2009/01/31

蘇永康《So I Say》

雖然前陣子賦文說過今年無乜碟好聽,不過希望在明天嘛,聽過蘇生這張《So I Say》,感覺相當不錯。

其實看到又是這家公司出品…本人不其然有點戒心(被當家的幾位大神嚇怕了…),我諗…蘇生不是主力…應該不會咁快被妖魔化吧?﹗(唉…提起又令人心痛了…眼神呀…)

看到博友對蘇生新碟的評價,很多都說此碟很90年代…咦,我啱喎﹗又或者咁講,這種音樂才是歌者喜歡的,咁佢由始此終都係喜歡做呢款,只係時間上橫跨了90年和千禧年代呢…

管他老土也好潮也好,至緊要我聽落感覺良好啫﹗(之前的文都好似無乜講過蘇生?﹗當年本人可是很buy他的《情來自有方》﹗哈哈…)

01. So I Say

方大同作曲啊﹗方同學都真夠多產,佢啲soul撞上蘇生又幾得喎…(諗起李生不停吊高音…雖然我喜歡那首歌﹗)歌詞好像幾件馬蘭奴邊模酒杯底邊吐苦水,抵抵 死死的邊聽邊會心微笑。超喜歡一句「應該知道人做得不快樂 你只得兩條路 如常和晚晚哭訴」,係架,做人既野其實唔好太執著啦。啦啦啦,呢首歌借啲2咁叫人做人積極啲,好得﹗(阿Y好野﹗)

02. Yes I Do

情歌乙首…個人覺得有少少行…

03. 婚誡

聽收音機說蘇生的一段婚姻令他有點驚(他說結得太急,收到也不好…),這歌算是總結他覺到乜野吧?﹗

04. 紅顏知己

唔知點解首首歌都好似會LINK到去蘇生這幾年的經歷,個人覺得這首俾上兩首情歌更甜更感人呢…從收音機聽到已很喜歡~

05. 飛人生活

比起蘇式情歌,我更喜歡這些輕輕快快的歌,編曲加了點soul、jazz元素,un吓un吓的很爽。歌詞講周圍飛的生活…又係蘇生的寫照?啲babababa真係好親切…《沒有季節的火花》﹗哈哈…

06. 黑色禮服

衰極都要型住行出嚟,不禁諗起貪靚的蘇生和買衫狂Y文啦。之前Y文個《Buy me a Sunday》先講過就算床下底有死老鼠,Y媽媽都要著得靚靚…呀…又係寫照嘛?哈哈…

07. 伴變
 
歌詞說到「負我的怎會殺我 怎會變作我的終極大禍 你從前還曾經拯救過我 是否我信仰的都背棄我」…嘩…簡直係偽周伉儷事件的寫照﹗歌曲本身頗平淡…反而是歌詞頗堪細味…

08. 汗香

Bossanova?﹗不過這種baballala,又un吓un吓的調子我喜歡啊﹗

09. 蒲界耶穌

見到側田作曲,又講去蒲去玩的…即時諗起《紅地毯》、《Volar》等,不過嫌唔夠好玩…如陳醫生《New order》那些講夜生活先夠過癮吧﹗

10. 普洱茶 

總結這幾年經歷感謝父母,旋律很簡單(倫永亮﹗),聽落去很感人的…

**********************************************

聽完,其實和蘇生舊碟風格很似,不過無人話一定要多變多元化才好喎,就算係獨門一招,但那一招做得好咪得囉。

點都好過同公司啲後生女周身刀卻無張利。既然係咁,我寧願聽番90年代蘇生了,起碼唔會驚到要熄機走人。

偶然發然,Boyzone有新精選碟…嘩…真係90年代之回歸嗎﹗好驚﹗

延伸閱讀:

from Uncle Ray:蘇永康- So I Say

6 則留言:


  1. 其實我都好buy 佢十年前(只唔只? 可能有十五年了...)的歌,不過唔知點解又係做極都紅唔到,最紅係上電視做一號皇庭果陣囉...
    我之前講話買左係話買左佢隻演唱會live,遲D 可能會買埋呢隻呢...

    1st Feb 2009 00:45 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最鐘意就係《皇庭》那水《不想獨自快樂》之前那堆…
      《燈火欄柵處》、《讓我暖一些》呀那…
      另外就係jazz jazz埋那堆…
      我最喜歡那首…係《獨立宣言》﹗哈…(另…《深夜宣言》都唔錯…那時好鐘意睇佢夜麻麻同雷頌德個信用卡贊助節目的說…)
      其實…我可能有點偏…哈哈…《不想獨自快樂》之後的幾張碟我又麻麻地鐘意咋喎…
      11th Feb 2009 22:44 PM

      刪除

  2. 我都很喜歡"飛人生活"一曲。
    這碟也是蘇生不錯的回歸作。

    1st Feb 2009 17:51 PM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 《飛人生活》我最鐘意佢最後一句…and the place i love the most...Hong Kong~
      11th Feb 2009 22:45 PM

      刪除
  3. 90年代蘇永康.. 正wor!
    咁要搵黎聽聽先得

    2nd Feb 2009 09:25 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 與其夾硬搵新意思(古生…)不如老老實實做番最本來既佢囉…
      (也許paco都知佢班歌迷係邊班…)
      11th Feb 2009 22:46 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD