2008/12/20

[日劇]圓滿落幕~《流星の絆》

說這部就不能不講上一檔的《魔王》,同樣的報仇故事,《魔》越看心頭越沉,這部《流》卻竟然是轄然開朗…始料不及啊﹗

(不想後感變劇透大集,不過少不免會講到一點劇情,小心啊﹗)

可能是同檔上一部故事大綱太像了,同樣由兇殺案開始,遺孤好不容易捱到現在,為的就是能親手將兇手殺死報大仇,故事都從遺孤出發(這可算是遺孤的生存之道?)。不同的是《魔王》成瀨一早就知目標是誰,《流星之絆》三兄妹雖有疑似目標,卻不知是真是假…。兩個背景似似地的故事接著播,真係玩野…(我一廂情願地想)這就是《流星》踩鋼線地加入點點攪怪劇情,混和報仇故事本身有的黑暗的原因吧?

出來效果是搵兇手是主線,另加(看似無聊)的欺詐劇情,欺詐部份頭幾集看上去頗胡鬧無聊的,很宮藤風,我想會有很多人受不住以為睇緊cult劇而放棄了吧?咁又係喎,睇呢套劇唔係一心想知有明三兄妹報仇,同埋知道邊個係殺有明夫妻的兇手咩?而唔係睇靜奈和泰輔扮鬼扮馬去呃錢喎。不過看下去才知欺欺吓欺到戸神行成時,追兇就有了突破性發展, 又證明,看劇還真是要點耐性…(不過這部還好,都不及考耐性之神《歌姬》…真係大考驗來的說…)

這樣以攪怪劇情溝淡追兇黑暗劇情做法都幾大膽,咁除了欺詐攪怪劇情外,還有三兄妹溫情互動,又有靜奈和行成的愛情線,都幾豐富的說。看完整部,我覺得與其說是復仇追兇,不如說是遺孤找尋人生希望與光明。

不知三兄妹、林ジョージ、和柏原警官設定和原著有沒有改變,第八話之前我還覺得三兄妹雖然沒了父母,不過都叫有人落力關心佢地,就是後來功一向柏原警官供出他們的所作所為,柏原警官還是原諒(放過…)他們,真令人感到人間有情啊﹗功一和柏原警官講電話講到眼濕濕時…本人都…嗚嗚…

不過戸神政行家中大逼供以後,一切就水落石出,雖然好像有點草草收場…但聽著功一邊不可置信邊講得著頭頭是道的推理…呀…真係命運弄人啊﹗兇手總係看似最無可能…卻又總待在被害者身邊的人…呀…

我仲諗緊兇手會唔會係林ジョージ或者戸神太太的說…

講開又講,結局一集在天台開了一槍…嘩…好《魔王》呀﹗之後功一拿著槍,和他纏了一段的人倒在地上,我心諗唔係真係俾功一殺咗呀fa?又係Arashi的人搶嬴開了槍殺了對方?功一識成瀨的嗎?囧﹗(我太熱愛將兩部劇混在一起了…)

從一開始就很多意料之外驚喜,可能係成品和預期差異頗大…一路看一路覺得滿詭異的個故事…滿足度其實不及《魔王》,看到結局的大團圓結局甚至覺得圓滿得極度 詭異…(功一果然和サギ一起了…中島美嘉很攪笑…無眉怪人﹗哈哈…),但睇到個笑哈哈的結局,總好過《魔王》咁一鑊熟既…

(咁究竟我係滿意定唔滿意呢?﹗真係講唔埋…不過二宮和也和齊藤隆成弟弟演出很討喜就是了﹗)

(完了…下季就要去追斗真新劇了﹗哈哈…)

舊文:《流星の絆》一集後感
官網

12 則留言:


  1. 我都睇完啦~~~其實成套整體o黎講我都幾滿意~~我覺得幾好睇~~d惡搞我都中意ga~
    不過最尾知道係個警察殺ge,同埋係d咁ge理由...真係有d無奈...

    20th Dec 2008 22:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲惡攪我也喜歡…可能我喜歡《魔王》太多了,睇《流星》時不自覺會拎來比較,硬覺得《流星》好像有點兩頭唔到岸…
      個警察殺的話就係太少hints啦,雖然功一說的打golf都係合理既,只係最後一集先一次過拎晒啲線索證據出來,好似無乜伏線,有點突然…
      21st Dec 2008 21:03 PM

      刪除
  2. 哩套我都有睇,雖然整體幾好...但最尾果集好夾硬,為懸疑而懸疑...之前又冇咩伏線...

    20th Dec 2008 23:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好認同... 雖然在下被d無良份子係睇之前爆料已經知道邊個係兇手,但到真係睇個結局講出手原來係佢時真係好想鬧人!有冇攪錯呀!e個咩結尾黍架!之前1~9集完全都冇任何線索會係佢,就咁講出黍真係好夾硬!好似為左有個結局求其搵個人頂上咁款!!
      另外功一可以諗反起14年前只係一件無關痛癢既小事... 個"犯"係佢面前練習打golf都會聯想到咁多年後既今日,戶神拿把雨傘出來証明佢唔係犯既事件,咁都被佢串連到係一齊猜到誰是真兇就真係太神啦...真係唔可以唔寫個服字比佢...

      21st Dec 2008 00:03 AM

      刪除
    2. 也認同,不理會原著是怎樣,總言之就是劇本身沒有好好發展能引導出真兇的伏線給觀眾去猜想,結果就等同在石頭爆出真兇一樣...
      認同冰子所說此劇的主線是「遺孤找尋人生希望與光明」,但這一點其實惡搞方面也提供不了太多的支援,的確是踩鋼線而又勉強沒有跌下來的劇,各有所好吧...

      21st Dec 2008 16:14 PM

      刪除
    3. Re: shadowzo
      .
      係囉,就係之前太少hints,突然一次過在大結局度拎晒出嚟,就算係合情合理,但硬覺得草草收場囉…
      21st Dec 2008 21:04 PM

      刪除
    4. Re: 丹仔
      嘩…被人爆了劇情﹗之前我已唔覺意睇到靜奈會同行成拍拖,兼且行成係疑似兇手之子…所以我好小心完全避開會知劇情的博﹗我唔想再知結局劇情呀﹗
      其實我覺得個兇手都幾夾硬,學你咁講真係求其搵個人做兇手都得,打golf咋喎﹗
      功一諗得番14年前的小事反而合理,一來佢係大哥,二來佢係第一個目睹父母點死,三兄妹當中以佢報仇心最強,佢用戶神個素描來做wallpaper就知啦…
      只係我估唔到兇手係喺咁趕收工既情況之下估到啫…有少少失望囉…
      21st Dec 2008 21:10 PM

      刪除
    5. Re: 劍心
      真兇伏線太少就是啦,用了太多篇幅去講戶神,全世界都同泰輔一樣以為戶神就係兇手啊…到頭來原來兇手另有其人時真係有點odd…
      我諗個主線其實唔係報仇和尋兇,反倒是三兄妹的親情位…
      不過整體都ok既…講攪怪其實都好正經,而且個欺詐劇情都慢慢由無關的人間twist去重要人物戶神行成度,都可以當係一個劇情既舖排…
      21st Dec 2008 21:15 PM

      刪除

  3. 整體也很好,但中間就有點悶,到第八、九集開始緊張,第十集由看到把傘有痕跡,大哥單獨和警察談開始,也猜到是警察殺了。
    我想有些人最後太夾硬會否原本十一集cut到十集所以這樣的效果﹖基本上大結局算不錯了,上次看的未來老師,最後一集一點高潮也沒有。

    20th Dec 2008 23:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《未來老師》真係幾悶…(主打係深田公主演技…真係和她少女外表一樣十年如一日…有點難頂…)…我只看了3,4集就沒追了…
      知道兇手係警察既時候真係幾難以置信,一路以來都以為佢係好人…和功一一樣不願相信囉…
      唔通真係好似你咁講本來打算最後兩集舖真相大白過程,所以前9集才一點線索也不滲出來?﹗
      這個太突然的結局令我覺得整部劇有點美中不足囉…
      21st Dec 2008 21:06 PM

      刪除
  4. 原著沒有林店長....還有原著的兇手及殺人理由都是一樣的,所以......XD
    其實第一集已經有舖排線索了,只是未必注意到而已...(殺人理由及兇手遺留下來的證據)

    21st Dec 2008 11:38 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前還在諗林店長會唔會係兇手…
      用雨傘打golf這一幕我記得,但第一集有無mention雨傘個柄被打到有裂痕呢?﹗要check吓了…
      21st Dec 2008 21:12 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD