2007/04/26

時間をください

近期好書、好劇、好戲(音樂反而聽了堆爛的…),再加上返工、溫日文和會周公,天呀﹗一日要四十八小時才夠呢…

以下是本人的心水,有書有劇有戲,唯獨是無歌,本人最近時運太高了﹗


《美國總統的七門課》 David Gerge
看了蔡子強的《新君王論》後就欲罷不能,一口氣看足三本(之後還有本第四集講曾特首的),本人由細到大都從未試過對政治人物、事件如此有興趣,看畢後不能自己,不停找回書中蔡生quote過的書來看,尤其是《Speak Like Churchill, Stand Like Lincoln》,三寸不爛之舌是可以如此優雅地攻擊人(本人的節錄:罵人的藝術),看後直封了邱吉爾做偶像﹗

雖然本人對美國不感興趣(全因一戰時的污糟偉信總統…讀一戰史是很不喜歡他…),但見蔡生常引白宮文膽David Gerge這本著作,不禁又想找來看,做人處世智慧這家野無沒英國美國的吧。緣份,昨天我明明想買彎彎卻偶遇到這本想看很久又買唔到的書﹗唯有遲點才彎彎吧…


《Nice Girls Don't Get the Corner Office》  Lois P. Frankel
都說本人對做人處世一類書很著迷,從紫熊那邊看到她的book review, 興趣就來了,不過一直沒有特別找這本書來看…。昨天,又以緣份,竟然被我隨手拎拎起了本中文版﹗天呀,這是上天旨意(對不起,我在用天意做藉口讓我買書 ﹗),唯有買下吧﹗(XDDDD)可惜的是,這本和上面的一本都沒英文版,買下的是中譯版。唔係話扮野要睇英文,只係台版很重,而本人又有舖睇原裝的嗜好…

究竟我睇完會有咩體會呢?(4/3/14後按:我到而家都未睇完喎﹗哈哈哈)

這項目就大件囉,最近火頭四起,想追的東東多天繁星…(含劇情,小心﹗)

日劇組:
Liar Game》--暫時滿足感最高的一套。三十六分鐘一集但看得本人緊張不已,周不時擔心秋山(松田翔太)是否真能為神崎直(戶田惠梨香)搶為一億日元?唔係講笑,真係心掛掛。轉眼第二round又來了,竟然是第二種玩法,我竟然想找原著(都說本人愛原著)漫畫來讀讀…

松田翔太演的欺詐師超入型入格的說,那自信滿滿又詭異的笑容演起來極有說服力,這時不禁想起擁護多時的《欺詐獵人》,山p,對不起,還是要承認你上年的演出相比上來真的很蒼白無力…((4/3/12後按:還是做《野豬》比較出色?))

無聊題外話,戶田在劇中的角色名字神崎直,結合了《唯愛》男角的姓氏和女角的名字(同音不同漢字),巧合到不得了…又讓我想起《唯愛》…

求婚大作戰--只看了第一集,原本以為故事就是從現在回到過去,從過去重新開始,誰不知是以不同時期的相片結作過去現在時空交替,手法頗新鮮呢﹗暫時男女主角演出沒甚特別﹗都係嗰句,山p還是很《野豬》的彰…大鑊lor…

相關後感:[日劇]生日禮物:《求婚大作戰》最終回

特急田中三號》/《料理新鮮人》--還未看《田中》,不過因為有塚本高史(源頭都是官九郎san,本人最愛的腳本家…),決定看﹗據說故事很有趣,不過收視不濟,跌跌跌…

《料理》就是看北村一輝,只有這個原因。北村大叔(這是親切和尊敬的叫法啊~)太有型了(足以令某男生號令本人不准和他搶…汗…),因此,決定放棄另外一位四十歲大叔(都係尊敬的叫法)主演的一套,因為頂唔順個女角媽媽…

無記組:
一生為奴》--很久沒有期待一部無記播出的劇了(其實《溏心風暴》都ok既,不過無心機追),最初見鄧萃雯一身清裝的promote片還是為有她份,誰不知是祖國製作, 沒有她有點失望,但總好過如之前的《爭霸》般加入兩位一口流利廣東話的人哥人姐,和其他演員極不搭配。可能本人要求高(哈,自誇中),翻看當年至愛的古版 《神鵰》和食飯時看到《天機算》,竟然深深的頂唔順TBB演員以地道廣東話來演古裝劇,我~接~受~唔~到~呀~(28/2/12後按:謎之聲:五年啦﹗我講到而家都仲未睇喎﹗)

說實在本人一向對歷史片情有獨鐘,當年只識兩個演員都可看《戲說慈禧》看得津津有味,今日亦可看恭親王的事跡看過夠﹗

今晚10:35,已決定沖好涼set好陣等煲這套。還有,據說會有雯女主持的一分鐘前言紀大清小說》介紹劇集背景資料。

Spiderman 3》--雖說本人唔多鐘意美國野,但本人是極熱愛蛛蛛俠(這是親切的稱呼,不是打錯字啊﹗)和蝙蝠俠(尤以有Catwoman那集為甚)的說﹗戲,基本上係一套不漏的煲完又煲。望穿秋水(你睇我從06年2月就開始望啦﹗)終於等到第三集﹗唔覺唔覺,第一集本人還是學生妹,第三集已是二打六一件,(妄想)這可算是和Peter仔一齊成長吧~

話時話,三集過後,杜比仔結婚又生女,幾年時間,大家都好多改變了(扮熟中…)。又話時話,佢遲我兩日生日(6月27日)的說﹗(又再扮熟…)
********************************************
時間啊﹗實在唔夠使…

8 則留言:

  1. 冇時間. 我咪又係.

    喂. 你想要個本書. 又唔出聲? 我睇完可以傳俾你嘛. 娜姐都叫我傳俾下個有興趣的人架喎. 咁你而家仲要唔要呀? 睇英文可以隨便學下英文好d 喎...

    26th Apr 2007 23:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔知我有舖買書癮架咩?嘻嘻
      你借我實睇的說﹗~

      2nd May 2007 09:27 AM

      刪除
  2. 咪就係囉!想睇出聲嘛,都話傳咯...

    27th Apr 2007 10:56 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有樣野衰係鐘意買丫嘛,嘻嘻,不過有得借我梗睇格~

      2nd May 2007 09:27 AM

      刪除
  3. 哈哈...現在鬥時間少嗎?

    LIAR GAME這些還是一口氣看比較好,一氣呵成,比較有滿足感。

    上季中女當道,今季變了大叔玩晒?! 北村/東山/武田/藤木/織田/時任......

    28th Apr 2007 12:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔想(應該都唔會)鬥嬴你囉…

      有得一次過睇當然好,不過真係想快啲知道進展,已在每星期更新追劇中…呵呵
      今季啲大叔都企得住丫,無上季天海咁恐怖。勢估唔到,下位者竟然係勇樣有份客串的一套份…

      2nd May 2007 09:29 AM

      刪除
  4. 新君王論正哦,都是我喜歡的書

    LG是漫畫改篇的,好看,但我已先讀了劇情,所以趣味大減

    說起時間...哎...哎...哎...

    30th Apr 2007 00:02 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 新君王論正在深入淺出,又將外國有名政治家和咱們特區的高官權貴相比,睇完高下立見,笑中有淚呀陰功﹗睇呢學做人都好…

      LG…我初頭諗緊木村套love generation…哈
      睇了原著的話我既著眼點就係比較劇集和原著有幾多相似幾多偏差(正如我睇金庸一樣),未睇過既就新鮮感大啲,刺激啲。睇過都有睇過的樂趣既…

      2nd May 2007 09:32 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD