2007/04/09

幾點收工…

看畢紫熊的《最高工時》,心有所感,又偷佢個題目呢吹吓水…

打工以來的幾份工基本上都算得上和大學本科有關係(係邊科自己搵啦~),吾系行業的特色是工時長,永無止境OT但無OT錢,假日都要開工…等。在家族聚會時提起本人放工時間(尤其上一份工)一定嬴盡所有表兄弟姊妹,以上「偉大」的工作條件一定令一眾姨媽姑姐為之側目,不禁大呼「好刻薄喎…」

可能是吾系三年的地獄式project訓練,三更半夜仍然要留在學校搏鬥…是習慣了吧?﹗遇著有event或urgent事放工後或假期天留在office預備,本人倒不覺有甚麼問題,當然前提是補番一日半日假讓我和周公見見面啦…

上一份工最高紀錄是朝九朝五,之後返家洗個澡換件衣服又飛身返公司又一個朝九朝三,我計過平均時薪比任何一間快餐店還要低…置身其中時常問自己「咁辛苦為咩?﹗」,唔夠瞓導致出了亂子又得不到體諒,難道一句有野學就要被剝削也唔出聲?﹗

上份工的教訓徹底扭轉本人一向的「蘑欄蓆」理念,加上現在工作地點離家頗遠(雖然唔使過海,但我去旺角仲快過返工…),work hard得來更應該work smart,遇著工作太多留夜也沒辦法,但沒事就不會和上級鬥夜走,生產力不是由OT時數計算的吧?應留則留,盡量唔帶文件返家做,手頭上無得別趕急的就讓自己享受一下早閃的樂趣,七時後的時間好歹留給自己去吃喝玩樂一下吧﹗

能清晒手頭上麻煩東西又能早走,那滿足感真是不言而喻。不過這日子離本人越來越遠了,近一水超多野做,對手放工時會麻痺痛的說…

不知是幸還是不幸,吾Team隔離的一隊人最近也深陷無間工作地獄,八點仍人頭湧湧;但當行出pantry地帶,又是另一個風景,那兒的「前輩」工友們以hea和準時閃見稱,很強。

經過年多的觀察,本人仍未能探索出這班準時人工作範圍,只見她們經常圍著吹水、淋花、去洗手間(這算是應了老人家智慧懶人多X尿吧?XDDDDDDD),最恐怖一次本人在影印一大堆文件,半個鐘內見某位「前輩」去了三次洗手間之多,真想給她一個溫馨提示:保重身體啊﹗

之前試過一份忙到癲的工,試過真的怕怕,但閒如上述的「前輩」們又有點那個。工作於我除了賺生活費外,就是掙心靈上的滿足,點點自我認同。工時嘛,不太過份(也不可能再比上述的朝九朝五過份吧?﹗),本人已心滿意足了…

另外的:
夢想工作與…呵呵呵…
留堂 vs 家課

14 則留言:

  1. 其實,我覺得過長工作時間是很不好的, 代表公司刻薄員工, 不過香港人好像已get used to it.

    這樣的生活質索是很差的.

    9th Apr 2007 18:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多工司都慳人手,一個人做幾份人既野,其實好多ot人都係身不由己,有得早走無人會賴死唔走既…

      ot到最天昏地暗時咪放工返屋企瞓,瞓醒返工,放工又返屋企瞓,完全無時間和家人朋友social…好慘…

      12th Apr 2007 09:14 AM

      刪除
  2. 咁又唔好話偷. ^^

    "上一份工最高紀錄是朝9朝5,之後返家洗個澡換件衣服又飛身返公司又一個朝9朝3" 這種真是非人生活喎! 不過,我覺得後生個陣(包括我自己), 通常都會有種拼勁. 但是過0左一陣, 就會諗, 咁0既生活, 係咪真係我想要個種. 我成日覺得, 好多野真係等價交換. 由朝做到晚, 可能事業好成功. 但時間一久. 個身體真係會同你投訴. 到時先黎後悔都冇用...

    咁希望你"呢一水"快d 過. 可以快d 回復平靜的日子啦. ^^

    我都係呢一水office 好忙, 所以近期都係放0左工先有時間發文呢.

    9th Apr 2007 20:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我好有禮貌架,偷得呢有通知你的說~嘻嘻

      呢個連續幾日朝幾朝幾既紀錄真係可一不可再,後生還後生,咁樣唔瞓幾日一樣會無精神,睇書話有實驗做過動物唔瞓幾日會死架囉…咁樣搏法其實係搵命搏的說﹗

      搏都要平衡休息、社交等其他需要既,一個人淨係得工作實在太悲哀啦…

      我既「呢一水」仲未過呀,你睇我今個月幾摺就知啦…嗚

      12th Apr 2007 09:19 AM

      刪除
  3. 朝九朝五, 同晶佬有得揮呀, 真係辛苦啦...比著我實頂唔順啦...

    9th Apr 2007 22:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…晶佬工時咁長?
      那期唔夠瞓我過馬路都集中唔到精神…無事真係touchwood架

      12th Apr 2007 09:20 AM

      刪除
  4. 朝九朝五~!!??太過份啦~!!!
    唔好為公司捱壞自己,捱壞左公司係唔會體諒你的~所以我一向都係準時閃的,有幾多野做都係咁話啦~!

    10th Apr 2007 16:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係最極端既例子,嗰份工平時七點幾閃啦平均…
      而家我無咩野做六點幾一定閃…係呢水多野啲咪六點尾七點頭先閃到囉…

      12th Apr 2007 09:21 AM

      刪除
  5. 我每日六點半即閃, 此乃政府合約工的福利之一 :p

    11th Apr 2007 17:00 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我聽過呀,要慳ot錢丫嘛﹗

      12th Apr 2007 09:22 AM

      刪除
  6. 完全明白妳感受..

    唉...我曾經深受其害! 上一份工, 我要一人做三個職位, 試過最高紀錄"朝九晚七", 係第二日嘅七點啊...諗起都發惡夢.

    13th Apr 2007 18:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…朝九晚七?﹗真係破唔到你紀錄喎…中間無休息的話個人根本支力到諗野都諗唔到…咁樣拉長個工時唔代表有效率架,休息真係需要的說…

      15th Apr 2007 21:31 PM

      刪除
  7. 老板是怎樣真的很重要, 有聽過人地老板係以你留幾夜來定義你做唔做得野, 雖然明知你手上無工作....變態!你工作忙都要保重身體, 身體比任何事都重要, 知道身體負荷唔到就唔好勉強喇!

    16th Apr 2007 00:09 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,前兩日起傷風就早走咗,六點幾就閃…
      其實每日磨爛蓆的話精神差集中力又差,根本就做唔到啲咩,倒不如早啲返屋企瞓,聽日精精神神的返來再搏殺過~

      16th Apr 2007 12:28 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD