2009/01/29

聽歌學煲冬瓜

數數手指,咱們特區都回歸了祖國十年有多,大家都明白普通話的重要性。即係呢,咱們廣東人嘛,要學京腔咁卷晒脷是很難的啦,但…可唔可以…唔好求其到將廣東話講歪啲就當係煲冬瓜呢?

我懷疑他是我的煲冬瓜啟蒙老師…(這樣說未免太得人驚了吧…卡卡)

話實我覺得邊聽歌邊學係很有效的,在用此法學日文前,小的可是用這個方法煲熟啲冬瓜的說。 

(可能我是不太政治正確,不過我是慣了叫國語囉…)

其實講聽歌學煲冬瓜先係主題呢既,但順個手講一吓,一眾服務行業、藝人和各位需要講煲冬瓜的大大們…可唔可以係咁2學番好啲呢?實在唔知佢原來講緊煲冬瓜的話…我以為佢講緊祖國唔知邊個方言呀陰公…我國地大脈博嘛…

囧﹗

在課室正式學bpmf只有小學兩年和大二半年,小學…太遠古啦…我一定會記得啦…;大二…aeiou我只會記得日文的讀法…哈哈哈…我永遠都記錯個「u」的 發音…就即是說,其實等如無正式學過。同時我聽的郭先生發音…哈哈,都不標準啦。這是令我自發聽國語歌的原因,兼且很有用的說,點都無聽教科書的帶,對住 課文練發音咁悶既。

從小聽慣了廣東歌(家裡會偶爾聽一吓王傑和葉蒨文…),突然轉channel去國語感覺很新鮮的,不去比較台灣還是香港的音樂較出眾,只是人家人口大市場廣,口味夠大眾化,靚仔但唱得爛既(所以…我不敢說人家迷飛輪海啦…想當年我迷郭富城咪一樣…)有得 做,相貌不好但唱得好既又有得做,樣樣都有任君選擇。很奇怪…在香港撈唔起的去到那邊總會找到一片天…就係咁囉。

我記得有 一水我是狂聽周華健(古版《神鵰俠侶》那一水呢)和張震嶽,之後有古巨基陳奕迅陳曉東,個人很喜歡他們的國語碟如《忘了時間的鐘》和《蘊釀》(《Taipei City》﹗很有活力的說﹗)…感覺甚至比廣東碟更好聽﹗哈哈。聽碟都不夠,推波助瀾最大的還得提提K場,男生的歌key唔啱嘛,順手煲埋女子組如王菲、 張惠妹、范曉萱(很多同學煲周蕙,但我不太啱)…曾幾何時少女標本吳佩慈既《閃著淚光的決定》是K場必點作。人人都要有幾首傍身的…聽都不特已,仲要開口唱埋…啲音太差會嚇死人的…唯有研究一吓囉…

唱得多真係有幫助架…不過人家聽到就以為我係台胞…哈哈…

講咁耐,原因係因為執屋時偶然搵番蕭亞軒第一張碟,記得第一plug《突然想起你》也是當年K場熱唱…很懷念啊﹗1999年…而家剛好10年了﹗

8 則留言:


  1. 如果郭天王是冰大的國語啟蒙老師…… 你的國語一定很一級棒了!

    29th Jan 2009 16:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 郭天王的國語固然厲害,但鄭伊麵更勁呢。

      29th Jan 2009 20:24 PM

      刪除
    2. Re: aulina

      當年老師知我聽郭生的歌都o咀架…
      咁佢係啟蒙嘛,之後我搵番啲本土人士嚟聽…歸番正途架…呵呵…
      3rd Feb 2009 13:29 PM

      刪除
    3. Re: 金田一

      郭天王比起鄭生梗係好得多啦…
      仲有古天樂的國語都好爆的…
      3rd Feb 2009 13:29 PM

      刪除
  2. 郭天王當然係國語啟蒙~當年令3到80歲的人都識講~對你 愛愛愛不完

    30th Jan 2009 02:21 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 那水真係勁hit喎呢首…
      which我真心覺得相當好聽…當年…
      而家就有點毛管篤了…
      3rd Feb 2009 13:30 PM

      刪除
  3. Aaron is sooooo good looking when he was younger. Delicious. :)

    30th Jan 2009 09:23 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡正係一代玉男典範﹗
      唔止個樣…連言行都鬼咁玉仔喎…
      3rd Feb 2009 13:30 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD