2007/04/15

[日劇]兩種鍥而不捨《一公升眼淚》SP

本人這種凡事三分鐘熱度的人,每見到人家鍥而不捨的追求夢想,總會被其熱血所感動,覺得自己也要努力才行。但水能載舟亦能覆舟,不是每件事也要鍥而不捨的吧?好歹也要看情況嘛…

鍥而不捨之煩人

話說每次幫同事印卡片就會遇到這位卡片阿姐,她,是個極盡責又有效率的人,收到order後不消三個鐘就完成artwork給我們較對,盡責的她,除了email到閣下郵箱外,還會以九秒九速度打電話來確認你是否已收到她的file。她這樣雙重確認是萬無一失很小心吧?有時,懶極的本人也不得不佩服一下她,話實印卡片又不是大生意,花上這麼多心機時間打電話也不化算吧?﹗

但是她的恆心每每也挑戰本人忍耐力,為小心起見雖然沒甚麼特別改動,本人還是會還卡片持有人望一望再confirm卡片阿姐,就在確認收到artwork到confirm之間的時間閣下的電話就如被spam了一般,轉個頭就會響一次,而且是飛到留言後再響…本人最頂唔順的,就是人家的奪命追魂call…

前兩天,由於同事放病假了,於是本人卡片artwork就由本人來確認(本人終於回歸有卡片派的年代啦啦~呵呵),由於手頭上有堆非要小心對不可的東東,電話響呀響,本人就不停按飛去留言的按鈕,對數既野要一氣呵成才行的嘛,斷了後要找回之前一項比由頭開始還要苦﹗可以飛了幾次,這位大姐還是鍥而不捨中,電話還是繼續響…本人頂唔順…輸咗…終於聽了電話,告訴她正在打確認的email,不用再打給(攻擊)我了…(放過我啦…嗚嗚嗚…)

這時想起最近看的一本書《早上十點以前攪定工作》,其中一部份說到正確的聯絡方式,談到電話時作者說要小心,因為在你可能覺得你所說的話很重要,但對方又不盡然同意;有時致電對方時可能撞著對方不方便聽電話,造成尷尬…
**************************************************
鍥而不捨感人~《1リットルの涙スペシャル 特別編 ~追憶~》

若眼淺如本人,無論是日劇版還是特別篇(還未看電影版關係…),千萬要找個自己摺埋的地方慢慢看,看後還要有點時間處理哭至紅腫的雙眼…又無咗一公升(可能更多…)眼淚了…嗚…

這個特別篇其實很一貫特別篇模式--故事設定在日劇版完結(即亞也過身)半年後,麻生成為精神內科醫生,亞湖成為同一科護士,由一個患上和亞也一樣病症的少女みずき帶出亞也生前的故事,那些回憶,十居其九是日劇版片段,不過都夠哭得本人死去活來…嗚…睇過,係無用架﹗

話說麻生仍活在不能為亞也做些甚麼的陰霾中,回復以往對身邊人和事漠不關心,直至遇到みずき,被她問起亞也的點滴,才回想起亞也對生命的熱情,感動了本來想放棄的みずき,也令自己振作起來。

看著時不時諗起日劇版的結局,一大堆受亞也事跡所感動的人走到亞也墓前,亞也父母露出傷感但滿足的神情。這次就是具體的顯時亞也如何感動其他人呢…

整個特別篇和《Anego》那個很似,新故事進展不多(是理加又入了東高,又做了指揮…和又唱《三月九日》?﹗),麻生同學和亞湖工作著墨不多,上面說的一句半句已講完。麻生同學依舊木口木面,怎看都看不出做醫生的他和高中生時有甚麼分別?(大佬,十年喎﹗),亞湖成海璃子年齡上比麻生同學錦戶亮小七年(92 vs 85),但拍埋一齊完全唔覺有此差別…奇怪…成海成熟得完全唔似十幾歲的小女生…

睇完成個特別篇,說實在唔太覺呀英龍華妹妹係邊度現過身(官網說她有份拍攝新片段),是最後一場吧?﹗

這特別篇可視作日劇的濃縮版,依然感人,依然激勵人心,依然令本人哭個不休…嗚嗚…

官網 / 劇集資料
[日劇]為《一公升眼淚》儲定幾廿公升眼淚
*************************************************
題外話--無聊姐弟對話,我肯定…小弟係唔妥錦戶亮的說… 
一: 
姐:(手持生果報娛樂版乙份…)咦…四月十幾號做《一公升眼淚》特別版喎…

弟:(打機中)吓…亞也唔係死咗啦咩?

姐:(努力搜索…)係呀,個故事係亞也死後半年,亞湖做咗護士,麻生同學做咗精神外科醫生…

弟:精神病人…?﹗

姐:點呀… 精神外科醫生呀…

二:
姐:(望住有記《Attention Please》廣告)…咦…呢套野又有麻生同學架喎…

弟:係?佢做咩角色呀?

姐:eeeee…好似唔知係機師同工程人員…

弟:基佬?﹗

姐:點呀?你邊度聽到個「佬」字呀?﹗唔知係機師同工程人員呀…

20 則留言:

  1. 如果著手要專心核對文件類的工作, 我會拎起電話, 而我的電話忙碌不通的話, 就會飛去我同事度. 我預先叮囑同事, 除非老闆召喚, 其他人均對他說紫熊去了開會...

    喂. 我地駛唔駛成日都咁多野相似呀. 我岩岩睇華麗喊到豬頭咁呀.

    我早前睇0左其個特別編 (包括attention please 同hero) 覺得麻麻咋. 所以搞到冇心機再睇特別篇.

    錦戶亮我都麻麻啫. 個樣又唔型又唔靚仔... 會唔會有人打我呢??

    15th Apr 2007 20:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你這個方法用唔著架,我身邊都有好多鍥而不捨既同事,直線打唔通就打reception,reception姐姐就入來搵人,再唔係就打手提,總之事無大小都要搵到直一接聽先掂…唔只卡片阿姐呢隻service provider……嗚嗚

      自睇完白夜行沉重了幾天(仲要係農曆新年…)後,對追華麗有少少卻步…所以都係唔追住啦…主打想睇啲輕鬆笑吓既…
      話實啲續篇特別劇真係幾呃水,回憶吓咁就一集,今次又被佢呃咗,算把啦…
      我睇過錦戶亮毒舌語錄,佢講野好好笑架喎,同做戲時木口木面係兩回事,不過佢做戲真係幾唔掂…放心,我唔會打你…我同意你…雖然佢都係一件johnny仔…

      17th Apr 2007 09:38 AM

      刪除
    2. 你駛唔駛灌輸正確知識俾你公司d receptionist 呀? 手提係死人冧樓先打架喎.... 卡片阿姐呢d 有幾要入黎搵人呀?

      如果你覺得唔岩睇就由佢啦. 我成日都覺得應該睇埋劍心強烈推介的不能結婚男人. 都的唔起心肝...

      毒舌語錄?? 咩黎架?

      17th Apr 2007 09:48 AM

      刪除
    3. 個卡片阿姐敬業樂業囉,當我排自己工作重要度時卡片於我重要性唔高,咪遲啲先理囉,阿姐好明顯係同我想法完全相反…

      莫非因為你係能夠結婚的女人,所以無興趣睇不能結婚的男人?這套輕鬆小品,OK架喎
      劍心兄另一套推介的「夜王」我就無心機煲落去,只睇到第四集而已…

      你睇唔睇佢個爆笑話錄呀?我SEND比你丫?﹗好好笑的說…

      19th Apr 2007 15:04 PM

      刪除
  2. 嗯, 工作上遇到那種人真是很煩呢~~不過覆左佢就無事, 或者咁, 你一收到佢EMAIL就REPLY番佢"NOTED"咁就搞掂!

    你細佬好好笑!佢個人好悲觀呀~

    16th Apr 2007 00:02 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 衰在有啲同事們鐘意真人對話,信唔過email,reply完都仲要打個電話來再覆一次,可能係大家價值觀唔同啦,我自己就覺得唔重要既issue要咁兩double confirm係浪費時間囉…

      本人和家弟互寸語錄多不勝數…得閒再寫~
      佢係一條雙魚…都ok悲觀…同埋…佢係有追一公升的說…

      17th Apr 2007 09:40 AM

      刪除
    2. 咁又誇張d....

      係咁架啦, 咁當佢成份工就係要訂咭片既時候, 佢就覺得係大事黎架啦...

      17th Apr 2007 19:29 PM

      刪除
    3. 大家觀點與角度不一樣…
      咪就好似你咁講囉,終於我咪死死地氣聽咗佢電話免得再被追魂CALL攻擊

      19th Apr 2007 15:05 PM

      刪除
  3. 錦戶亮在下只會用「木口木面」來形容。妳還是快點介紹妳細佬來認識吧,在下和他太多共同想法了。

    不過,在下覺得,看「一公升」喊到豬頭,和看「華麗」喊到豬頭,有很大分別呢,前者很正常(在下也是),後者.....

    在下還算鍥而不捨,但起碼沒有人說過在下為了無聊事而這樣做,還好...

    16th Apr 2007 15:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 劍心, 你做咩係冰子個博度講我壞話呀? 好彩我成日黎啫...

      17th Apr 2007 09:43 AM

      刪除
    2. re:劍心

      俾佢個msn你點話…但小弟誤會你對佢有企圖中…XDDDDDDD
      UMUM…我無睇華麗結局關係唔知啦,但有時睇啲主角悲壯地死睇到喊都唔奇既…紫熊大大係多愁善感既雙魚座嘛…
      話實…呢個一公升特別版唔太特別…唔睇無蝕底…仲唔使喊餐死…
      你試吓LIST你鍥而不捨,等我品評吓無唔無聊囉…嘻嘻

      18th Apr 2007 09:20 AM

      刪除
    3. re:紫熊

      聊交打?﹗

      19th Apr 2007 15:01 PM

      刪除
  4. 你真係好有心機呢~
    次次都有咁多野同我地分享~

    個咭片呀姐真係好煩,
    我都好怕比人煩住晒,會發脾四呢~
    不過你地可以飛去留言咁好既,
    我就一定要局聽~哼哼~

    16th Apr 2007 16:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢水得閒死唔得閒病,發少咗文啦,有野想寫趁有時間就啦啦寫晒佢﹗哈哈
      我飛走入來的線之後會出咗reception總機,跟住reception姐姐又會打比我,個電話係纏繞不休的說﹗

      19th Apr 2007 14:55 PM

      刪除
  5. 我係0個位卡片阿姐0個種人啦....哈哈

    16th Apr 2007 19:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. ohhhh…我鬧緊的人唔係你就得啦…嘻嘻
      我係好怕煩,尤驚奪命追魂call,如非必要,我好少會咁樣連環打電話,通常留咗言就算

      19th Apr 2007 14:56 PM

      刪除
  6. 佢係味有二五在你附近, 見到你唔聽電話, 特登打到聽為止?

    16th Apr 2007 21:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要有恆心,鐵柱磨成針咪係呢啲,我好欣賞佢地既恆心,不過好驚佢地既電話…

      19th Apr 2007 14:58 PM

      刪除
  7. 那位卡片阿姐真是好心做壞事,出發點是對的,方法卻過火了。

    16th Apr 2007 21:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋我個人好衰,我明知佢死都要搵到我我就死都唔聽佢電話…XDDDDD
      只係最後我頂唔住聽咗…

      19th Apr 2007 14:59 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD