2007/04/30

我cheap故我在

貫徹本人雙子加巨蟹「終極矛盾」性格,一邊愛行街買衫,但一邊悔恨自己亂使錢;一邊想sterotype心儀品牌的素質,但一邊覺得滿身名牌很沒性格;牌子這東東會令人為之瘋狂,但以cheap的價錢享受到用名牌的滿足感就更令人著迷…

本人算不上死慳的一群,我相信辛苦搵嚟自在食,錢放在銀包等著在cashier出現的一刻,光芒總比銀行存摺簿內的數字來得耀眼。一直以來我相信應駛則駛,前提,是要使得有品味。若然出手俾人低但享受到的和別人差不多,我毫不猶豫選較cheap的一樣,cheap,不打緊。

不知這算不算怪癖?

本人穿衣品味趨向保守,一定要穩陣,著上身覺得唔自在的話寧願遲到都要換過佢,最飛佛的T-shirt牛仔褲至今亦然,對女生最愛的行街買衫化妝扮靚本人是非常後知後覺,甚至沒甚需求,相對而言,本人更捨得將錢用在其他方面。到中學時覺得有需要扮型(緊記是「型」唔係「靚」),身邊友儕教路的入貨地點是-- 「踢死活」、「堡獅龍」、「佐丹佬」和花園街﹗﹗(這就是女校學生了﹗天呀﹗咩野學校呢架呢間),加上當年常煲的《No﹗》雜誌有一欄街頭 snapshot,將被訪者身上的衣物價格登出來,有一水還有打星星俾分制;而本人覺得「幾型」、「唔錯」的造型均是cheap貢貢(成身都係幾千蚊那種),cheap cheap的mix & match觀念深入本人腦海…

當然,cheap衫手工和質料質素參差,通常只預佢著得一季,著得多一季就係bonus。貪平而吃苦頭本人試得多,所以本人著眼的cheap,是價格相宜(有比較之下),款式襟興,符合本人穿上身覺得型和舒適為原則。最經典,是當年唔捨得買「愛搭的士」外套(好似五百幾蚊),退而求其次下買了「三史必-- 依啲斯」的外套(三百幾),唔覺唔覺,著到而家足足八年…(好驚)

買衫時本人總覺得一定會有差唔多而又更平,當行完一輪搵到合心意(即又平又靚)的替代品,滿足感絕對大於就咁照跟雜誌shop list照買的說。想起來,連埋當年present買下的套裝,衣櫃內最貴的都係幾百蚊,未有過千的。

最鬼上身的經歷,是看雜誌後跟住到「c+cd」買了件乾濕褸,盛惠七百幾,只著過一次。說實在件衫好靚,但唔合本人品味,穿上身總覺格格不入,左襯到搭都唔合心意…唯有放棄。現在衣服在衣櫃中成了雞肋--食之無味棄之可惜…

想當年便服最愛到各地口店和outlet出手,得意之作是$49的uniqlo橫間tee,仲要係長袖嗰隻,一流。而最近執正大行動進行得如火如荼,某日身上的西褲和皮鞋(但著到我腳痛﹗)竟同時獲同事稱讚和問喺邊度買﹗買衫之最大滿足感莫過於此也﹗條褲,二百幾蚊而已;對鞋雖然著到腳痛,$499未到半百(究竟仲應唔應該著呢仲…)。嘻嘻,容我自滿地笑一下…嘿嘿…

都說,身上又平又靚的東東受人讚賞,又著得自己舒服,那種滿足感是很令人沉迷的說。

望著十蚊本雜誌內裡介紹的盡是千千聲的衣服,心裡疑惑究竟這是shopping guide還是崇拜名牌手冊?﹗雜誌的讀者是一個月搵一萬幾千的OL甚至沒收入的學生,但當中介紹的無不貴到嚇死人…

相比衣服,本人較捨得買鞋、錶和袋。無計,本人天生怪腳,高的低的平的貴的都可以著到痛腳收場,只要試到一對舒服的唔服氣都要買。錶和袋,買些好質素的用得耐,本人又不嗜好每天轉錶/袋,同一個可以用上幾個月甚至一年,買時覺得貴,但用上幾年除番,抵。

呢篇水靈感來源:紫熊大大的買不起名牌衣服

另外的:
地獄式慳家~《攢錢羅曼史》
我是…濕平魔…嗎?
我cheap故我在二之入會狂迷 
行街買衫買鞋…慘

延伸閱讀:
百物騰貴的證據…
百萬富翁的頭腦

另一篇:如何變得更慳家

20 則留言:

  1. 我覺得鞋, 袋同錶可以買貴d, 呢d用得耐
    自從試過著cheap鞋pk之後, 我買鞋唔會慳果少少了

    講啡唇sense, 我認最差第一, 都冇人認第二了

    30th Apr 2007 22:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 本人隻怪腳好難買鞋,人人話舒服的牌子我反而著到腳痛,其實係賭博的說,好彩買到對舒服的就狂著…唔係一次就bye bye…不過我都偏向買有牌子既鞋…心理上覺得舒服啲…

      錶本人好戴鋼帶,至愛之至愛精工,幾舊水一隻戴足幾年又見得人,一流~始終衫日日轉,袋和錶本人好用定一款,值得大手筆啲買件襟的貨式

      啡唇sense…本人都無…次次特登襯轉型象(如兩次謝師宴)都出事,攪3攪4不如咩都唔好攪﹗

      2nd May 2007 11:30 AM

      刪除
  2. 讓我先來霸一個男仔啡唇sense最差第一,嘿嘿

    三史必--依啲斯 是甚麼呢?

    30th Apr 2007 22:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 做咩個個爭住認自己無sense?難道咁先算係有sense?﹗
      柯蓮娜已解說了三史必是甚麼了~呵呵

      2nd May 2007 17:00 PM

      刪除
  3. 我看Milk及Jet每期介紹的衣服, 貴得令我莫名其妙.

    雖然好看, 但我是不會買的了.

    1st May 2007 00:39 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 連target ol的八婆雜誌和學生哥的年青人雜誌介紹的都係貴到dum一聲既,除咗屋企有幾百萬未開頭的人外,普通一個打工仔節衣縮食先買得一件半件…

      呢啲書/衫,我係有興趣睇,但無興趣買

      2nd May 2007 17:02 Pm

      刪除
  4. guy, esprit edc...

    唔記得響二師妹果邊留:女人,不一定在洗自己的錢!(n.a. to me...)

    1st May 2007 01:14 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無得使人家的錢係命呢架…
      但我又覺得,使自己錢都係一種福氣,行出呢個頭都「岳」得高啲…

      2nd May 2007 17:04 PM

      刪除
  5. 我又唔執輸, 我又認啡唇sense最差架啦!!!

    講係有時唔知點解痴0左線買貴貴地, 原來番到去又唔係好夾自己, 衣櫃雞肋, 好有同感呀!

    喂, 高的低的平的貴的都可以著到痛腳收場, 呢個我都係喎. 我成日刮到隻腳流晒血架. 貼到成腳膠布咁架.

    師姊: 你係咪玩野. 你都知"女人,不一定在洗自己的錢!"呢野has nothing to do with me la.

    係喎. 冰子. 你有冇睇時間をください個篇我地留言呀. 你要唔要本書呀? 我其實睇晒架啦. 不如未的起心肝寫season 3咋.

    1st May 2007 14:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 做咩事個個爭住認自己無sense呀?﹗

      我都有時痴線唔理好醜就買,買咗又唔著。一櫃都係衫,但來來去去成日著的都係嗰幾件而已…

      我都係成腳膠步架﹗最近掃咗對"ban"帶的無踭鞋,超舒服,雖一唔好就係腳踭唔可以貼膠布…哎…

      使自己錢有咩唔好?自由啲嘛。我成日覺得使人錢,出得呢使預咗要還…(無間道上身﹗哈哈)

      我等住借你本書﹗~等你考完個試呀吓﹗~

      3rd May 2007 12:34 PM

      刪除
    2. "ban"帶的無踭鞋?? 無踭鞋好似話對對腳唔好架. 咁當然我up 唔番有咩唔好啦.

      我又冇話"使自己錢"唔好. 只不過, 係講出呢家野同我無緣咁啦. 咁有自己錢使當然係好, 但有多個使人地錢的option 都唔錯. 哈~ 我就有計. 冰子你要努力啊! ^^

      交收事件. 我地再約.

      3rd May 2007 14:31 PM

      刪除
    3. 當然係有踭的好,咁腳踭可以貼膠布嘛…

      哈,我會努力,希望有日會係有得使人地錢而唔使啦~~

      等你博鬥完呀吓﹗

      6th May 2007 05:52 AM

      刪除
  6. 我就同你相反,喜歡買衫阿,褲阿,但對表、袋不太感冒。
    憨居的我亦曾買過牛奶誌推介的服飾,甚至有過私自離團去新宿、南青山穩那心儀牛仔褲的經歷,人生路不熟,又不會講日文,搞到嚇餐死,回想起都覺得自己瘋狂。

    1st May 2007 22:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實錶和袋我都唔係太狂,錶我只得一隻,不論返工還是落街買老麥都係戴嗰隻。所以落本啲咁解…呵呵

      牛奶推介的牌子太潮啦,呢本書好明顯唔係target我呢款娘友,佢啲用字我又睇唔明…哎…好耐無睇過呢本雜誌了…

      倞個人生路不熟經歷雖然瘋狂但有趣喎…通常咁樣捐lone捐"那"先會搵到好野的說…

      3rd May 2007 12:37 PM

      刪除
  7. Milk及Jet個o的睇左就算啦,靚衫唔係個個都著得起同埋型既,鐘意咪得lor。

    尖咀同老銅都唔到成身casual wear過萬的,不過我又諗,佢地除左係父母多錢之外,真係搵到既有過半都未必會咁著啦。

    2nd May 2007 01:33 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 買唔起的咪齋睇,唔會恨,靚既野欣賞吓係賞心樂事。頂唔順既係啲ol為咗個過萬既袋節衣縮食…為咩呢…唉…

      老尖和銅記好多後生仔身上一個袋已貴過我成身總值…哈,勁﹗

      3rd May 2007 12:39 PM

      刪除
  8. 猜店名的過程很有趣~~^^

    2nd May 2007 08:10 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 得閒整多啲比你猜,我至鐘意改戲/店/人名的說﹗

      3rd May 2007 12:40 PM

      刪除
  9. 你的所謂很平都唔算很平啦下話~

    我腳怪, 買鞋只好買貴d, 唔係會痛死...個人覺得staca吐都ok好著...

    2nd May 2007 13:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 那是相對而言嘛,要平得呢又有著「愛搭的士」既替代品好難搵架﹗呵呵

      這牌子我幫襯過,確係幾舒服,不過上年我入手的鞋款比較平實(即係娘),今年搵番出來時又覺唔係幾好睇…umumumum…

      3rd May 2007 12:41 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD