2009/06/30

是誰搬走了我的博

題目係純粹食吓字。我可是無意(力)搬博的了。(6/1/12後按:噢賣葛﹗我而家就做緊搬博呢家野喎﹗)

不過說真的,寫文的熱情已遠不及當年。


回想寫博之初,腦中有很多艾啲牙,只想一寫而快,有時一天寫還不只一篇(不過我的原則是一天最多只發一篇~除非有無聊小發現吧…),加上身邊遇到的人和事,這個不寫…可惜﹗那個不寫…也可惜。一天不看看小博如隔三秋…

現在不是說沒有熱情(其實我的隨手影怪病也是寫博而來的,拍下了照片再寫,圖文並茂的…感覺更強大呢﹗),只是我的生活…靜靜似是流水…,其實有幾多可以寫 呢?工作上的家人朋友上的都不想搬太多出來,一為私隱(但有人想知嗎?)二為不要悶死看倌們嘛。生活小事於我而言可能係開心大發現(我是嚴重後知後覺的… 哈),但對看倌們而言可以是普通不已而且習以為常,是我大驚小怪吧…呃(後知後覺是我的強項)。

好了,那就風花雪月吧,飲食吃喝看戲聽歌煲劇,十居其九都係向人力推小的心水…哈(當然,是有寫過牢騷文的,不過娘親生得小的愁緒來去如風,呻過轉頭又無野的了…)。無既,我覺得生活上已有很多令人神傷不已的煩惱事,走到網上世界好話唔好聽都係想開心快活放鬆吓,咁就多寫些讓自己快樂的點子(我是正能量少年團團員﹗嘩哈哈)

但生活有幾多風花可以雪月呢?寫了3年多,成長路上的飛佛都給我搬晒上嚟咁濟,生活上遇到的新事新物…又真係需要大書特書嘛?慢慢真的有點迷失,唔想寫得太求其(無人搵支槍要我寫嘛…)但又不想停住不寫…呃…

自己時間和點子不足是原因一。原因二是…近年實在太多社交網絡有類近於寫博的功能。發文都係想分享自己諗緊乜啫,msn有my space,facebook有note,而家仲有埋迷你博twitter、plurk等,小的可以中完facebook毒(叫做好了點…)再中plurk毒(病入膏肓…),實在公事繁忙的時候根本沒可能坐定定慢慢打文吧…。就簡簡單單上plurk打底一句半句…轉個頭plurk友就來你一言我一 言,好不熱鬧的…(當然最重要是…karma啊﹗…)

Twitter我本來是當作招呼語的代替品,一路都只係打自己的沒怎 去follow人家的,玩法也不太了解(雖然我知很多明星都有玩…)…見博友玩plurk玩得入神,自己又貪得意去試一吓…不好了…我中招了…快啲儲到去81 karma(唔係0靚模kama喎﹗)((6/1/12後按:嘩﹗佢都唔知去咗邊了﹗))就有新表情icon玩了﹗(毒癮很深…)

當然,弄得小博門庭冷清的原兇,講嚟講去…咪又係我囉…哈。

8 則留言:

  1. 其實我都唔係冇熱情寫blog,只係真係諗唔到寫乜同懶寫。生活淡淡似是不流的水。
    plurk也是原凶之一。

    1st Jul 2009 16:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. plurk就係簡單一句打出嚟就得,有時靈感係有,但就唔夠料去砌篇文出嚟,我又唔鐘意求其一兩句就出一篇,plurk咗佢就算,咁咪出得少文囉…

      4th Jul 2009 16:10 PM

      刪除
  2. 沒有熱情還可以寫那麼多字,有心有力,“blog心未泯”呢~

    1st Jul 2009 21:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呃文和呃字係我強項…
      全靠我會考和高考都讀啲要吹水吹足3個鐘的文,唔寫多啲邊夠字呃分呀…囧…

      4th Jul 2009 16:11 PM

      刪除
  3. 還沒試過Plurk?真的有這樣大吸引力嗎?

    1st Jul 2009 21:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時在博要打一大篇的,在plurk可以少少一句半句咁打…無時間但又想分享吓感覺的良方呢…

      4th Jul 2009 16:12 PM

      刪除
  4. 其實我都好佩服寫0左好耐都日日出文的人, 點可以keep 住咁有心, 同咁多野寫. 去年開始, 明顯好多時候我都冇咩特別想寫. 好多時試食完影晒相番黎都冇咩心機寫.

    4th Jul 2009 00:36 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前upload咗啲食物相,卒之成個星期都無出文…睇個勢都出唔成的了…
      有時覺得ok有趣的題目轉個頭又覺得無聊所以放棄唔寫,又有時諗咗好耐覺得值得寫的想打文時卻不知從何寫起,又放棄了…
      太少時間和靈感,卒之個博就頹了下來…

      4th Jul 2009 16:14 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD