2009/01/23

讓我們互相了解 - 缺點篇

見友儕都在寫,又見一年將盡,又係時候總結過去展望將來了…(不過缺點既野不是一天積成,可以短時間內改變嗎?)
 Picture


  • 很主觀。對別人的觀感通常憑頭幾次印象建立起來,之後要花很多時間才願意改觀…
  • 很堅持。除非人家能夠以理說服自己,否則我會信自己…如像我信自己…深深的相信愛的真理…
  • 無時無刻好唱口算唔算缺點?load歌詞我係好快架…(這也是缺點…讀書又唔見我咁叻…)
  • 腦袋很容易被眼前事trigger聯想到其他,之後自己會陰陰咀笑
  • 口蜜腹劍,是非組織力是無比的強。
  • 常懷疑我的上昇星座可能係處女座,人越大要求越高,既挑人也挑自己,在能力範圍以內做得可以幾好就希望有幾好…
  • 沒耐性。特別是對懶人,唔知自己問題喺邊唔肯加多兩把勁做的人,會更火滾…
  • 討厭回帶。講一次唔做,講兩次唔做,講三次都係唔做的牛皮燈籠…會勁火滾…
  • 看到上面出現過兩次的詞語,都知係本人其中一個缺點…易火滾…
  • 不過呻幾呻,或者有其他野分散我視線就好快唔記得之前為乜事火滾…(這也許是優點。)
  • 記仇。腦中database很快就load到某人的相關恩怨表…
  • ABS(自動黑面系統)配MONOTONE語氣(即悔氣…)
  • 心直口快…(這可能是本人第一個意識到的缺點,小時就想講錯野俾朋友發皮4的說…)
  • 娛樂版以外的人名/樣都記性麻麻…
  • 死線人,唔到最後一刻都唔郁…然後會緊張到死…又後悔做乜咁死懶…
  • 賴床人(這可能是本人第二個意識到的缺點…)
  • 沒甚金錢觀念,常覺人生得意需盡歡,莫使金樽空對月…李白教壞我了﹗(毫無疑問賴皮也是我的缺點…)
  • 快樂最重要,會不停回帶近期飛佛…我知我回帶架啦…囧

其實有啲係優點嚟架…我在讚自己…

2 則留言:

  1. Mr RiceBall15/10/13 22:30


    那你新一年是打算把這些缺點發揚光大,還是發展多元化缺點?

    24th Jan 2009 22:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然係多元化發展缺點啦…
      邊個話寫出嚟係代表要改﹗哈哈…
      26th Jan 2009 00:40 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD