2009/01/18

名牌

曾經聽表妹說過「人生一定要有個LV袋。」…這句可能係大家做咗親戚咁耐我最記得的一句說話。講既時候大家都仲係中學生…這令我感受很深的…

當然我不反名牌,只是我會覺得這個品牌也太厲害,昇華到人生一定要有的境界?﹗中學生已經咁覺得啦喎?﹗


只是我對這牌子不過電,還沒有買我人生的第一個的說…

回想名牌在我心中植根應該從《No》 雜誌開始的…(又係呢本野﹗),記得當年有個欄位係喺街頭搵年青人來影個全身相,然後計吓佢地全身衫褲鞋襪袋銀包等總共幾錢,咁捉得出嚟影相的一係型,一 係就好多名牌,計落成身吓吓幾千銀的(當年未有手提電話嘛…),又會標邊個brand邊度買咁。我等學生妹邊睇邊驚嘆…嘩﹗千千聲的M鴨、Polo、地圖袋…﹗﹗﹗然後十幾歲就戴撈﹗(通常都標明係父母送的…)還有李維氏牛記、紅翼鞋(我真心覺得很型…但著上腳很重而且很巨…感覺不良…但我還是很想買一對扮吓型…哈哈…)等…成身加幾近一萬﹗

那個欄位應該係我等小輩的名牌啟蒙課。

家父家母都係慳家份子(鬼咩,養兩條化骨龍之餘又要供樓…),身上的物品都係平靚正野(即係雜牌),又唔係有多餘錢,也不是有大件事(如去飲)…好地地買啲咁貴既野做乜?於是除了去飲或新年,我等係很少機會買名牌。

但好衰,入到中學就係軍備競賽的開始,即係呢幾好校風的學校都好,一堆年青人堆在一起,見到你既佢既都係名牌書包,不免會覺得自己都不能太差,就算唔係幾千 蚊的名牌都起碼不能太寒酸丫。當年小的將儲起的利是錢苦苦求娘親大人批准,終於買了個愛搭的士火柴人背包…話實,那個真係平靚正的名牌…幾襟用吓的說…又 可以扮吓sporty﹗哈哈(都要讚吓自己的品味…)又咁講,啦史波set、M鴨、地圖袋等對我娘來說都太貴啦…佢都唔會approve…

所以我不敢話而家啲後生細女吓吓LV、趴地、古池,因為我當年都係好恨有名牌袋的…只係見佢地咁細個就用啲咁鬼貴的,咁大個咗揹乜好呢?同甘比和碧嫂搶Kelly bag嗎?

又聽過人說名牌通街都係,完全無個人風格,又貴又盛的有乜好?係呀,確係通街都係(如本人很buy的雅麗思b…可以行一個鐘老銅遇到起碼5個同道中人…), 而我都知如果俾心機去搵,坊間小店中係有不少正靚正好袋,隨時三個平袋頂一個雅麗思b。之但係,econ課又來了,遍尋小店費時不少,而且隨時搵唔啱得個 桔,time cost都不少呀﹗名牌之強大,就係佢個牌子本身已經buildup咗一個形象(perception is king﹗),向邊個牌子對號入座就閣下喜歡啦,將自己想投射的理想形象都sterotype入理想的名牌中…。俾一舊比市價高的價錢,但就省下很多時間 和心機囉。

我揹雅麗思b唔通係想人家覺得我有法國人的優雅風情?﹗哈哈哈…其實我覺得佢很襟用就是囉(因為我是走難二打六…),咁佢行出嚟又唔寒酸丫…

走在街上睇大千世界各式人等揹邊啲名牌是個很有趣的觀察…睇吓邊啲人少女扮成熟,又有邊啲一把年紀扮後生(其實恰如其份的打扮係個很高深的道行…)。揹著同 一款袋的人可能風格各異(LV、趴地、古池此等大牌撞袋機會十分高的說…),最好玩的當然係睇邊啲人揹a貨啦…(咁俾我睇得出係假野的…都好假架啦…)

我應該讀埋心理學嗎?﹗哈哈…

講到尾其實我不反對揹名牌,都係自我形象投射的一種工具啫。只是我覺得應該有咁既能力去買(或逼人送…)先要囉…無謂為了個袋攪到勒緊褲頭帶成個月…嘛?﹗然而個袋和主人的形象又不符,感覺勉強就唔好啦。

其他的文:
手袋
【小熊人擂台賽】10:我的強迫症
走難人揹走難袋

12 則留言:

  1. "我覺得應該有咁既能力去買(或逼人送…)先要囉…無謂為了個袋攪到勒緊褲頭帶成個月…嘛?﹗然而個袋和主人的形象又不符,感覺勉強就唔好啦。 " 好贊同你嘅說法(雖然刪咗一Demotion)
    喺我識嘅人裡面有D連食飯時俾返自己果份都唔肯但係就一身名牌, 實在係好不知所謂. 因為有能力去買名牌的話就唔應該冇能力俾飯錢. 如果連食飯錢都攞埋去買名牌就係本末倒置嘅行為.
    所以諗諗吓, 名牌呢樣野可能令好多人嘅價值觀扭曲咗都未定...emotion

    18th Jan 2009 20:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 近幾年啲傳媒好落力渲染有名牌就係王道,你睇啲target中學生既年青人雜誌成日都有brand guide book就知,攪到好似無個喺身就唔見得人咁。學生都係咁,ol又點可能倖免…實在人工得個少少,但又揹到一身都係名牌…無人會覺得佢有那個地位level,只係會覺得勉強囉…
      實在名牌既野要量力而為囉,正面啲睇名牌作為一個身份象徵,可以令人發奮向上…但過咗火位就唔好,買得太多而無足夠能力好易攪到一身卡數…大件事囉﹗
      26th Jan 2009 00:10 AM

      刪除
  2. 我想最緊要都係量力而為,不要過份花費去追求了。

    18th Jan 2009 22:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊…
      不過知易行難…講一定易過做既囉…
      26th Jan 2009 00:10 AM

      刪除
  3. 其實見到d學生用個幾千蚊的包包,係人都知唔會係自己買, 唔係父母就係男友! 呢d甘既身份象徵真係搵鬼稀罕! 真係吹漲!

    19th Jan 2009 13:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 話實有幾個比較common既名牌都唔多係身份象徵架啦…一街都係…
      只係我覺得中學生就用咁名貴既野…佢大個咗一定會要求更高…點算?﹗
      26th Jan 2009 00:11 AM

      刪除

  4. 個人越大就越無求話到底買名牌都係自我澎漲嘅表現
    (好老..)

    19th Jan 2009 16:59 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 求慾無求呢個境界好高喎…
      物慾既野最緊要識自我節制囉,否則做人就不快樂了…
      26th Jan 2009 00:12 AM

      刪除
  5. 《101大堆頭》製作組15/10/13 22:12

    呢D咁大既歐洲名牌但周街都有人攞住...
    真係冇咩特別,表現唔到有個性既自己... HAHA

    20th Jan 2009 17:49 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 個性既野可以睇吓你點decorate個袋囉…
      我又覺得mix & match吓既話,都可以一身通街人人買的item而創出自我風格既…
      26th Jan 2009 00:13 AM

      刪除

  6. 請問愛搭的士火柴人背包...即係邊個牌子呢?emotion

    20th Jan 2009 21:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. adidas呀…若干年前佢出過個三人藍球series,圓圈頭的,我稱佢做火柴人囉…
      26th Jan 2009 00:14 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD