…又或武俠片咁?XDDDDDDDDD
      山口智子喎?唔係江角真紀子喎?唐澤壽明個老婆喎,我覺得佢廿幾歲時個樣真係幾成熟,係LV入面我反而覺得佢有啲細路女感覺…同埋…我覺得佢把聲BILIBALA時幾嘈幾尖喎…
      我30歲個樣都係咁上下架啦…人家覺得我廿幾歲都夠架啦,0靚妹又太得人驚…orz…

      13th Dec 2007 09:40 AM

      刪除
  5. 話時話, 套bb 我都唔多記得講咩鬼. 我淨係記得好鬼悶, 簡直唔多想睇落去.

    我完全冇諗過將LV 同BB 比照添. 一套超級鍾意, 好評如潮, 一套個陣已經唔鍾意, 亦唔會特別想起, 又唔多覺有人提(看過不少經典日劇之類選舉, 好像沒有多少人提及bb)

    你將呢兩套比, 好大細超喎. 哈~

    12th Dec 2007 18:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 擺明大細超,我睇bb完全因為竹野內豐,如果無佢可能唔睇…話實我麻麻地反町隆史…
      之所以將兩套拉埋一齊講咪就係那篇生果報的報導囉,那水竹野內豐勁紅,於是我就有留意…實在…睇完都有啲失望,所以套碟無咗我都無動力去買番一套…
      一套在我心中是神級經典,注定是大細超的了…

      13th Dec 2007 09:44 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD