2007/08/06

[日劇]時光隧道之2:《同一屋簷下》

講《同一屋簷下》只係藉口,實在要回顧的是最近本人熱煲的石田壹成﹗

嘩…哈…哈

翻查資料93年於日本首播的《同一屋簷下》第一輯,無記早於95年就播過…但我毫無印象看過…記得從無記睇完第二輯(在香港應該是98年上下播的吧…)後才翻轉頭睇番第一輯,又是一個掉轉了的先入為主,所以我對第二輯印象較深,第一輯好像沒怎麼正式全套看過的說。

正因如此,再翻看(不知看了多少次)時因為對劇情已忘得七七八八,直頭當新劇咁睇了。

93年出品,遲《放課後》一年,劇中大佬達也(江口洋介)那個三上頭(厚厚的…),二佬雅也(福山雅治)的寬大西裝,小雪(酒井法子)高腰長裙(怎麼廿幾歲女著到c9咁既樣…),三佬和也(石田壹成)高腰窄腳牛仔褲,小梅(大路惠美)長到落小腿咁濟的校服裙…係五弟文也(山本耕史)沒甚麼特別大發現…感覺還是很《日本風情畫》…

卡士很長又很強,可一不可再,還未數兩輯現身的內田有紀和松隆子,本人就係為睇松隆子而睇第二輯的說…

故事呢,就係失散了的六兄弟姊妹有大佬努力下重聚,一起生活的苦與樂。劇情有如《真情》般每集都圍在一起食飯,(不)幸事總是輪住降臨在家庭每人身上,每次就靠大家努力化險為夷。還要加上三妹原來不是親生,和大哥二哥弄出一段介乎親情與愛情之間的三角戀…第二輯仲要土得可以的加個絕症給小雪…可幸土的劇情不太多,每集總是笑中帶淚吵吵鬧鬧,除了食飯,集集都總會打吓交推跌房或廳的推門(打交的通常係達也和和也…XDDDD);加上滿屋俊男美女,輕鬆又溫馨的家庭喜劇,總唔會抗拒既…

每每睇完都好恨有這樣一個吵鬧的家庭呢,或是一個如達也般囉唆的大佬,又如冷靜又體貼(最緊要係靚仔)的二佬,又或溫柔可人的家姐…最緊要佢肯做晒家務…正啊~

本人的看點--三佬和也…Picture

角色係話和也曾犯傷人罪而入感化院,第一次見到大佬仲一把刀仔插落去…張枱度…死囉…我覺得好有型…

由於劇中已有靚仔王福山雅治負責耍帥,石田和江口洋介就係負責攪gag,如前述…總係食野時候打交反枱和推跌門…唔知係咪要表達和也是個高中都畢唔到業的老粗,講對白成日都碌大對眼,有點浮誇,但好笑。(有人會如我般睇到咁仔細嘛…)

遲吓煲完第一輯再煲第二輯,松隆子啊~

石田瘋之一:[日劇]時光隧道《放課後》
石田瘋之二:一點關於《未成年》的
我最喜愛的十套日劇
中招路線圖~日劇男角篇 

維基:ひとつ屋根の下
同一屋簷下
***********************************************
睇維基話石生而家除了拍劇,還有出唱片和做DJ,唔知佢有無機會回歸日劇界呢?仲…

搵《屋簷》相時見到很多石生近照,well,髮型果然對個人外觀影響很大,看,石生拿掉《屋簷》時代的中間分界刀片頭,是不是型(妖)很多呢?﹗

個人覺得影背脊那張最掂…留意左手手指尾…好妖啊﹗

另,BLACK JAXX,由石生、武田真治(﹗)和DJドラゴン(?)合組的…斷估曲風都唔係本人杯茶…

20 則留言:

  1. 原來忙到死就是因為看日劇?

    論妖武田真治應該妖很多,現在看螢之光還覺得他殘留著妖味...

    6th Aug 2007 14:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期五先留到十一點幾,星期日唔使返學當然係屋企攤啦…嘩哈哈…
      石田本身個樣衰衰地的說(唔係點會成日做不良少年角色),呢個形象太深入我心,見到後來啲相又金毛又長髮…實在睇到不能自己…反而武田真治我day 1知道有呢個人佢已經妖緊…無咗轉變過程中既驚喜…哈哈
      螢之光…我開始想放棄…壽司王子不難看的話(第2集好多了…上正軌個故事)就追壽司算了…

      6th Aug 2007 14:16 PM

      刪除
  2. 又係齊呀呢套,如無意外一定係老翻!哈!不過唔係我嘅!XD

    6th Aug 2007 14:49 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係你蝦子餅的嗎?﹗
      呢啲日劇經典,就算唔追開劇都一定睇過,無睇過都起碼知係咩囉呢套…

      6th Aug 2007 14:56 PM

      刪除
  3. 咪就係佢囉。餅人睇餅戲,仲成日「餓x潺」(日語)...

    6th Aug 2007 15:40 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這是日語嘛…
      umumumum

      6th Aug 2007 17:24 PM

      刪除
  4. 松隆子…我都好鐘意……

    6th Aug 2007 15:49 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好欣賞佢的說,當年睇晒悠長假期、屋簷2等…
      不過我麻麻地木村,love generation反而無睇…

      6th Aug 2007 17:25 PM

      刪除
  5. 講石田壹成的話, 始終都係"未成年"最令人回味~
    還有"聖者" :)

    6th Aug 2007 17:03 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年有fr係法子迷,佢借咗聖者之行進俾我睇,但睇了一集就無睇了,我好怕睇啲慘劇…
      未成年都想睇,等機緣啦,遇到就睇…哈,幾廿年前的反町啊仲有~
      話實,石田和反町拍呢套野時都成晒年的說…

      6th Aug 2007 17:27 PM

      刪除
  6. 石田係幾有型的說, 雖然不算靚仔...呵呵我細細個睇放課後已經鍾意佢了

    6th Aug 2007 20:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 話實初初睇屋簷時覺得石田…似梁榮忠的說…
      佢係型,但唔係靚仔,隻眼仲有少少似茄菲貓…哈哈…

      6th Aug 2007 22:30 PM

      刪除
  7. 我睇第二輯覺得石田同松隆子好襯的說
    嘩,講返都十x年前既事了

    6th Aug 2007 21:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 第二輯97年出既,10年je…
      一睇番呢啲有番咁上下耐既劇就不禁感概吓時日如飛…
      大佬今年4張啦﹗救命…

      6th Aug 2007 22:32 PM

      刪除
  8. 哇, 呢套我鍾意呀, 想當年睇到眼濕濕, 直到如今, 我仍然有一班稱兄道妹的朋友們, 大家係互相用劇中名字來互相稱呼的. (失禮晒, 在下係柏木大佬!)

    7th Aug 2007 00:42 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我琴晚睇完第一輯,我都睇到眼濕濕呢…撞鬼,睇咗唔知幾多次都仲係感動的說…

      哈,大佬、二佬呢啲真係要讚無記配音組,極生動又親切~
      咁你有無跑馬拉松?﹗大佬~

      7th Aug 2007 12:02 PM

      刪除
  9. 我覺得石田個feel好梁榮忠...哈哈!我覺得有d似樣架...

    7th Aug 2007 17:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 撞鬼,仲越睇越似…
      講時講,2人本來好地地,可惜係一失足成千古恨…陰公…

      9th Aug 2007 10:50 AM

      刪除
  10. 同一屋簷下睇個陣我好鍾意睇. 但之後又冇番睇的衝動...

    9th Aug 2007 12:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係邊睇(三佬的部份…哈哈)邊飛(小雪的部份),其實啲劇情幾娘,最頂唔順後來小雪有絕症…真係老套到無人有…

      12th Aug 2007 18:57 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD