2011/11/21

[純粹貼圖]:迷人pink Barbie@Times Square

繼大家去看《那些年》我走去看《奪命金》後,今次係大家都去影三眼仔/hello mimi,我走去影barbie…唏﹗我是芭比…最喜歡迷人pink barbie…(好無聊呀我…)((繼德福睇聾貓之後又一發癲之作…笑))

其實你唔話我知係臨近聖誕時影…我真係唔知係幾時的…看到有聖誕氣氛嘛…咁桃紅…又唔多覺喎…anyway,我喜歡"Little Doll, Big Dreams"這一句…小小公仔確係inspire到小朋友好多野的…啲cupcake都好令呀﹗

而那幾個剪影,右下角的是閃石,左上角是真係著上barbie腳的高跟鞋和手袋,由於真係著得上去…係見到好多都俾人拎走了…有個窿喺度的…陰公…貼得實啲丫嘛﹗
 
去到入面…我以為會有大型芭比和阿肯喺度添﹗典知係無的﹗上電梯吊住一舊二舊野係十分之唔搶眼和唔覺眼,上到去見到個setting係間屋咁,個門都幾華麗的…行埋一睇…這…這…這…是滿清十大酷刑嗎?吊咁多個芭比喺度…好恐怖呀﹗而家大澳曬鹹魚咩﹗ 

 
行入去除了係特別版芭比的展覽,就係吊箱放住各式桃紅衫的公仔…不過好多俾人撞跌晒…瞓低咗…oh﹗

話說啲衫係搵嚟內地設計師郭培設計,咁啱前幾日蛇果報登了一幅劉嘉玲姐姐的相…條裙無著喺芭比度咁雞批feel喎﹗哈哈哈

個人最喜歡4號那條長拖尾的晚裝,很華麗,加埋個箱有鏡喺後面,倒影中有倒影,更令…好有去舞會feel…(原來這種剪裁叫page effects…學野了),8號那條都不差既…不過有啲娘囉個色…同埋似小鳳姐會收埋十幾廿個細喎喺裙底咁款…

9號和10號前面都是刺繡,後面就係蝴蝶…小的喜歡背後的乾坤,但9號有點似睡衣,10號又有點似孕婦裝…

2號和3號的波波摺(這是我作的個名)看起來無咁腫(著喺原版公仔咁細個無計啦),3號條裙幾高貴的,有點像旗袍…但加埋個髮型…我諗起利孝和夫人…台慶切蛋糕的一刻…

(好細張睇唔到?)卒之阿肯只在6號出現…哈…

睇完一輪就係刺激消費時間,隔離就有個booth叫大家買野…行了入去一轉…um,無乜特別啦…望望…嘩﹗呢個開胸阿肯勁京京啊﹗
望住地上的黑白地板,如果個wet floor告不牌都變埋芭比會好好玩呢﹗呵呵…










*******************************************************
跟同事講起呢個公仔…佢問我:你點玩架?

呢個真係好問題。小時候(應該係小一…)得到第一個barbie…其實我都唔知點「玩」佢…lego就切啦,煮飯仔咪煮囉,RPG啫,但barbie?唔通我自己作個故仔出嚟跟住將個公仔扮行嚟行去rpg…呃。好快小的就發現佢唔可以咁玩…係一啲都唔好玩的…

咁呢,因為當時阿娘車得一手好衫,屋企有衣車和針線,娘久不久會車啲公仔衫俾公仔(當然係大個啲既,要手抱那一種),試過將我的校服裙車成迷你版俾公仔著(她說是因為長高了不合身,條裙無人執,掉了浪費…就reuse佢順手等公仔有衫換)…就係咁…小的覺得barbie著嚟著去都係原裝那套衫好悶…總不成日日同佢著衫除衫,要玩rpg但套衫又唔啱feel…於是就拎布碎和針線自己動手做…。而個唉啲牙喺邊度嚟呢…哈哈哈﹗梗係睇電視啦…

芭比原廠的衫個款都幾肉酸的,而且也頗貴,動手做就好玩了,基本上那水係電視做咩小的又跟住做(睇95《神鵰》時小的係做齊白色龍女裝、紅色郭芙和黃色郭襄衫的…卡卡),衫可以自己做,就開始對佢個頭不滿意…佢把秀髮好難梳理,時間耐咗仲會一餅野化…十分恐怖…修剪又剪咗就無得救…對住個skinhead芭比仲可以點…無啦啦靈機一觸…當時針線盒入面有款棉質的線,拎上手質地係軟軟的,各款顏色都有,就繞繞整整整成一個假髮用大頭針固定喺芭比個頭度(感覺有啲似同佢針炙…重點是唔好剪晒佢本來的頭髮,剪少少,將原有的頭髮盤起,就可以當成軟墊咁俾大頭針定位,而定唔怕將個頭"long"到好大…)…出嚟感覺好自然架~咁樣,長短髮咩髮色highlight,連古裝郁都可以玩埋…死未。髮飾唔夠的時候就去飾物店搵啲娘爆唔會戴上耳的珠珠耳環做頭飾…咪話…個效果好掂的﹗(有一水小的可以願望能入tbb做戲服…哈)

不過小的繡功麻麻,繡花鳥簡單的就可以,想華麗一點就唔得了,實在有無得去上個course學一吓呢?小的真係好鐘意清裝的…

um,環保一點就係拎舊衫自己剪自己整,唔環保的就係去玩具反嘔城/玩具街睇吓有咩衫買,芭記的出品老實講好唔掂的,有一水就勁買jenny的出品,其實個size細少少的,不過ok都著得落…襯埋本人的潮色假髮…真係ok架喎﹗哈哈哈。我想話佢啲衫仲靚過我囉…後來再有bythle…就貴啲啦…唔捨得出手…。 (睇番舊文…唉…唔怪得我儲唔到錢啦…)

Little doll, big dreams就係咁吧…創意無限就不再平凡啦~噢耶~

另一篇:唏﹗我是芭比,最喜歡…

2 則留言:

  1. 我當年玩芭比真係拿來rpg ga wor,即係toy story個andy玩胡迪咁玩囉,冇妳咁好創意同手藝 hahahahaaha

    回覆刪除
  2. WEnDy:
    我都會作啲故仔等barbie做女主角…又時會幻想佢係追緊那套劇的角色…
    創意手藝就麻麻地啦,不過以前得閒嘛,有時縫野縫到high high地通頂都夠膽死的…

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD