2011/11/18

突然懷舊之日本玉女篇

(突然思潮好洶湧…唔通搬竇有助發文?)

其實我一路以為中山美穗拍戲架咋(睇《情書》太入腦了…),原來佢有唱過歌…囧﹗



《世界中の誰よりきっと》係睇FNS歌謠祭識的,年年都有回顧片段架嘛,一聽…咁熟口面既首歌…囧﹗《衝動點唱》喎﹗(我喜歡《衝》多過《唯獨你是不可取替》的話時話﹗)聽番舊歌發現原來係改篇係別有一番樂趣,小的總是掉轉頭先入為主呢…哈哈哈…



小泉姨姨一路只知有此人而唔知佢做過乜…久不久會將佢同藥司丸博子撈亂,以為佢就係嫁過俾玉置浩二那個…OH。well,其實真正認識佢係睇《《虎與龍》》(和一lum宮藤官九郎的戲),特別係《曼克頓愛的故事》,despite姨姨已經係熟女,但可愛起上嚟還是很可愛喎﹗(謎之聲:其實最深印象都係佢同龜梨啲緋聞啦…)

呀…首《あなたに会えてよかった》其實都係睇FNS識的…



momoko聽就聽得多…後尾先知係人名…跟住好奇去搵一吓…原來菊池桃子係紅極一時偶像喎﹗仲有河合奈保子…小林明子呀咁,小時小的一度以為日本女仔一定叫咩子物子的說…哈哈



篠原涼子原來唱過歌都係後來先知…哈哈哈。原來佢呢首《恋しさと せつなさと 心強さと》咁勁係賣過200萬﹗仲原來係同小室哲哉合作,仲仲原來係標誌小室時代來臨…94年…咦,安室差唔多過AVEX啦喎…遠目…

一路我以為涼子大姐係拍劇架咋喎…(上述資料是睇維基得知的…以上。)那個甚麼東京勁舞娃娃係咩嚟架?個名咁可怕既?

哈哈哈﹗又係睇FNS﹗本來我都只係識甚麼護士那套甚麼甚麼,某年睇FNS見到亞里莎姐姐以護士look出場,開始唱時竟然扯開件制服變成一條背心裙﹗囧﹗咁邪惡既個idea﹗囧﹗

anyway,從FNS回顧片睇到呢首《TOO SHY SHY BOY!》又係小室作曲…巧京京啊…莎姐個郁…

《ドリームラッシュ》…um…都係click click吓先知原來宮澤理惠姐係有唱過歌…原來佢同上面亞里莎姐姐和牧瀨里穗係風行一時的美少女,合稱「3M」…啊…

鬼咩…我知有呢個人時佢已經同貴乃花…貴花田?﹗﹗﹗﹗訂婚又離婚…睇到我頭都暈…囧﹗個相撲哥哥個名…
又是一個りえ…呢個會熟悉啲,睇開《金田一》嘛,不過佢後尾都好似減肥減過龍…OH。首《エスカレーション》在吾等友儕可算風行一時的說…

我有無講過其實我唔鐘意idol年代的涼粉?佢人氣越跌小的反而越支持佢…至熱愛《一夜夫妻要結婚》(很爛的翻譯劇名…)…難得豐哥角色唔係啲冤口冤面死人lum樓樣嘛…

anyway,雖然我唔鐘意雞仔聲…不過小的幾喜歡idol年代的呢首《マジで恋する5秒前》, 輕輕鬆鬆幾分鐘咁,好開心,襯晒佢當年短髮爽朗少女型象…yeah!~



好肥呀﹗睇《上帝》時小的幾buy呢個妹妹架(《新聞女郎》架都仲有),雖然佢好肉地,但啲苦情呀內心戲又ok喎,臨尾生女一幕喊到我死呀…好慘呀﹗卒之佢都係死咗(雖然我認真地覺得明知自己中咗招都仲要去生仔…對個小朋友嚟講都幾危險…)…嗚﹗

又無聊聊地其實我有聽佢頭幾隻碟…至愛呢首《how》…難得唔雞仔聲…



Last but not least…永遠的偶像啊~睇演唱會版…百惠姐唱完《さよならの向う側》放低支咪就走人真係好有型,而且佢勁在喺最紅一剎那退出,而之後堅決唔復出(好多女星都係結完婚生完仔就復出的嘛),真係留住喺藝能界最美一刻,型﹗

btw,百惠姐老公三蒲友和啲戲我只睇過近年的如《流星の絆》和《薔薇のない花屋》…小的唔知點解覺得三蒲友和呢個名好鬼《足球小將》…哈哈哈﹗

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD