2007/04/21

行街買衫買鞋…慘

本來番工的dress code應該係smart casual,不過我好smart的越著越casual,慢慢從本來的皮鞋回歸至愛的converse,造型越整越爛身爛勢…現在要執番正見人,奉旨行街買衫,真的很累人…行完一日,散咁濟個人﹗

不打自招:又有題外話--本人對《天機算》的疑問…

其實一路都有諗過執番正個身勢,但又無咩動力,乃因腳上的converse實在太舒服了,對比那些穿到腳踭損腳趾痛的高跟鞋,converse有著壓倒性優勢﹗但現在有個藉口和逼切性,就轉番個正經OL形象啦…

之前想斯文又好像沒需要,現下要斯文點煩惱又來了:要換過批新衫和新鞋﹗因為除了第一份工年代買下的套裝恤衫外,其餘的都太casual,鞋就不用說,這兩年本人都是寧願買converse也不願買對高跟的說…唉…

定下幾款目標item(總不能漫無目的的逛吧?﹗)和鞋款,目標為本免得買下無謂物品,就浩浩蕩蕩的出發﹗雖說shopping是女生的嗜好(本人介意自稱女人﹗哈哈),但置身衫海和鞋堆中又覺茫茫然沒頭緒,不知何解穿在模特兒身上好像很不錯,拿上手又覺不甚了了。卒之反轉了成個太古城,甚麼也買不到,只在Uniqlo掃了件上衣咁大把(其實它的牛仔褲也很不錯﹗不過是目標以外唔買﹗)激死我﹗行到腳軟,打道回府了…

基本上,本人購物可算是速戰速決的一群,只要合眼緣就行。可恨行到腳軟都找不到合心意的東東,唉…難道真的要踏破鐵鞋無覓處…唔好掛?﹗

有藉口去行街shopping有時唔係好事的說…
******************************************
我是娘人之穿衣之道:
神啊﹗求求讓我返家換衫…   22/09/08
曾經扮型的日子… 21/09/08
今天的潮明天的娘 13/07/08
TEE恤年華 03/06/06

還有一篇:好.鞋子
******************************************
唔知大家有無睇無記新劇《天機算》?本人這幾天吃晚飯時看了少少,對劇情有幾個疑問,雖然這幾天都係唔夠瞓,但應該唔影響我接收劇情的能力吧?﹗

**趙匡胤&岳飛

我開電視不久就見元華在河邊吟岳飛的《滿江紅》:壯志飢餐胡虜肉 笑談渴飲匈奴血…

之後就見郭峰出場…原來他演宋朝開國君宋太祖…咦?﹗北宋才剛建立?﹗岳飛可是北宋末年南宋初期的人喎﹗(根據我狂煲《射鵰英雄傳》對靖康之難和《神鵰俠侶》的描述)怎麼元華在宋太祖年代就曉吟一個未出生的人的詩?﹗除非岳飛這兩句是re-phrase前人名句…但當年中國文學課又沒說過有這樣一回事喎?

好驚﹗

**寡人?

以本人僅有的中史記憶,好像是春秋戰國的國君才會以「寡人」自稱,自秦始皇統一六國以來都是以皇帝自居,以「朕」為自稱,就是當年看《包青天》宋仁宗都是自稱「朕」的說。但見《天》劇入面郭峰的趙匡胤不僅以「寡人」自稱,仲一身秦始皇(頭頂個冠一排排珠垂下來的款式)造型,弄得我以為這是《尋秦記》下集大結局啊 ﹗

秦宋服飾爭好遠架喎…大佬﹗
******************************************
之前睇《鳳凰四重奏》本人已好疑惑點解平民百姓會知慈禧太后在八國聯軍打到嚟時走佬去西安?平民們點解會知打到嚟的係八國(如何知是該八個國家呢?)?﹗他們識得認人家的國旗嗎?以當時民智率(無幾多人讀到書吧)和訊息發達度而言,我係極懷疑何解會有人咁神收到咁多風兼在大街上大叫「八國聯軍野到嚟」和「慈禧太后走佬呀」(平時啲公文唔係出「聖母皇太后」的嗎?)﹗

有次和朋友提起佢話睇劇唔使咁認真…不過咁既劇情實在唔認真的好離譜喎?﹗

若有人知道真相請告知細妹…有關係到歷史野本人就好敏感…sorry sorry…

20 則留言:

  1. maybe是元華開頭過幕是倒敘手法,又maybe元華能活過百歲:)

    22nd Apr 2007 11:21 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能瞓著發緊夢的係我,tbb咁偉大有咩理由會有錯呢﹗

      23rd Apr 2007 09:45 AM

      刪除
  2. 我依家番工越輕便越好, 因為有時要搬下野, 如果著左條裙番工0個日要搬野就大件事了...

    22nd Apr 2007 20:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 由細到大我都唔鐘意著裙…行又唔方便走又唔方便…可以的話成世牛記converse返工我都願架﹗

      23rd Apr 2007 09:46 AM

      刪除
  3. 哈. 我反而岩岩先買人生第一對converse 鞋... (慢人千年)

    如果你想買斯文衫, 不如試下去 boutique 仔. 唔好行連鎖店啦.

    我都好少高跟鞋架. 一至兩對. 其餘都係圓頭矮踭架. 我好鍾意行黎行去. 高跟鞋咪搞我啦.

    22nd Apr 2007 23:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…咁呢個係品味問題…anyway…歡迎你加入converse之友會﹗
      本人第一對係中五,之後就不能自拔了﹗

      本人的行街之旅已將整個銅記反轉,不過都買唔到合心意的外套,只買了兩條褲…失望…
      唔知點解,本人著吋幾的高跟無事,但著平底反而著到腳痛,我諗係腳板構造問題…今日又偷雞converse啦﹗哈哈哈

      23rd Apr 2007 09:48 AM

      刪除
    2. 你個衰妹, 你好學唔學. 學埋劍心咁室鬼我... 嗚嗚

      咁我星期一到星期五都唔可以causal, 星期六/日, 如果causal 都著波鞋或平底鞋麻.

      我都想將整個銅記反轉而無收穫... 但時與願違...

      我好少係連銷店類買到野架. 因為冇特價個陣, 就諗佢成日久唔久三折呀. 但真係折個陣, 成個雜貨攤咁, 又冇心機揀喎.

      23rd Apr 2007 13:34 PM

      刪除
    3. 時差之回覆…

      講起嚟呢幾年我繼續好少到小店買衫而多到連鎖店喎…

      刪除
  4. 斯文中層行政人員款衫:

    1. G2000 / U women / Giordano Ladies,包冇死,一定唔貴,但係自己襯啦吓。

    2. Stage of Playlord,等佢特價買得過。

    3. Wanko / Veeko,咪笑,你俾心機揀係會搵到嘅,而且同人撞衫機會勁低。

    4. Suzuya,中低價錢,如果細細粒會好易買到,但好易撞衫。

    5. TCNY恤衫專門店,唔平,等特價,貴買平著,因為料同cutting係永恆款路線,碼款色都齊,唯一可挑:只有恤衫。

    6. Laura Ashley,梗係唔係正鋪買!去東薈城outlet半價或更低,連身裙$6xx起有交易,不過又係撞手神。

    8. See by Chloe,cutting超靚,肥到我咁著親都俾人問我係咪瘦咗好多。要留意你附近有冇專賣牌子嘅小boutique喇...

    鞋:邊間特價咪邊間囉,幾百萬未開頭咩。如果唔介意款薯只求舒服,hush puppies同clarks都有d幾斯文嘅密頭返工鞋,留意下啦。

    23rd Apr 2007 00:38 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. g2000我係會員呢架﹗一早係粉~
      2. 未幫襯過,但佢而家無特價,就等佢特價再入手﹗
      3. 除了我頂個代言人和styling唔順外,比心機搵會有好野…
      4. 呢間我細個時成日想買,覺得好靚…但…本人係大件的一群…佢啲衫好短…嗚…
      5. 6. 8. (無7既?)未幫襯過…有時間要挑一挑﹗

      本人呢啲cheap友通常幫襯mastina, g2000, 佐丹奴和樓下商場小商店…師姐名單中的商店搵日要去look look先~

      鞋呢,掃了兩對…預計唔會特別買太多…但求著鬆鞋身無咁"clack"腳

      23rd Apr 2007 09:52 AM

      刪除
    2. 你大件????我好心你啦!!!!你一d都唔大件好不好!!!!你這樣說是要把我置於何地????人地件衫個設計係短上衣咁咋下話....而且如果覺得衫短, 應該係你高/修長,同大件係一d關係都無既!!

      23rd Apr 2007 12:05 PM

      刪除
    3. 家陣啲衫真係好細件架喎,稍為舉高雙手就露腰又露底…而本人又唔係有條蛇腰或愛穿誘人t-back,無謂嚇人啦,所以鐘意搵啲長少少的上衣…但真係好上衣難度啊﹗
      哈,我睇你好你睇我好啦,一講到自己身型無人會滿意的說…唉

      23rd Apr 2007 14:25 PM

      刪除
    4. 唔只露底,有次坐地鐵見到個女仔超瘦著住條極低腰褲,嚇到我望都唔敢望佢... 幾乎做產前檢查都未駛咁低!

      24th Apr 2007 22:59 PM

      刪除
    5. 唔住地鐵,好多舖頭仔的sales姐姐都條褲都好低,啲人行過都唔知係望佢地定係望啲衫…
      其實我都係著低腰牛仔褲…唔會"cool"住個肚腩,真係好舒服的說﹗因為一坐低就露底…所以我一定著長長的上衣遮住…

      26th Apr 2007 09:13 AM

      刪除
  5. 居然在下連服裝都可以參一腳!

    在下的西裝也是來自Stage of Playlord,而恤衫也有不少是來自TCNY,女裝不清楚,但男裝倒是不錯,當然要等減價...

    Converse...在下除了上班的皮鞋和做Gym的NB之外,全部都是Converse,近期發現在大陸Converse款式更多,而且也是專門店不怕假,開始搜購中...

    23rd Apr 2007 10:13 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢水係人人都話ZARA和H & M 正咁我又行吓,不過無收穫,Stage of Playlord睇呢真係要挑一挑…
      本人除了僅有的幾對斯文皮鞋和一對NIKE之外,其餘的都是CONVERSE~上年還特登買了對意大利國旗色的,祝願意粉國成功在世盃封王~終於成功了﹗呵呵呵呵呵呵呵
      除非真係買特別版…否則香港的小店也很多款…也很平…umum…返大陸…醉翁之意係咪真係在酒架…

      23rd Apr 2007 14:23 PM

      刪除
    2. 證明我揀衫幾鬼男人,睇cutting睇到巔,女仔多數淨係睇色睇款... XD

      仲有一間可能你聽都未聽過,叫gitti,我公司好多trainee日日要行行行政人員裝返工但所搵無幾就係著呢個牌子,代言人係謄麗明同利家宜(你見到可能會掉頭走)。

      TCNY和Playlord+佐女人同處一樓的,可到中環萬宜,順勢樓梯街以上幾多小型時裝店。

      日、韓款好貴的說!買了一次恤衫就近$400!撞手神有時連Calvin Klein都能買到喇... 肉刺...

      PS,同cherrie一樣的迷思,你應該係高而修長,所以先覺得短...


      23rd Apr 2007 15:27 PM

      刪除
    3. 我揀衫好睇眼緣,一眼望落去覺得好就買,唔好就唔要,反而係第一印象ok之後先會進一步研究…

      gitti聽過,樓下有,但入面的sales姐姐可能太得閒,一有人入去就癲咗咁走上呢serve你,好驚﹗
      睇呢都真係要遊一轉TCNY和Playlord,研究吓都好﹗
      樓上小店多款,但貴嘛…老實說幾百蚊件上衣…靚係靚,但會赤…我好低人工架咋…所以本人熱愛行豬2000或outlet…平係一個好重要的元素~呵呵

      本人體格係一回事啦,但我真係覺得而家啲衫係好短喎,你唔覺街上好多人郁啲就露底架啦咩?

      24th Apr 2007 15:29 PM

      刪除
  6. 你講明想買平的話U2women都唔錯丫, 平得來款大方料都ok, 仲可以重著再重著都唔覺tim~成日"裝"到幾個美女同事都有佢地既衫/褸架~

    但你開季先黎掃衫係會貴d, 再唔係咪買日韓番既衫囉~唔會撞又平d~

    鞋呢, 你咁怕著得唔舒服不如去staccato買對唔太高既, 貴少少但真係比較舒服, 一對平實大路小小既款可以日日著, 著好耐丫嘛~個人推薦黑色尖頭, 乜都襯得~

    23rd Apr 2007 12:10 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 也是時差之回覆…

      u2這幾年摺埋了麼?都唔見佢了,g2000仲健在但店的數目好似無咁多了…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD