2008/12/13

人言可畏續集

唔係某位博友去留言我都忘了上年我寫過篇《人言可畏》,上篇寫的是劉生被寫,估唔到而家風水輪流轉,到偽生自己當上男主角了…

當年偽生透過傳媒抹黑對手,今日傳媒手執的尖刀銳利依然(有過之而無不及呀﹗),現在還多過個互聯網,近幾年不論是C版、A版定財經版乜版都好,資料流通吓吓都快過傳統傳媒,跟住大家就議論紛紛,即時新聞…真係新鮮滾熱辣的說。

好些報紙雜誌(讓我覺得…)既有立場太鮮明,睇報導時候感覺不太良好…。即係呢,我想知道的是fact,事後點睇點分析係我自己既事…想看邊方面的資料,自己上網睇好了。只是(好些…)網上世界和(也是好些…)傳媒都好像不喜歡玩持平,反倒是吓吓要走出來玩公審,每隔一水就出現一個集體公審對像(有時…我會覺得係集體出氣袋…)出現,人家行差踏錯了一步,那出氣袋一定會倒足十輩子的霉,每講一句話做一件事都會被挑剔一番,逼埋牆還要出來認罪說對不起…要不可 能永不超生…

當然,道歉了也不代表會被原諒。因為大家要的是要直接清晰認衰既道歉,隱晦地說自己「好天真好傻」係唔得架喎…

最爆的是,五十步的人說一百步的人影響社會風氣…

有時真的不明白,一個人做了對另一半不住的事,需要大眾來公審嗎?還不是取決於被傷害的一方肯不肯原諒佢,情愛既野,最多咪拉埋雙方家人…要不,有損形象既咪牽涉埋工作上有關parties,真係需要大眾來評理嘛…(就算人家真係留餘地第時復合…咁又點啫?)

難怪昨晚聽收音機時梁榮忠(我在諗佢會唔會喺節目度講番佢單車震事件…佢真係講喎…話時話,佢講野幾有sense,其實我幾buy佢的…)講到,做藝人要有比平常人多一百倍的勇氣…

求神拜佛,千萬不要有啲朋友/親戚/校友/搭上搭再搭上搭的在娛圈工作同事又爆出甚麼醜聞,家陣的人起底咁快手…容乜易一下子誅連九族,無啦啦發現原來我七姨媽個八表姐的四叔公個三姑姐個女個男友個同學個friend係新任出氣袋,起起吓影到來我到…嘩…我唔想上鏡呀…

人言可畏,真係人言可畏呀﹗

8 則留言:


  1. 我想當藝人不是要一百倍的勇氣,是要一百倍的小心吧。

    13th Dec 2008 15:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁做衰野就無得講啦,但感情事既野普通人都做緊,點解淨係藝人先俾人擺上枱一五一十的講…真係慘架…
      20th Dec 2008 23:00 PM

      刪除
  2. 一個願打一個願捱...好襯喎.
    係其他俾佢害o既人無辜o者.

    13th Dec 2008 15:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 小三而家仲未出得番嚟啊…
      祝偽氏伉儷永遠幸福呢…
      20th Dec 2008 23:01 PM

      刪除

  3. 其實大家現在的反應正代表當年我們被集體惡意欺騙的憎惡
    其實偽生是自作自受,他爸爸應該有教他什麼叫千夫所指無疾而終吧
    問心個句,大部份人對偽生的憎惡多於對周小姐的同情(也包括我自己)

    13th Dec 2008 17:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對偽生的所作所為我真係無意見啦,反倒是劉生一貫的大方,仲祝福偽氏伉儷二人,呢份氣量真值得偽生學習…
      其實我唔多同情周小姐,佢同呢個男人一齊咁耐,個人係點知唔會唔知,選得同呢個人一齊佢就預咗會有乜事發生,而且同類事件都唔係第一次發生,有乜好可憐,係佢自己揀既,又唔係十幾歲妹妹仔,佢無理由咁大蹶人都唔知自己做緊乜…
      20th Dec 2008 23:03 PM

      刪除

  4. 有時真係好難講,我地都好難知兩個人閂埋門之後點樣既生活模式,硬生生將我地既道德觀質落人地度唔係幾好。
    我又覺得而家D人唔化,人地原諒對方又或者復合又有咩問題,唔通真係要生死不相往來先得咩。

    15th Dec 2008 07:28 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得周小姐聲明說佢地已有自己一套相處方式講得好,兩個人既決定關其他人乜事啫,吓吓都要將自己一套套在人家身上…唉…
      而家偽周二人結婚又唔得,分手又鬧,都唔知啲人想點…唉…
      20th Dec 2008 23:05 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD