2009/06/19

關SK《Shirley's Era》

記得SK姐復出第一個演唱會時出的是精選碟兼得幾首新歌;到上年的concert時見一口氣派了兩首歌上台,加埋《同事三分親》的主題曲都有3首歌出咗街,應該會有新碟助一吓慶吧?﹗點知…演唱會的影碟都出街了…過了成年有多新碟終於出台…

望穿秋水得可以呢…

一直覺得SK姐最吸引是她的聲音,迷幻電子野飄吓飄吓既又得,pop到不行的三連音三連音三連音也得,她的聲音就有本事為歌曲賦予新生命,讓人一聽就知係佢大姐的。持才總會加點傲物嘛?最近報說她大姐心灰意冷了,這可能是最後一張碟。姑勿論係為推碟造勢,還是當事人真係唔想玩了…,一路覺得SK姐和特區的樂壇格格不入,或許…係錯配了…。傳媒不是比較關心她兒子生父係咪掌門人嘛?(其實…關我鬼事咩?﹗)

講番張碟,一看songlist感覺是頗奇怪的,2首派台歌(仲有2首REMIX)+2首電視劇主題曲+古眼神的合唱+兩首《12金釵》+一首派台的國語版,12首歌入面有多首早就面世…點睇都似精選碟多過新碟吧?

派台歌類:

1. 天規 + 11. 天規 (Remix)

《天規》我初初聽時諗起屈原的《天問》(…這是楚辭…唔係歌來的…XDDDD),如果我無記錯個remix版好似係match番演唱會叫《unexpected remix》的?﹗除咗加了些人聲其實兩個版好像沒啥分別…

4. 山水 + 10. 山水 (Remix)

原版好像《大江南北》(年輕的朋友知唔知tbb x年前有這樣一個節目介紹我國風土人情既節目呢?),anyway,即係呢好似去咗啲黃山(我亂講的)山頂,有種騰雲駕霧的感覺(我聽緊幅國畫?)。remix版由慢歌變中版,西洋電子mix中式笛子聲,好有趣,感覺好似fashion show啲歌咁,好有型﹗這個我鐘意remix版本呢…

+改編類:

12. 花鳥 (山水國語版)

廣東版係山水畫,國語版加多隻了小小小鳥,感覺無廣東版咁孤寂。不過啲國語發音好似英文…要睇番歌詞才確定自己無聽錯…

主題曲類:

5. 只得一次

其實我覺得這首歌旋律和歌詞都頗公式的流行曲,係SK姐唱得好聽了。其實佢大姐有很多歌都係聽既時候覺得好聽,唱K時唱到自己好悶…想stop咗佢就算的說…(如《離去請關燈》、《最深刻一次》咁…)。大姐把聲係靈魂呢﹗

7. 鑽禧

我覺得成套《豬肝補氣》最可取就係這首主題曲。名門三姊妹的愛和恨嘛,這首歌就夠奢華、氣勢,又grand又glam。這套野我只看了加埋唔夠8集,已完全感到整整80集係幾咁死唔斷氣…煩到爆,最match劇集主題的係首歌。 (首歌咁dramatic,但SK姐上《勁歌》企定定咁唱﹗囧…我仲期待會有啲舞步和造型配合吓添…)((又說,可惜上年演唱會時只唱了《只得一次》,如果喺紅館個stage度唱這首視覺享受一定都很華麗呢﹗))

已收錄在其他大碟類:

3. 男左女右 (古巨基合唱)

自已copy自己,寫古眼神新碟時說道:「SK姐係萬能合唱王,寶記各大男歌星張天王、李克人、炸蜢,再到近代的醫生都令本人聽出耳油的(06演唱會的《親愛的》﹗), 不過同古SIR這首我就有少少覺得你有你唱我有我唱,還好,你有你我有我的情況沒有和周玉女合唱那首《愛得太遲》咁誇張…」不如下次整首下集《各行各路》或者《離行離辣》啦﹗(這是某次吹水時講到的…哈哈)

8. 三千年前 (Remix) (李香琴獨白)

《12金釵》我見好多博友都有賦文讚美,其實我一路都無聽過…這回是第一次啦。琴姐把聲好有戲…好勁…要哀怨有哀怨,要少女有少女,SK的歌聲忽然好似陪襯咁…

9. 眾生花

這首好有型﹗(也是首中西合璧的fashion show音樂?﹗XDDDD)任花朵點嬌艷,轉過頭年華老去「歲月叫花瓣放鬆 轉眼不再紅」,SK姐冷冷的活像冷眼旁觀咁唱出來,好悲涼﹗

新歌類:

2. 地盡頭

《天規》感覺係強硬和aggressive,呢首《地盡頭》就軟弱一點,焦點收番細去情情愛愛,感覺好無助…和《天規》係個很大的對比,兩首排在一起頗有趣的說。


6. 28日

初聽唔知想表達啲乜,看一看博友文章才知是講女性生理周期。很迷很幻…
************************************************

我呢啲pop友,都係最buy《鑽禧》﹗

唔知SK姐係咪真係退出唔玩?當然希望唔係啦。得閒出吓碟玩吓等樂迷多啲選擇不好嗎?

全碟歌詞
小奧:關淑怡在她的【Shirley’s Era】
小百合:緩慢但超前的《Shirley’s Era》

6 則留言:

  1. 這原來是她的新唱片嗎?

    看包括我還真以為是舊的精選碟了。

    19th Jun 2009 20:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 某程度上這張確係精選…收錄番佢復出兩年幾以來的歌…
      你話係新碟又得,精選都得…反正新歌唔多就是了…

      9th Jun 2009 23:48 PM

      刪除
  2. "不如下次整首下集《各行各路》或者《離行離辣》啦"

    或者叫《貌合神離》,講臨近分手既男女 XD

    19th Jun 2009 21:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啦,反正佢二人都唔夾既…你有你唱我有我唱咁…

      19th Jun 2009 23:49 PM

      刪除
  3. 我都出咗文呀!!
    講番去K唱佢啲歌呢...DELA就一絶,唔係佢嘅話,真係唱到好似句句出音架。

    21st Jun 2009 13:27 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意篇文的title…人生有幾多個14年﹗
      佢把聲真係好得,有靈魂可以俾度首歌生命的﹗
      不過老實說,我最喜歡係佢早期的快歌…《夜迷宮》、《血色瑪莉》、《黑豹》等~係一啲都唔飄和迷幻的…

      21st Jun 2009 15:26 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD