2009/01/15

《一個人漂泊的日子》+我的雙失歲月

其實我是高木直子的書迷…XDDDD

很喜歡她畫風清新簡約,講的生活小事都似層相識(雖然…150cm身高…就唔多 似層相識囉…),邊睇會邊會心微笑的說。這一回又有新書當然掃來看囉,只是今次唔係單單講生活趣事,反倒是講她從老家來到東京尋找做插畫家的夢想…不過世 界難撈話搵就搵咩…夢想未實現先要為五斗米折腰,為生計要到處打工啦…

邊睇邊諗起當年的雙失日子…

畢業打後我是hea到十月才正式番長工,中間的時間頭半是全職搵工(這是好聽一點的叫法…),後半就開始向現實低頭…邊做part-time邊見工…。無計啦,家人雖然無俾壓力,零用錢也照俾,但無業遊民做得太耐不免會懷疑自己…喂,一個又一個同學搵到工…都唔可以賴經濟唔好啦?﹗可能真係自己有問題…

那一水不時懷疑自己係咪有抑鬱跡象,有一排很怕和同學聚會,怕聽到佢地講返工點點點,同事乜乜乜,又怕俾人問搵工搵成點…。返到屋企呢,又怕自己好像不事生產大食懶(嗚…我都唔想架…),夜深人靜睡不著,眼光光望住天花板在諗究竟邊度出錯…偶爾仲會諗到眼濕濕…。想訴苦又不敢煩家人和友人太多…常覺苦係訴不 盡,但人家聽自己傾訴卻是有quota的…太快用盡…怕自己會被討厭了…。身在苦海中的人,總係覺得自己係天下第一地慘架嘛。

知女莫若母…當年娘親錫番本人的絕招是…俾廿蚊我落街食下午茶﹗XDDDDDDD

雖說呻是有quota,不過還總得發洩一吓,要是去不了負能量,又怎振作再去努力send信見工呢。那時賦閒在家就是努力將全屋的VCD拎出來睇完又睇,煲完又煲…平嘛要…。上一次搵工期間就喺xanga寫吓呢寫吓路…其實寫博功效真係幾神奇,將不好意思和好友親朋訴說既苦悶之情拍拍拍的打晒出嚟…呀…舒服晒﹗

雖然身在過程當中感覺十分難受,度日如年呀陰公﹗但無當年的我又不會有今日的我,嚐過雙失帶來的不安全感,明白好多野 都唔係必然,短短半年讓自己有莫大得著和成長的說。有真係應該珍惜…不幸無咗也不要氣餒,相信希望在人間,人生就如長途賽跑,一時三刻落後不代表輸晒嘛。 我等故我在~

今年的畢業生,共勉之呢﹗~

延伸閱讀:大學生何價?

10 則留言:

  1. 其實我也試過這些日子,自己幾乎什麼工都申請,會跑去香港仔見一份印刷廠的工(其時...我已經碩士畢業...),甚至跑到建築材料公司去見sales 的工作。哈,連我自己也想像不到自己當sales 會怎樣呢!
    那段時間就不斷的做兼職,一星期教三堂補習社,偶然連續三天的小學代課(我...我也當過人家的班主任呢!),甚至連時薪廿元的圖書館助理也接下來。真的想起也還是有點怕呢!
    我也不知道如果突然被裁(這機會相當相當小,但不是零啦!)會怎樣。我甚至連想也不會去想這情況呢!

    15th Jan 2009 02:07 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家要來個苦海中的握手嗎?
      回想當年由初初grad時嚴選工作send信,變成係工都send,卒之第一份工和本科沒啥關係,但求有人請我就算,而那份工條件又不錯(人工仲…哈哈哈哈…)…不過那份偏偏就係我最唔在行的sales…卒之做了一陣就無做了…
      但係又咁講,呢份工雖然我做得唔長,但係學到的野到而家都受用,回頭先那份工係有幾多金錢以外的得著的說…
      試過雙失就知珍惜工作機會呢…其實份工幾安穩都好,還是要居安思危一吓既…呢個世界世事無絕對…只有葉碎碎…(爛gag…)…
      安定得太耐個人就無危機意識…真係有乜事就陣腳大亂的了…
      19th Jan 2009 21:43 PM

      刪除
  2. 早幾日嚮愉林見到, 我先話集集封面書名都差唔多, 都唔記得買到邊集... haha

    15th Jan 2009 10:29 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔記得…
      不過今次呢本係灰野多啲…唔同之前的邊睇邊笑輕輕鬆鬆咁…
      19th Jan 2009 21:44 PM

      刪除

  3. 我都試過雙失,雖然只係講緊幾個月...不過都好難捱
    最灰係日日係屋企又唔知做咩好,又見住阿邊個有offer邊個又做緊咩工,自己聽到又唔知點
    果排係完全唔想見人
    諗下都驚...

    15th Jan 2009 15:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾個月都好夠架啦…那水真係好無自信…唔想見人,同學唔在講啦,直頭先屋企人都唔想見…就將自己個生理時鐘較到夜瞓夜起…總之唔想聽到佢地朝早起身返工的聲…
      看來我地應該組織個雙失歲月分享會…交流吓…
      19th Jan 2009 21:46 PM

      刪除
  4. 我就畢業...偏偏我成績好差,讀嗰科又係金融海嘯死晒嗰d
    依家好灰啊~ 本身已經夠死,仲要經濟差...
    揾唔到工會好怕被屋企人嫌棄...依家揾嘅完全冇回音
    點算?

    16th Jan 2009 05:27 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我那年都係咁上吓啦,我都係讀bba既…我諗我既經驗可以俾到啲insight你吧…
      我諗你係時候去迪迪尼做好準備啦,resume呀…interview skill呀…自己個look呀咁…
      家人方面,多啲同佢溝通囉…呢個時勢大家都知咩事,互相了解…個心會舒坦好多的說…
      19th Jan 2009 21:48 PM

      刪除

  5. 我都試個雙失...都係幾個月左右....畢業後,6~7月,9月先有長工....其實那時感覺都幾唔好...屋企人都無比壓力...都仲會比零用錢...不過人地個個都有工返..自己就無都唔sad...不過依家想返都唔錯...係一個經驗...又可以鼓勵下身邊既人...

    16th Jan 2009 11:50 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們真係要組織個雙失分享會嗎?
      那水真係好在屋企無俾壓力,媽媽都好理解咋,唔係我諗好易諗唔開都似…
      那幾個月真係渡日如年,但回頭看係一個令自己成長的機會囉,一畢業就中招,點都好過做咗野鬼咁耐,嘆慣之後先中招…都唔知點算好…
      19th Jan 2009 21:50 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD