2008/12/28

甜蜜蜜~薛凱琪《Smile》

一條龍就係本人的特色﹗既然係中咗方同學的毒,唔爭在聽埋佢有份主理的薛小姐新碟吧﹗哈哈=)

實在小的係幾buy費安娜公主,感覺佢既天真可愛係渾然天成(溫室出品嗎?),唔係遷就packaging而裝出來既假貨。我覺得…佢可能係繼日本的深田公主後,另一個會永遠青春可愛下去的說…

其實…小的會留意佢仲有個原因…佢係商大校友﹗哈…

講唱歌費公主唱功都幾…偶像派吓的。但又不得不讚佢唱片公司揀歌的功力,歌曲的少女清新氣息就如為佢度身訂造一樣(佢公司也太多唱作人啦…先有周生後有方同學…)。有人說費公主而家係走千fa初出道的得意少女形象…um…千fa還會成長等嫁的怨女,費公主…也許會繼續可愛下去的了…

01 Just Believe (Instrumental)

《一個人一支燈》純音樂版?舞台劇的配樂吧…

02 天國的微笑

也是Last Smile, First Tear》歌曲,是開首的歌吧?﹗看了舞台劇劇情簡介說費公主劇中角色因為朋友死了,打擊之下解不開心結一直活在自己世界…。聽這首歌節奏蠻輕快的,但啲詞用字都幾黑暗吓…有點灰…

03 甜蜜蜜

蠻喜歡的說﹗襯晒這水新聞說「結婚的人未必是最愛的人」說法…很攞景。費公主唱得懶洋洋的…很甜很lum啊…尤其是「男朋友 唏 我想話你知」…嘩…真係電親…

04 不呼不吸幾多秒

又係方同學作曲﹗(上面3首也是﹗)…這首較輕快佻皮的,填過首國語詞就可以去殺台灣少男了…

05 劍龍在草地散步

是…online game的歌嗎?武俠故事嗎?﹗點點中式配樂節拍,唔知點解諗起史小姐首年度爆歌《中華冷麵》…(當然費公主這首正常和好聽很多…)。最後,「或者更感動」個「或」者…做乜唱到好似英文咁?﹗

06 My Choice (Instrumental)
07 My Choice X


周生出現了﹗很有千fa當年《花樣+年華》的感覺…頗醒神的說﹗不過和前前後後的歌好像有點格格不入囉…(費公主好像都幾多呢類跳脫快歌…如之前的《886》和《小峽谷1234》…雖然歌詞頗唔知想點…但醒神嘛聽落…)

08 一個人一支燈

唔使問一定係《Last Smile, First Tear》的歌,簡單鋼琴和弦樂底,費公主沉著聲線的唱,很有壓逼感的說…後段「我撐不到過去 一個在發問其實我像吊燈 碰到一個暗黑世界 猜我應不應出生」(很負面的歌詞啊…)…又快又密…費公主唱live會走音嗎?(這個錄音版佢表現幾好的說…)

09 難道你不怕凍

應該也是《Last Smile, First Tear》的歌吧?﹗我估是結尾主角倒心結解開時唱的…和前面一首很大對比,開心咗好多的說。係囉,世界好美好既…(也是表現不錯的錄音版…但唱live嘛?)

10 天國的微笑 (Reprise)

鋼琴伴奏版…費公主的感情表達都不錯喎…(回帶:表現不錯的是錄音版…)

11 甜蜜蜜 (Duet Version featuring 梁祖堯)

我對這個合唱版本來頗有期待的,但梁生的featuring係副歌度eeupup…很鬼鼠而且不顯眼…感覺頗怪…

12 給十年後的我 (Duet Version featuring 湯駿業)

咪話,這首歌的歌詞真中…十年前後聽很有啟發性的說﹗﹗
*****************************************************
費公主唱功未必比同輩女歌手好,不過佢好彩在歌真係揀得相當不賴,格調既野整cheap易要buildup難…睇吓金記的史小姐和lady k…唉…

歌詞
from uncleray:薛凱琪- Smile
《Last Smile, First Tear》

隨後新碟的點點後感:新碟雜碎:盧廣仲+王菀之+藍奕邦+薜凱琪+Swing

26 則留言:


  1. 論唱功她真的不是同輩中很突出的一個, 還記得某年前的頒獎禮,全部拎到獎的歌手一齊上台合唱, 她唱到扯晒咁, 鏡頭影住海狗的眼"突"反應都幾好笑.
    不過呢, 佢的歌的感覺真係襯佢.
    佢的性格好像本身就係咁, 就算係假都應該係由內而外的假吧? 溫室小花的感覺, 係要人愛惜的~
    睇方大同望住佢的眼神, 就知啦~
    28th Dec 2008 23:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 費小姐最好彩係有班用心同佢做image和歌的人囉,特別係啲歌,方同學啲曲和黃y文啲詞都好有心機,聽落和其他罐頭式情歌好不一樣呢…
      唱功嘛…哈哈,都係上台驚佢走音一類,不過走得最勁的又唔會係佢咁囉…(啲claim自己有實力的人都走一餐…偶像派的又可以點指望丫?﹗)
      我諗佢同方同學真係好friend,睇叱吒頒男歌手時佢喜極而泣就知啦…
      4th Jan 2009 19:22 PM

      刪除

  2. 同意呀~~甜蜜蜜首歌真係很甜很lum很懶洋洋,聽得幾舒服。
    特別係呢個又落雨又凍又係一個人係房到ge夜晚,算係暖下我個人。

    28th Dec 2008 23:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你也中了甜蜜毒嗎?﹗哈哈…
      這幾天天氣咁凍,聽薛小姐和方同學的歌真係好啱feel的說…舒服又悠閒,減壓一流﹗
      4th Jan 2009 19:24 PM

      刪除
  3. 《甜蜜蜜》果個合唱版真係有d奇怪,梁祖堯又唔係唱又唔係rap唔知想點咁,首歌明明好好聽好lum,跟著有人響隔離搭檯咁....囧

    28th Dec 2008 23:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,就好似個少女在講緊自己啲情事時…有個哥哥仔在後面偷聽…
      做乜唔索性整個合唱版…或者旁白…而家的效果十分不倫不類
      4th Jan 2009 19:25 PM

      刪除
  4. 阿fi的年紀好像也不少了,若一直"可愛"下去都會幾悶吧。

    29th Dec 2008 00:32 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能會學楊丞琳搞個半熟宣言。
      費公主cd好舒服,但live未必了。


      29th Dec 2008 00:35 AM

      刪除
    2. RE: UncleRay
      過咗廿中又未去到三十咁囉…
      不過佢外表生得細,加埋佢啲行為舉止,夾硬叫佢去做成熟艷女咪仲得人驚…
      4th Jan 2009 19:27 PM

      刪除
    3. RE: Him

      半熟之後會唔會有7成熟或9成熟呢?﹗(爛gag…XDDDD)
      都係,費公主(其實很多時下歌手都係)聽碟就好的了…LIVE會嚇死…
      4th Jan 2009 19:29 PM

      刪除
  5. 好掛住周生呀其實!
    唔知佢會唔會出返碟呢..*V*

    29th Dec 2008 01:11 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢主打夾BAND喎…
      仲會唔會出個人碟就真係唔知了…
      4th Jan 2009 19:30 PM

      刪除

  6. 他們想不想都不行了。
    說實在,自從少聽收音機後,好像對於歌手一個比一個不熟悉。
    祝新年進步,開心過每一天。

    29th Dec 2008 12:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對不起,是想不認都不行。關係這麼良好。

      29th Dec 2008 12:14 PM

      刪除
    2. 多謝你啊,大家都要快樂呢…(公事繁忙,咁遲先覆真不好意思呢…)
      因為我家習慣開住收音機瞓,從小到大都係咁,太靜我會瞓唔著…就係咁臨瞓前聽一陣收音機…新歌就係咁聽番嚟…
      公司不能聽收音機…聽少很多野的說…
      4th Jan 2009 19:32 PM

      刪除
    3. 不要緊,這博的博主才是傳說中的錯字之神…XDDDD
      4th Jan 2009 19:33 PM

      刪除
  7. 劍龍都係方同學嘅作品boh
    我受不了太甜的聲音,而且最後那句mr. right/mr. wrong... 真係聽到耳鳴...

    29th Dec 2008 17:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 劍龍都幾唔錯的…費公主甜蜜蜜歌之外都幾多呢款電子野架喎…
      MR.RIGHT, MR.WRONG…佢鬼婆呀…啲發音係幾怪的…
      4th Jan 2009 19:36 PM

      刪除
  8. 費小姐...
    男孩像你嗰排感覺幾好ga真係
    不過fiona個樣係幾甜美, 但身型真係好奇怪(毒舌mode)
    不過佢真係幾幸福
    華納build up佢形象幾好
    仲有周生同方生照顧佢d歌曲質素
    話時話,
    其實kary真係好嘥,
    整個騎呢image唱埋d 低質素k歌
    佢pingpong嗰期d歌真係好好,
    加上佢唱功比fiona同stephy好
    如果keep返個青春型女image同揀過d有性格ge歌真係有得諗...

    30th Dec 2008 15:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 一路我都係聽費公主的主打歌,《男孩像你》係幾唔錯的…都說黃Y文自千FA唔做得意少女後,將呢啲少女白日夢歌詞轉移晒俾費公主,而效果又出奇的配合…都說,費公主遇上很多超好的製作人,她的歌都滿不錯的…
      KARY…我都唔明點解要攪到歌路和個郁都鬼五馬六,佢既歌我麻麻地,個形象…umum…性感女神咁款…我又唔係幾受得住…
      只能說柏高的市場觸角不是我等凡人受得住架啦…
      金記的k小姐、t小姐和史小姐都係越來越奇怪…
      4th Jan 2009 19:40 PM

      刪除
    2. 但係早期ge愛是最大權利同二十世紀少年我都好鍾意
      唱k必唱的!
      (好似都係pingpong時期)
      t小姐本身都冇咩反感
      但佢轉左做日本公仔之後對佢的反感度同s小姐叮噹碼頭=.=

      5th Jan 2009 00:38 AM

      刪除
    3. 《愛是最大權利》確係幾唔錯的…
      但我唔明點解k小姐明明賣點唔係個樣,就吓吓將佢女神咁package…佢啲郁吓吓都令人有窒息的感覺。歌就越來越…一個字:俗…
      (講到咁出會俾人打嗎?)
      史小姐初初SOLO時賣文藝女生,《青山散步》和《黑白照》都幾唔錯架喎,同埋啲歌唔太難唱舒舒服服咁好地地,但唔知點解推佢去唱埋啲高音上低音落的歌…玩死人…
      日本公仔…佢一個月化妝的粉夠分俾幾個OL用幾個月囉…
      6th Jan 2009 23:44 PM

      刪除
  9. 我都覺得佢幾靚, 唱歌都算唔差架啦係香港黎講, 再加上把聲唔錯, 成就應該不止於此

    6th Jan 2009 23:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢公司唔急就章捧佢囉。同埋有方生、周生和Y文等有心人同佢寫歌,雖然啲歌唔係吓吓喺頒獎禮度勁攞獎…但確係很不錯的說…
      6th Jan 2009 23:45 PM

      刪除
  10. 花蓮民宿6/10/13 17:21


    阿fi的年紀好像也不少了,若一直"可愛"下去都會幾悶吧。


    31st Jan 2009 23:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好彩在有好多有心人為佢訂身度造歌曲囉…
      2nd Feb 2009 22:25 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD