2009/06/05

好.鞋子

我常覺得鞋不用多,最緊要舒服,特別係返工的斯文鞋…誰叫我那對是騎呢怪腳,平的貴的高的矮的都有腳痛危機;明明上年穿時唔痛,今年穿的時候…竟然著到腳踭起水泡仲要穿咗再滲血…囧

真的,好鞋子不用多,一雙也好。

家裡積著一堆返工鞋子,但會著返工的卻不多。好多都係試著時感覺良好,但第一日著番工就刮腳痛入心,勉強捱到返屋企,望住…雞肋啊,食之無味(想整傷隻腳多 一次嘛?),棄之可惜(著咗一次咋喎?),卒之堆在鞋櫃裡不見天日。好了,我知不能成日偷雞casual look返工的。將家中的鞋分類成「好痛」類和「唔痛類」,很奇怪,圓頭我不會腳痛,但尖頭的卻多數中招(明知尖頭我會買大半個碼的了…),高的不會出事 的矮的多數出事…你說…我隻腳可能專為converse而設的…

望 一望「唔痛類」鞋,當中竟然全部都是漆皮﹗我想這是三歲定八十…記得幼稚園到小學媽媽都是買漆皮鞋俾我返學的…應該是到高小才著番黑色皮鞋…。共通點二… 全部都係蝴蝶。共通點三,全部都係黑色…。共通點四,矮踭(其實…高踭我係著到的…但著上腳會被投訴太高…哈哈,這是曬命了?)。我.很.悶…(但我隻衰 腳是沒有太多選擇…)

都是我的怪腳累事,「搵對好鞋」就成了本人去購野的藉口。幾十蚊的平野我試過(太安樓有很多國產鞋 子,十幾廿蚊都有交易,當然款式就…但偶然會有好野執到…),千幾數的貴價貨我也試過;結果呢?八個字:「鞋不在貴,舒服則靈」,能不能遇上好鞋子就如撞 上好同事(同事這方面我的運氣蠻差就是了…)一樣,睇天的。又回帶了…著了一次隻腳出晒事真係唔得的時候,望住對雞肋鞋子真的很心痛,著得一次咁大把… 嗚…

所以我喜歡冬天,冬天可以穿靴子,最重要的是甚麼高度款式和質料的靴子怪腳都不會投訴,仲見步如飛添﹗

走在街上見到啲少女才十多歲就踏著兩三吋的高跟上街(同時加上熱褲和背心…),想當年本人都是一對converse走天涯咋喎(我好唔少女…哈哈哈)。怪腳 嘛,我常覺得踏著高跟係靚,但腳痛就真係免了。但少女們…我很驚地見過位少女跟著三吋高跟襯短裙仔,卻揹著返學背囊…嘩…這個mix & match太潮了…

啊,講咗咁耐其實就係想話今天無聊到馬x百貨行了一轉(因為這家店的鞋子出名舒服,但款式卻…umum),發現店家的鞋子多了很多時尚的款式,價錢三百幾就有交易…穿上腳…嘩…簡直係撤x巴c竹中直人松本人志個廣告一樣…呀…~~~~好舒服啊…(還好我沒在店裡大叫…放心放心)。我想,這次的投資應該係長線的吧?又咁講,三百幾蚊…就算真係泡湯了都無咁心痛…

還是,我應該到可以casual郁的公司上班呢?(這才是治標治本的方法吧…)

相關舊文:行街買衫買鞋…慘

4 則留言:

  1. 撒x巴c廣告果個,唔係竹中直人黎既咩?

    (係,我是來找碴的XD)


    5th Jun 2009 23:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎…謝指正…啦啦聲改番先~

      5th Jun 2009 23:33 PM

      刪除
  2. haha~~轉工吧!!
    我都係拖鞋,涼鞋返工啊~~

    6th Jun 2009 09:17 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 轉工呢啲野…非不為也…是不能也呀…
      細細個試過著涼鞋踩到玻璃爆晒血…從此我都唔敢再著了…幾熱都著密頭鞋…

      17th Jun 2009 21:08 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD