2009/06/10

即係呢…0靚模

(看倌沒有看錯我也沒有貼錯,對,我係想講0靚模的)

即係呢(一見T姐我就要出呢個phrase…哈),家陣我不論開電視、睇雜誌、看報紙,甚至上網…都係0靚模、0靚模、0靚模…

(9/1/12後按:除了T姐,隔離啲0靚模都唔知去咗邊了…不過胸死胸還在,總有新人走出嚟賣胸既…)

同埋我想問,正確說法係「0靚模」呀呵?有時見雜誌報紙寫做「靚模」…即係靚的模特兒?咁唔靚的呢?

上年我初接觸這個新term時,對像是元祖級「0靚模」Janice Man和Angelababy,咁我的概念就以佢兩個為準啦。之後時不時都有年輕貌美的新力軍加入,一時Karma(見到plurk的kama我就諗起呢位妹妹仔),一時趙碩之(原 來佢有英文名叫Wylie的…而且佢仲有新師妹也來拍寫真推出的說),再近期有周秀娜(佢啲硬照影得靚過tvc呢,話時話那個中環街頭除衫的 concept其實ok騎呢的…)。時近夏天,呢幾個月仲勁,幾乎日日都見到有新名字,琴日上完節目今日就上報紙…咦,原來佢拍過乜乜乜廣告…這個 event有5個,聽日有6個一齊影寫真…噢,這都不是重點,重點是個個身材都好勁,而且都係性感上陣,揭開成版報紙都係三點式相…嘩…

認唔到咁多新名字呀… 消化唔到的說…

如果我係來港旅遊的遊客,我一定會被滿街的財務公司廣告嚇親(香港好多人爭卡數嗎?),之後就一定係纖體廣告嚇親,滿街都係三點式水著女郎喎?(搭句嗲:胡囧囧的代言合約完了嗎?都唔見新廣告?仲有,楊CK的造型一個比一個可怕啊…)廣告都唔止,家陣每日揭生果日報都幾乎有半版係訪問新進「0靚模」,而佢地既指定造型都係水著…而佢地都係被叫作「0靚模」架喎…

有一刻我懷疑,香港的水著文化係咪已經追上元祖級日本呢?還是我對「0靚模」的理解有點錯誤呢…可能呢一刻已經唔係日式美少女…係水著美少女…

之後睇電視又不停見到「0靚模」,舊時啲遊戲節目既女助手通常都係藝訓班新人或落選港姐(如《運財智叻星》既郭少芸和蕭玉燕啦),家陣呢…吓吓都會見到呢啲 「0靚模」妹妹出現,前一陣子的《一擲千金》的千金小姐,《味分高下》、《耳分高下》的乜乜天使(講開呢個節目,想說哈林大哥片頭唱一次,之後開show 又唱一次「愛你的只有一個我」…幾煩…),家陣播緊的甚麼《大姑lone》和《美女廚房》…嘩,通通都有造型性感的美少女壓陣,佢地啲裙和衫短到呢…

即係呢…「0靚模」妹妹們實在太強大…無處不在呀﹗但佢地升得快…跌得又快,根據啲報紙說一收起性感就人氣跌…嘩…也未免太快了吧?(還是…單以身材為賣點唔夠立足呢?…後浪和前浪的cycle太短也太快了)

即係呢,我最想說的…作為一個出道7年的前輩,T姐仲要同場同佢地火併…唉…

又即係呢,有人會拆解吓呢個現象嗎?

相關文章:
擺明意淫
「0靚」模前途
o靚模效應

14 則留言:

  1. 遇上這一群小妹妹,T姐立刻像大姐姐了。

    而玩"性感"佢根本冇得鬥!


    11th Jun 2009 00:08 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲妹妹太搏了,性感不在話下,仲吓吓擺啲攞命pose殺菲林(雖然而家係用dc…)
      實在令人驚嘆不已…t姐當然唔夠佢地揮了

      19th Jun 2009 23:20 PM

      刪除
    2. Btw, who is T姐?

      18th Jun 2009 18:02 PM

      刪除
    3. Theresa呀!

      19th Jun 2009 19:36 PM

      刪除
    4. re:Frostig

      咦,這是我博的代號呢…

      t姐即係theresa(謝uncleray代答呢…)
      史姐即係史塔肥,stephy也
      k姐即係kary…

      只有我尊敬的藝人才有幸俾我改代號架﹗哈哈…

      19th Jun 2009 23:28 PM

      刪除
    5. re:UncleRay

      話時話,據說t姐出年年頭會出碟…
      唔知度時又cosplay啲乜呢…

      19th Jun 2009 23:29 PM

      刪除
  2. 真係唔知呢個風氣係咪受日本影響。
    但其實本人唔太中意,好似物化係女仔咁。攞自己身體出黎俾人consume,唉......

    唔脫唔紅,其實個風氣都幾悲衰。


    11th Jun 2009 00:26 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔脫唔紅這個真係幾慘,女仔好似除咗body就無野可以sell,入行就只有賣肉呢條路…
      同埋呢,我打開報紙日日都係三點式少女…好煩呀﹗

      19th Jun 2009 23:22 PM

      刪除
  3. 我好似聽過一個講法話佢地身高又唔夠、樣又唔係特別標青,但係都有得影吓headshot呀人做吓event咁,所以先叫o靚模喎,即係唔係full size / full quali...
    11th Jun 2009 23:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢地都唔係真係行fashion show(hi fashion)那種,主打都係出event、影雜誌、廣告咁…
      不過我覺得佢地主打都係著水著囉啲工作…日日報紙都係佢地啲性感造型相…

      19th Jun 2009 23:26 PM

      刪除
  4. 唔知點解,我覺得而家班o靚模,除了Angelababy、kama呢幾個較有印象外,其他個個都面目模糊,就同旺角行街既女仔差唔多,留唔到任何印象,但家下既後生仔女又好似好受落咁,唔通真係我阿伯年紀大同後生仔女既審美觀好唔同^^

    25th Jun 2009 12:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 最初人少少時梗係易記啲啦,而家一嚟就五個六個咁見報,根本記唔切邊個打邊個,剩係記得啲翻版乜乜翻版物物(不過…真係似嗎?)淨係記得個個都鬼咁少布水著上陣囉…
      佢地俾我既感覺係搵快錢,性感、是非上位,出最多既show和寫真,有幾多搵幾多,之後有幾多個可以轉型留底喺娛樂圈呢?天曉得了
      而且傳媒又樂此不疲的俾版位佢地見報,大家互惠互利,有乜所謂,長遠既野講唔埋,而家啦啦聲上咗先最實際。

      27th Jun 2009 21:33 PM

      刪除
  5. 自己是男人,都不想幫男人,
    講真,男人睇女人,女人穿得密實,都可以有性幻想,
    現在通街都是三點式美女,你說男人會如何?

    我沒有資格說什麼,好老實美味天使本寫真我都中左...
    我都不是聖人君子,不過也對現在的現像看不過眼。

    女人只可以以身材樣貌作為她人生的目標嗎?
    男人就是只看女人身材樣貌嗎?那跟看一只狗有什麼分別?

    你到現在的討論區,那些「好網友」看女人就是只有這些了,難道不美的就去死嗎?那老了也應去死了嗎?

    他們看女人,就是上床,你不要跟我說這些寫真有藝術成份,我記得小時候,我的「好爸爸」把一些性感美女海報卦上,我就慘了,被人以為是我卦的,有次報紙有一輯祼照,我爸留著,我妹話他,他利害了:「呢D“艾索”(藝術)黎家嘛!」

    藝術?好野!佢竟然識咩叫藝術!大家心照佢點睇呢D「藝術」,所以不是跟你講道德,問題是,你真的想你的社會有的價值,只有這些嗎?

    既然出得這些寫真,那麼明日可以拍四仔了,拍得四仔,那後日可以做援交了!那大後日呢?未來呢?你想你老婆如此嗎?你想你女兒如此嗎?

    我不敢想像未來是怎樣,我覺得政府搞什麼他媽的環保?反正世界越來越不好,那我倒不如多用膠袋,希望地球快點毁滅。


    23rd Jul 2009 10:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使一定係男人既,好簡單物以罕為貴啫,想當年周玉女密密實實,無啦啦《感情的分禮》來一個性感宮廷look從此成為經典了…
      其實啲女仔有青春有身材有樣貌,係又三點式唔係又三點式,讓我覺得佢地係想搵快錢,一心以最快的方式見最多報(傳媒一向都係露得多就影得多嘛…),是非+性感向來是成功成程式,之後點?無人理的了。cheap唔cheap我唔敢講,我只係講得呢股0靚模風潮來得快去得快,下年唔知有幾多個留得低,留得低既又可以爬上咩位呢…
      佢地衣著性感係明買明賣,我比較受不住係佢地啲言行,日日好似你話我我話你咁,好煩…呢幾日我都skip娛樂版唔睇了…

      27th Jul 2009 23:17 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD