2009/01/17

[日劇]《Voice》1集後感

看來每次開季寫一寫一集後感是指定動作了…
  • 五人設定真的很似模似樣…不止是編劇金子茂樹舊作《求婚大作戰》,還有北川悅吏子的說…
  • 瑛太個角色很像堂本剛多年前的《向井荒太的動物日記》…又係本身呆呆但又出奇地熱血和有主見。不過最像的是個造型:一樣gel到行的頭盔頭(瑛太額頭的倒三角頭髮頗令我不安…)、長絨縷和背囊…umum
  • 佢思考時那些模下爬很有《神探伽俐略》的湯川或《有閒俱樂部》的清四郎(會有人看過這部嗎?)?﹗這令我很想去研究一吓…思考時和手部做小動作有必然關係的嗎?
  • 我的看點:生田斗真個角色其實很像《花樣少男少女》的中津…又係男角個好朋友,而個好朋友又唔多言,咁咪做佢代言人現身說法囉…
  • 佢見毛毛帽大縷很有型的說…碰巧我發現之前看中的店那件大縷原來可以用積分換折扣﹗好開心啊﹗頂帽係有毛毛的…~~~~~
  • 看官網說他的角色雖然係開開朗朗的醫院太子爺…但據說係有雙面性格…期待呢…。第一集佢幾係行行企企食飯兩味的說…
  • 唯一女角石原里美係cool cool的優等生,專門串串貢的…
  • 睇見佢同演教授的時任三郎,明明係師生都諗住《新娘與爸爸》入面佢地做鬥氣兩父女…
  • 五人行另外兩個男仔係負責攪氣氛的,一個專被人恰,一個專恰人,好多gag位係佢兩個爆出嚟…
  • 發唔發現我係咁講人呀?因為故仔本身我覺得好騎呢…
  • 我唔明點解法醫學生要走去查案(《鑑證先鋒》咁入面法醫同警察一齊搵證據破案就話啫…)…佢地五個係學生喎﹗
  • 死者擺個咁既pose嚟救人…I can't believe it~
  • 可能係第一集…可能劇組驚大家唔知法醫係做啲乜…可能佢地又驚大家唔明法醫有乜使命…整集不停在講…有點硬sell…有點難受…
  • 因為第一集例牌要加長十二分鐘…變咗勁多道理時間…希望之後的集數會流暢啲啦…
  • 斗真會可以多啲戲嗎?﹗(我明佢係配角啦…其實…)

老實說呢個第一集睇得我呵欠連連…希望之後會好啲啦…

有時間會追埋《Triangle》…大佬江口洋介出山之作呢…

不過…我無乜時間啊﹗

10 則留言:

  1. 冰子的文總是很搞笑...XD
    我都好覺點解要搞到推理劇咁
    而且個教授大叔唔多型
    嗰個pose即使接到個細路
    但又點解個細路會飛咗去隔離呢
    唔明唔明...
    最尾瑛太同佢老婆講道理個度我飛咗
    (我都係冇做忠粉ge毅力...)

    17th Jan 2009 00:13 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嗎?哈哈…攪笑嗎?﹗
      喂,我都覺得我無做忠粉的潛質喎…睇完第二集…感覺係更衰﹗可能我受唔住那種以感情主導的查案方式…喂,讀書就讀書啦…成日走去查案,以那單case又硬係唔多make sense先死…
      只能說唯一吸引我睇落去就係啲主角囉…
      個細路飛落街…叔叔用手接住佢係勁唔合理…邊係常理嚟架?﹗人撞人有乜理由上面跌落嚟的細路會無事…
      25th Jan 2009 23:59 PM

      刪除
  2. 我都唔明做乜要去查案,我覺得好離譜。但以前睇過本講日本人ge書,話日本人如果將工作程序複雜化,反而會得到欣賞,好似香港人咁可以ge就跳過d冇意思ge規矩,快d搞掂反而會俾人鬧。
    呢一集真係orz....

    17th Jan 2009 11:09 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁看來呢套劇啲學生有堂唔上掛住去查死因…
      會得到欣賞了…
      死啦,我睇完第二集覺得仲衰過第一集…不停勁orz…
      睇吓我頂得幾多集…
      26th Jan 2009 00:00 AM

      刪除
  3. 個人認為《Triangle》比較值得追(逃)
    我唔明點解法醫學生要走去查案(《監證先鋒》咁入面法醫同警察一齊搵證據破案就話啫…)…佢地5個係學生喎﹗
    --------------------------------------
    我既諗法係:就係因為佢地係學生而唔係真正既法醫先走去查案,
    查案係佢地自發性既行為而非職責所在..好似d漫畫最興多事架啦~
    *依一集不斷重申既係"聽死者既聲音"..太多次了~
    *某斗既唔突出,不過之後如果講佢同佢老豆條線可能會有發揮機會
    *個細路飛到咁遠.....真係.....
    *(細細聲講)有人覺得石原同林依晨似樣嗎?
    *思考時既小動作希望唔會每集出現...希望啦~
    點都好 , (希望)我會睇得完架!!!!!

    17th Jan 2009 12:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. triangle我睇了少少,好懸疑吓,我好有興趣睇的…只係無乜時間,睇了三份二集而已,仲要分開三次睇…
      我諗voice係切合副題「亡者既聲音」,可能係我期望錯咗啦,佢係以人性感情為主導的說…啲學生係為咗找出死者死去前想留俾在生的親朋戚友最後message而左查右查…呢個切入位係幾創新吓…但我就覺得悶悶地囉…
      都唔知我頂得幾多集…某斗條線應該有得攪…瑛太個角色好似無乜發揮…
      我可以說我覺得石原靚啲嗎?林小姐我睇過佢幾年前的舊劇《愛情合約》…嘩…那套野拍得好暗,有能力將本來靚的人都拍得勁樣衰…太強大…留了壞印象…哈哈…(我很少睇台劇就是了…)
      26th Jan 2009 00:03 AM

      刪除
  4. 食物小隊15/10/13 22:07


    哈哈~第一集真的有點騎呢
    不論係解個謎底的過程還是救人的pose
    希望接下來的case會比較有趣呢

    18th Jan 2009 20:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇完第二集都仲覺得騎呢啊…
      硬覺得有點小題大做…實在使唔使咁大廢周章去查個死者點死呢?又咁啱佢死前硬係同家人有啲誤會…等啲學生幫佢傳達俾家人既…囧
      26th Jan 2009 00:05 AM

      刪除

  5. 你好呀! 見到你很久之前的留言... 找(觀月亞里莎的放課後)... 唔知最後能找到嗎? 因我正尋此日劇...可指教嗎? Noodle

    31st Jan 2009 13:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. umum…是找到的…
      不過就要靠地下一點的方法…
      坊間小店通常都係得新劇啦…
      2nd Apr 2009 08:02 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD