2009/01/21

Computer Studies / Computer Application

我常說電腦不是我的朋友,除了佢只有在趕急的時候才hang機,打好文先無啦啦reload,或者你以為save咗的文件根本無save過…被玩得最甘的一次是某日關機後就永遠都開唔番,我真係可以放心關機了﹗死機呀…乜都無晒啦我﹗唔慌唔放心了。

電腦係唔可能混得熟,這就是多年來我得出的經驗。最詭異,本人呢啲同電腦咁唔啱八字的人居然跑去join電腦的課外活動和課程…(被騙的過程不重覆了…)即係呢…我想讀的是application…偏偏讀了studies…鬼才會記得pascal呀…唉呀…

即係呢…想重溫吓當年用電腦的日子…

(上圖係搵番屋企本書影的…我肯定呢本書係忠良書商出的,因為啲資料好唔update,在我讀的x年前已十分落伍的說…)

左上圖的3" floppy用到前兩年仲有用,但5"的軟碟…嘩…真係好耐無見過…有drive可以入佢的機囉…

屋 企第一部電腦係486機,同時裝咗window 95和window 3.1,但我都唔明點解要裝一中一英的window…有分別嗎?最爆是要裝上學會用到program卻裝不到…(就如讀CA時要上網卻上唔到一樣…第一部 機已經同我8字不合…)咁部機就係用嚟打機囉。當年幫我裝機的哥哥私人醒咗堆save晒喺floppy的遊戲俾我,有上海、打字、三國志(﹗)、賽車, 嘩…靠害咩﹗樣樣都咁好玩…加埋電腦本身的地雷(其實我不太明個logistic係想點的…)、彈珠機(很好玩…太空喎仲要﹗)、接龍…,家母買電腦係好 意讓我們好好學習高科枝的,卒之我很成功學會點樣裝game和打機…

當年好似可以去dos度打機的說…但我都唔識打火星code…打乜鬼啫…

叫做micro的computer一點都不micro…當年我可是十分O咀的…

同埋…我都係唔明二進制數和電腦有乜關係…點解我又要計二進制數呢?﹗

最有實際用途應該是左下角的身份證()入面個數字的由來,security digit呀﹗原來好多人都唔知的說…

其 實我部win 95都玩咗好多年,除咗佢整極都整唔到上網令本人十分落伍之外,實在都相當襟玩的說(為了修理佢,本人可是千辛萬苦的托出黃金…很…電車的行為?)。玩了 幾年之後,由於吾系乜通知都經email(我懷疑因為我上唔到網錯失了去紅磚大面試的機會…),notes又要上網dl,總不成吓吓都返campus架 (我住得近嗎?係一啲都唔近﹗但我無hall住),卒之就下定決心換機,那部好像係用win me的,「你可以放心關機」是那個年代開始的吧?重點是,我上到網了…卒之

又話說,那個中文打字game和一系列接龍都很好玩…

上 網呢,初初係用56k(即係我上一部機上極都上唔到那個死人plan,還好sub了但因為用唔到而唔使俾錢…),在新機處接通了網絡,是何其的感動啊﹗但 又怕它不穩定,逢家中電話響令我斷線我就殺人的了…奸詐的我,係會「long」電話的。咁當年又有手提,我又傾唔晒啲分鐘,咪寧願娘親用手提傾…都不要阻 住我icq呀﹗

當同學都在寬頻的時候,我仲喺度窄頻,兼且接收了同學的學校account quota…很爽的說…那一刻,應該係我對吾校最有歸屬感的一刻﹗(喺屋企上,點都好過要隨podium搶express terminal吧﹗)

咁,在有學生優惠的時候,本人終於忍唔住轉向寬頻的懷抱,我又唔係真係娘得咁緊要既…

應該係02、03年上吓開始有win xp…不過我那部新過吓的電腦係唔夠力食xp落肚,於是我就me咗好多年,直至05年才轉notebook…但我又無wireless喎,都係要插住條線,很廢呀﹗

其 實行得快唔快呀食唔食memory呀那些我唔太識,xp只係版面靚一點吧?其實同me我又唔覺有好大分別…最唔開心…係無咗打中文遊戲…所以說呢,me那 部機無啦啦死咗…我可是很唔放心的關了機…從此就永別了﹗window我暫不打算轉vista,xp其實已經好好,太先進而家部老爺notebook又食 唔落…又重現當年的糟事…囧。

講開又講,其實屋企的機到而家都仲用緊office 2000架﹗(超級先進呀﹗)用過一吓公司機的07版,完全唔就手…最憎想用某個分唇卻搵唔到icon…想搵又唔知去邊度click…望住條toolbar茫茫然不知所措的…所以…還是不要太先進好了…

話說回頭,開首就的CS科主打教寫program,但要做功課嘛,先生都有教吓點用window和office…估唔到當年學的技藝一直受用到而家…始料不及﹗始料不及呀﹗

其他奇怪學校生活文:
寧死也不穿的…校褸
奇趣學科、另類課外活動
中學術科奇怪項目
運動嘛…

8 則留言:

  1. Johnny 仔15/10/13 22:19


    我反而中學冇俾人呃左去讀,反而呢,揀大學個陣好似中左降頭咁入左去讀電腦,唉,而家都已經轉埋行了。
    我當年第一部電腦已經係win98,一用就上網,不過56k又真係好慢,但我識好多人用win me用到睇一集劇集hang幾之機的...
    我都覺xp好好用,用到我上個月部機燒左底板(穴係燒左,有燶味個種)至順便換機用vista。

    21st Jan 2009 23:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. oh…你同我相反喎。主打係我無乜天份寫program…好煩…諗起就囧樣…
      56k年代我成日同媽媽爭電話線差啲攪到有家庭悲劇呀,因為我大學三年經常要upload功課上學校個site,又掛住icq呀睇網咁,那個年代真係勁慘…成日驚upup吓會斷線…
      98/me年代我未睇片,我係轉咗xp先開始的說…所以未試過勁斷呢…
      不過記得我仲56k時去過台灣華視個官網度online睇《包青天》…load咗一千年都未睇到一分鐘片…真係囧晒…
      vista我去電器度試過…用慣咗xp關係好唔慣完全唔同晒位的presentation,我諗唔係死機死到無得救的話我唔會轉囉…
      26th Jan 2009 00:23 AM

      刪除

  2. 嘩! 估唔到你第一部電腦係同我同時代的486! 你屋企算好富貴下呢! (果時你應該好細個...)
    我係入左大學先開始上網,大學三年都係用條要打九十九次都未必打得通的電話線的...(畢左業後我先轉用寬頻囉.....)
    又, office 07 其實真係唔太慣的。我搵左好耐先搵返常用的功能,但仲未肯定自己識用...最重要係佢又慢左少少,我學校果部已經係新機要開office 都仲係覺得慢呢!!
    05 年嘛....你差唔多時間又買新電腦的了~

    22nd Jan 2009 00:37 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔富貴呀﹗幫我砌機的叔叔係去黃金執部機俾我架咋,如果唔係都唔會有整極都上唔到網既悲劇啦…
      我到yr2倒轉寬頻的,之前因為同學陸續轉,於是將個學校account轉移俾我…咁我就通行無阻啦…暑假時無野做日日喺屋企hea時…上足一日都無斷過呀﹗
      (講番真係好似好遙遠咁…而家係上線天經地義…乜會斷架咩?)
      用一樣野太耐要適應過一個新的system真係好慘架…所以我說我唔鐘意m$啦…好似個ie7咁,啲format和ie6轉到七彩…攪到我成日順手click舊位攪到click錯野…
      不…我不會換…哈哈…前一陣子以為佢死硬…format過置諸死地而後生…而家又好正常喎…除了偶然唔識read碟…
      26th Jan 2009 00:27 AM

      刪除

  3. 唔......我第一部電腦都好似係win 486?當時係舅父換新機然後俾部舊機我的......當時好似仲係小學,成日用部機玩埋d無聊game囉~

    22nd Jan 2009 10:39 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀…玩game是王道…
      因為都上唔到網(那水也不知internet為何物…話實…)
      部機一係用嚟睇vcd,一係用嚟打機而已…完全唔係為學野架﹗哈哈…
      26th Jan 2009 00:28 AM

      刪除
  4. 電腦的最大問題就是,硬體一直加強,軟體一直升級,
    所以用戶天天有新驚喜,
    天天有出乎意料,但又不可預料。
    問題怎麼産生的,不清楚,
    問題怎麼解決了,也不清楚。

    22nd Jan 2009 11:34 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次window彈升級popup出嚟我都唔升級的說(除了anti virus啦),用得好地地唔想加或減啦,轉了我又用不慣,而且新的功能很多時都用不著的,一動不如一靜是王道…
      其實很懷念me年代那個打中文字的遊戲…
      26th Jan 2009 00:29 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD