2009/06/26

關於生日的二三事

上年一樣,也是過了正日才講吓生日的兩三事。

其實我小時係唔鐘意生日的。
  • 因為6月尾撞正考試季節,永遠都係有我同人慶祝,無人(有閒情)同我慶祝的。曾幾何時會厚著面皮多番明示暗示,希望朋友仔會幫我慶祝番吓… 
  • 考試前預祝的人不多,也不覺有人會有mood事後補祝,說實在都幾無癮的,慢慢就算啦,希望越大失望越大,漸漸開始臨近生日就唔出聲了,費事promote完一大輪點知都係無人理我呢…
  • 考試生日真係好慘,除了幼稚園必有生日會…基本上我的生日回憶都係中五才開始,小時好恨有老M生日會,就係要溫書…於是娘親總係會唔理我的…嗚…
  • 中五點慶祝呢?我唔記得了。記得中七打後的大學三年,甚至出嚟做野,當中有五隻手指以上的年份係喺K房過的…哈哈哈﹗友儕們都知我係終極K精了…(看倌們出年有興趣出年BK定房為小的慶祝嗎?哈哈哈)
  • 遇著世界盃呢就係去K房睇波囉。好記得02年本人十分心傷意粉隊被可惡(啦啦啦,唔准challenge我呀吓﹗博主係擺明唔鐘意高麗參隊架吓﹗)的高麗參隊打敗喎…豈又此理丫…就喺我生日那天我目擊番德國打敗番高麗參隊啦…卡卡卡…
  • 世事真係好玄妙,06年世界盃的生日時份居然係02年高麗隊教練帶領的袋鼠隊對意粉隊喎…啦啦啦,過程係唔緊要(雖然都好戲劇性吓…),結果係最緊要…返屋企啦…(博主唔理性了…)
  • 禮物嘛,小時候總係扭玩具的。不過多年來買過幾多已經唔記得了,最記得只有安子麻雀…有誰記得安子係乜卡通?
  • 後來就係扭買卡式帶…除了舊文入面的郭城城,我記得仲有一次係lur姨姨買軟硬天師的…嚇死佢…阿姨甥一路都追靚仔…做乜無啦啦轉咗去呢兩個哥哥度?
  • 其實我不喜歡sanrio,但唔知點解同學仔送的禮物當中很多都係sanrio…。不過無可否認,呢家寶號的product係相當送禮自用既,只要…不要送我hello mimi就行了…
  • 可能真係低調得濟,其實我沒有太多生日飯去曬命…出年係咪要高調啲呢?就由今日開始吧…哈哈
  • 不過見到各方親友博友傳來的msg還是相當溫心的~
  • 多謝啦﹗多謝晒呀…
  • 同時都祝埋George Michael, 韓rain(雖然我真係唔鐘意高麗參國…)和松蒲亞彌生日快樂呢…

16 則留言:

  1. 其實我很期待會有生日飯一二三四五六...

    26th Jun 2009 08:43 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你快啲約我食生日飯…咁我約留番你…

      1st Jul 2009 15:38 PM

      刪除
  2. 您好* 初次留言 :)
    我也是6月生日
    所以也明白考試生日的痛苦(嗚...)
    最慘的是中學時期
    因為學校問題啦...
    考試期間大家真的埋首溫書不問世間事
    所以就算好朋友都未必會記得自己生日 orz|||
    因為出生在6月
    + 我都是很低調 (今年有高調了一點 XD)
    習慣生日被人遺忘
    基本上現在過生日只要有人跟我說聲生日快樂就已經很滿足了 =V=
    最後補祝一句生日快樂 :)

    26th Jun 2009 10:02 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀,6月生日之友,咁我都祝你生日快樂呢…
      讀書時個心其實好酸架,點解我記得人地生日但人地就唔記得,唔係話一定要有禮物或者行街食飯去慶祝,只係簡單一句生日快樂就心足了…
      人大一點就識掉番轉諗,真心朋友會真係記得既,有時仲有早早就BK定正日說要同我慶祝,生日booking唔使多,但求和家人朋友開開心心過咗佢就好滿足啦。
      今年我就係做呢個測試,事前真係無講過幾時生日…還好友人家人們都記得…哈哈哈…

      4th Jul 2009 16:00 PM

      刪除
  3. 哈, 黃島主原來同你同一日生日的喎, 係咪呢日出生的人文筆都唔錯呢? =)

    26th Jun 2009 16:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,咁我又唔敢講我文筆好,只係鐘意將自己的所思所想寫出來而已…
      文筆既野…留俾大家comment啦…哈…

      4th Jul 2009 16:01 PM

      刪除
  4. Happy Birthday!

    26th Jun 2009 17:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝啊﹗~

      4th Jul 2009 16:02 PM

      刪除
  5. Happy belated birthday!!! :)
    考試生日真係好似幾慘. 雖然我唔係考試時節生日,不過唔知點解我中學生涯好多年生日都撞正係中史/西史測驗!生日要同歷史人物做朋友,都咪話唔惹笑~

    27th Jun 2009 01:34 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔遲唔遲,有心唔怕遲,我舊曆都未過…哈
      講開又講呢,今年生日撞上MJ大神過身…硬覺得有啲失落似的…雖然我唔係佢忠粉…umum

      4th Jul 2009 16:03 PM

      刪除
  6. 生日快樂!我在本文前十天生日。
    考試期間生日註定被人遺忘,幼稚園之後已沒有生日會。
    現在無謂告訴別人,無謂他們以為我強索禮物。

    27th Jun 2009 13:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我都祝番你生日快樂呢…
      生日會其實除了幼稚園外我都未開過架…。都明既,始終屋企要養兩個細路,開支唔細,送份禮物就算啦。
      讀書時會想收禮物架,而家呢,簡單一句就ok啦,千金難買好朋友呢…

      4th Jul 2009 16:05 PM

      刪除
  7. 咁我係咪今年第一個同你講生日快樂個個呀?^^

    30th Jun 2009 13:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀…你嬴咗…哈哈…

      4th Jul 2009 16:06 PM

      刪除
  8. 遲來的生日快樂...
    我遲你兩days...
    自讀大學後.. 我係會去生日旅行..好爽呀!!!咁樣咪唔駛驚無人同你慶祝生日囉~~~~

    2nd Jul 2009 12:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 627…生日快樂啊﹗我記憶無錯的話…蛛蛛俠杜比仔好似都係627喎﹗
      做咗野呢,半年要清一次annual leave,所以近年我通常都係放假慶祝~

      4th Jul 2009 16:07 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD