2007/08/11

無無謂謂消費實錄

見到娜姐呢個題目,諗都唔使諗就有3樣野浮係眼前…

書、碟和…衫…

寒舍小小一個房間,佔地方最多就是那年來儲下的書和碟(包括聽和睇的),唔係講笑,會考和高考的書我真係未(捨得)掉…碟櫃塞滿了,就侵佔隔離的書櫃,放不下的書,就侵佔我張床…本來用呢掛衫的裝置,變成掛cd架…基本上碟已沒往時般買得瘋狂,唯獨書還是忍唔住得閒掃幾本,弄得房間越來越逼。

不過這些都不是重點的說…

第三項「衫」要出場了,不過唔係我著的,係芭比著的…曾幾何時買得俾自己著的還多還狠…

1:條牛仔褲和蝦肉色的外套係我自己整架,威呢,我中一之後就入…(認叻中…)

2:其實我只有芭比沒有東洋的Jenny公仔,但她的衫實在俾芭小姐的出色很多,款靚(芭小姐的…很娘的說…)又手工精細,實在令人不能抗拒…衰係衰在無鞋配,對鞋係芭小姐出品的。

3:珍記出品,呢兩套冬夏(左係長袖校服,右係短袖的)校服很美的說,配埋校褸、長襪和返學鞋,packing其實還有書包和手冊,實在是太強了﹗紅色的漁夫褸和右邊的校服是一套,我想講…仲靚過我買俾自己著的大褸囉﹗

4:芭記出品(右邊那條除外,是珍記的…),點講呢,唔係唔靚既,但…umum…

5:西班牙鬥牛女勇士呀…

6:灣仔太源街玩具店極品發現:湖人tracksuit,Lee套裝(可恨條裙唔見咗…),還有唔啱芭小姐著的G.I.Joe衫…哈哈…

7:芭記casual衫比珍記有所不及,不過grand到不行既晚裝就是芭記較強了…

8:呢套婚紗來自家父送給本人的第一個芭小姐,話說某次他揸車時前面貨車突然dub停,之後家父發現他的車有野「卡」住,落車一看竟然發現是一盒芭小 姐…umum… 於是他就順手將之送俾我啦…嗚…邊有爸爸咁野送野俾個女架…umum…因為個芭小姐被車輪壓過,條頸有裂痕,在本人手術(即係搵XX膠癡住條頸的膠碎…) 勉強捱了幾年。這套衫…算是她的「遺物」吧…

9:款式較「新潮」、簡約的…

10:少不了一些較「娘」。中間一件是太源街十幾廿蚊買的,比左右兩件芭記出品美很多的說…

印象中記得曾買過個中國皇后(清朝)芭小姐,但唔知去咗邊…

11:貼住件自作業先…

另外的:
[純粹貼圖]:迷人pink Barbie@Times Square
唏﹗我是芭比,最喜歡…
_______________________________________________________
集體吹水聯盟無無謂謂消費實錄:

aulina: 無無謂謂消費實錄
Bill: 無無謂謂消費實錄
CP: 硬膠的誘惑
Guy: 無無謂謂消費實錄
Gabriel: 無無謂謂消費實錄
rice: 無無謂謂消費實錄
lu: 無無謂謂消費實錄
HW: 無無謂謂消費實錄(失敗篇)無無謂謂消費實錄(成功篇)
李小球: 無無謂謂消費實錄
kitB: [聯播] 消費。消費。消費Ken: 八號波來寫BLOG
Uncle Ray: 不一樣的無無謂謂消費實錄
田中小百合: 一下子老了十歲的《最愛笑的人》

22 則留言:

  1. LAKER同GI JANE係創意之選喎, 流落太原街太浪費了, 不如俾佢地去返祖藉美國發展仲大啦

    又, 芭記正版出版....實在有點似八九十年代的霓虹姊妹花風味....咁攞膽...點及得上珍記D學生妹造型呢

    12th Aug 2007 00:02 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多佬去太源街買衫玩gi joe架,呢個公仔可說係佬界芭比…
      係呀係呀,所以我唔鐘意芭記原裝衫,超熱愛珍記潮又靚既出品,雖然俾芭比著係有少少窄…
      那些霓虹姊妹花晚裝我搵咗好耐先搵到出呢架…

      12th Aug 2007 19:07 PM

      刪除
  2. 你的公仔衫,都好鬼靚o者!!

    12th Aug 2007 01:19 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 小聲:我唔覺無謂架,都不知幾enjoy買靚衫同芭比扮靚(我諗若我第時有個女實扮都佢變公仔…)…
      家母就會覺得買埋啲無謂野囉…

      話實得閒拎出呢睇都開心…哈哈

      12th Aug 2007 19:09 PM

      刪除
  3. d公仔衫隨時貴過真人

    12th Aug 2007 02:11 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 芭比的平咗啦,cheap起上來49蚊都有一套有衫有鞋的,珍記出品就貴啲,平極都要百幾蚊先有交易的說…

      12th Aug 2007 19:10 PM

      刪除
  4. 嘩~ 好多芭比衫呀.
    話說我個芭比已經唔知走左佬去邊鼠~^^"
    (同埋, 我唔玩芭比架~~哈哈, 係唔知乜水, 我幾歲果陣送俾我的~@@)

    12th Aug 2007 04:00 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲有幾個(汗…咁大個人…),得閒拎佢出呢轉吓裝影吓相之後又收番埋…
      以前親戚以為我鐘意玩就買個公仔俾我…其實我係鐘意同佢轉look,滿足吓潛在fashion designer癮…哈哈…

      其實…一個公仔唔係同佢換吓衫既話可以點玩?唔通好似裕美咁同佢講野?﹗…

      12th Aug 2007 19:13 PM

      刪除
  5. 成個keyboard汗到濕哂呀!!!!!好壯觀,真係估你唔到……其實你話咗多,都真係預咗係好多,只係估唔到多到咁!!!

    好,等我幾時執返好個竇(起碼都一個月後),我曬下d snoopy先,哈哈哈!

    12th Aug 2007 09:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 抹番乾佢先快啲…umum…其實我有幾個鞋盒既衫…係拎咗啲靚既出呢影吓相…hehe…
      唔係點稱得上「消費實錄」…
      snoopy?咁我要搵吓啲咸超野出呢襯一襯你先…嘻嘻…

      12th Aug 2007 19:14 PM

      刪除
  6. 都真係好壯觀喎... 我一生人搬得太多次屋, 所以都冇咩點儲野.

    係喎. 你搵到精選咪?

    12th Aug 2007 14:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你掉轉,兩歲後一直住喺而家既屋企,加埋我有啲儲物狂…於是9c垃圾咩都有…
      若要搬的話都幾大件事,啲書都有排pack囉…

      琴日去cd舖睇過,賣晒囉…哎…遲啲再入貨啦,反而買咗兩隻hocc…哈哈

      12th Aug 2007 19:16 PM

      刪除
  7. 估不到你咁多公仔衫.

    "曾幾何時買得俾自己著的還多還狠…" 狠的意思是數量, 還是....

    12th Aug 2007 15:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾幾何時我既dream係做fashion design…當我發現自己手畫唔係太掂既時候就轉去design公仔fashion囉…哈哈…

      狠包括數量和$$囉…

      12th Aug 2007 19:18 PM

      刪除
  8. 冰子好勁,懂自製,仲有咁多款
    讓我想起我家snoopy的衫衫 (當然是整套買的)

    12th Aug 2007 18:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇住啲少女同b女影相時我都有諗過帶阿女出街影吓相…但呀芭比身體活動唔自如…都係算啦…

      snoopy衫衫?咩樣?

      12th Aug 2007 19:20 PM

      刪除
  9. 嘩...0的衫好靚, 呢0的野一掂左就會上癮啦....

    12th Aug 2007 19:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀,好似而家啲迷你食玩咁,一玩就停唔到手,一出就想買…
      啲公仔衫都meet咗好耐先戒得甩的說…

      13th Aug 2007 10:15 AM

      刪除
  10. ....你個d衫仔...好專業好靚啊....我以為自己睇緊玩具書...你自己整? 手工幾好啊~

    13th Aug 2007 17:22 Pm

    回覆刪除
    回覆
    1. 大部份係買既(已註明芭記和珍記出品),係頭尾兩幅相有本人手作…
      其實我鐘意睇古裝片到會攪到芭比變古裝人…我鐘意手作古裝衫多過時裝的說…嘻嘻…

      13th Aug 2007 17:41 PM

      刪除
  11. Where is it

    可否冒昧請問版主平時係去開邊度買barbie衫,除0左上面寫的灣仔太源街玩具店外,芭記和珍記其實係邊度?因為我好熱忱於幫我既barbie買衫,而且仲會幫我既學生買,但係街邊賣既唔知點解愈來愈差,例:女人街,所以如果有好介紹就好喇.........另外想問太源街係咪好多呢0的野買0架?因為我從未去過呢..煩請send email俾我呢.......Thanks...........

    20th Sep 2010 11:03 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我真係大部份公仔衫都係喺太源街買,那時bythle都係初初興,未有咁易買到佢既衫仔,所以我主打係搵barbie和jenny的衫。
      但呢幾年兩個公仔既衫貨源少咗好多啦,jenny直頭係無晒影,barbie就好少見有日本版,多數都係普通玩具反斗城都會有既貨式,所以我都少咗去買了。
      太源街有好幾家玩具店,有一家係特別多barbie/bythle野賣既,但而家都少咗好多,佢主打賣模型咁,你行開去可以去碰吓運氣…
      以前讀書有時間除咗買現成就係自己搵布嚟整衫,始終現成都不合心意…但而家無咁多心機時間了…
      其實…芭記就係芭比,珍記就係珍妮…

      24th Sep 2010 16:15 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD