2009/01/20

留堂 vs 家課

不是說讀書的留堂啊﹗當年我可是好學生…哈哈…講的是做工的OT。家課也不是讀書時做的那些,講的是將工事帶回家趕工的說。

小的一天伊始總是(懶係)細心的plan好需要做的幹活兒,寫好後排吓先後次序,希望當天可以做得幾多得幾多。但世事總係唔完美的﹗(泣﹗)…當你一股腦兒拼拼拼的時候,不是有新任務插隊,就是電話狂響,不自覺就分心了…那沒預定要做的…當然是做不成了…

周初預計可以周內完成的,到周五差不多六點時還是丁點都沒郁過…心神之失落…唉…攪不好是趕件…就要人生交差點了:繼續做(=留堂),還是拎番屋企做(=家課)?﹗

兩樣都唔想呀大人﹗

只係…人生交差點有時是不到我選擇的:

1. 因為我「校」是中央調控燈光,要不是先托有關「同學」安排一吓,八點上下就無燈的了…試問…烏燈黑火仲可以做乜?(周末也有這個燈火限制…我要趕在日落前起貨的說…)

2. 小的「作業」有時要用到照片店發揮小的設計所長(自誇了…被打…速逃…),但我家的電腦係無照片店架﹗另,很多資料都存在內聯網或email中,返屋企就access不到了﹗

因為上述兩個原因,所以我多數選星期六返「學校」補課。這個比起即日「留堂」(唔計上述兩個客觀因素…)感覺較為良好。一來夜麻麻「Lecture Theatre」得番自己一個人會覺得自己很可憐(不是覺得…根本就是吧…),而且「學校」地點離我家頗遠,樓下夜晚又無野好食,孤單難耐呀﹗二來已經做了一整天,能量幾近耗盡,不如先回家沐浴更衣稍睡片刻吧,refresh一吓才能再搏殺。

還好小的「學校」沒有奉行「留堂」留得夜就是好學生理念。天呀,我支力到抽筋時你就讓我回家睡啦。很怕見到啲人明明沒事幹,六點幾七點還坐在「課室」度對著電腦pigpigpatpat的打,勤力又會喺「落咗堂」既時間先嚟勤力既又?做俾邊個睇呢真係唔知…

話實「留堂」既時光,無電話騷擾,又可以插住mp3邊聽歌邊幹活,又沒有突發事件打擾,事半功倍的。曾幾何時我想向「主任」申請將周末和「學校cycle」互掉一吓…讓我在平日消失吧…哈哈哈…(鬼會批准…)

雖然「可憐」前「可憐」後的,比起前一間「學校」年代現在情況是好多,起碼不用朝九朝五的通頂「留堂」吧。說實在「留堂」即是在消耗僅有的休息時間,先不說OT無補水這個極度現實但重要的問題,少了時間瞓覺外觀熊貓化不特止,最大鑊的是個腦運作緩慢,不停hang機,人在靈魂不在…即係…把鬼啦﹗

至 於回家做「家課」,除了因為電腦設備問題外,另外就係…返咗屋企仲會集中到嗎?(對,在空無一人的「課室」,諗起自己係一個可lin既世撈累…就會快手起 貨的了…為求早啲有得走嘛﹗),試過很多次托晒資料返家做,卒之呢?原封不動在下個星期托番返「學校」…混吉呀﹗屋企太多誘惑啦…

我個人冒失…我怕途中唔覺意跌咗一份半份「學校」的資料…雖然小的只是小小二打六,位低權不重,但始終係和「學校」業務有關,吓吓帶離「學校」其實不太妥當的,尤其是涉及人家的私穩…umum…我唔想上報紙的說﹗

唉,兩難呀﹗講到底,都係應該研究吓如何在抵檔突發急件之餘,能趕快完成並準時交功課,那就不用留堂啦﹗(鬼才會諗到啦…)

(整篇都在說廢話…哈哈哈…)
***********************************
其實這是一個暗踢…

飯糰人:留堂 vs 家課
guy:留堂還是家課

另外的:夢想工作與…呵呵呵…

6 則留言:

  1. 其實不是暗踼架, 只不過小的驚無人so 我搵人做媒咋!
    我都試過拎晒野番去之後原封不動拎番屋企的說. 係屋企私務都忙到嘔, 仲拎咩鬼公事出黎做.
    有d 劇集橋段咪搭的士硬係要唔見0左公事野0既? 搞到我好有陰影, 拎個陣死"wear"住公司野唔放架...

    20th Jan 2009 09:26 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈…我無視咗你這句…
      我成日做苦力將啲文件拎嚟拎去的,返到屋企我就俾其他野distract咗,跟本不能集中做的…所以說我係prefer留堂囉…
      係呀係呀﹗不過我唔多搭的士架﹗主打係有重要文件袋住走的話我一定會放落袋不會手拎囉…始終係內部野,唔想外洩啦…
      26th Jan 2009 00:15 AM

      刪除

  2. 我以前返果間"學校"有D人好奇妙, 正常"返學"時間唔會做"學校"嘅野, "落堂"之後就"留堂"留到11,12點. 完全唔知佢地為乜? 正常人都唔會想"留堂"啦.
    依家呢間就係亞Sir帶頭夠鐘就走. 所以都冇乜幾可要"留堂". ^~^

    21st Jan 2009 00:11 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩?﹗你間舊校有ot補水的嗎?佢地唔會係無家可歸人士嗎?喺學校留到咁夜咪無晒私人時間?﹗
      我阿sir都係夠鐘就走既style,留得堂多對身體都唔好啦,身心要relax一吓架嘛…而家我都係奉行有事就留,無時事早啲走…捱得多夜長線來說對身體唔好呀﹗
      26th Jan 2009 00:17 AM

      刪除
  3. 食物小隊15/10/13 22:17

    我會選擇家課呢
    因為係屋企relax d
    做做下野都可以去玩下先
    唔洗係公司係open office
    做咩都被人望住晒~~

    21st Jan 2009 12:41 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返屋企一係就上網一係就食吓野睇電視…
      總係distract咗的…
      openoffice﹗咁唔怪得了…
      我以前個位係坐喺老細前面,佢一昂高頭就望到我個mon睇緊乜…攪到我乜site都唔敢去…哈哈…好專心做野的說…
      26th Jan 2009 00:19 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD