2009/01/27

新年碎碎唸

新年呢…我喜歡:
財神到﹗財神到﹗好心得好報﹗
  • 平時不見影蹤的魚蛋、碗仔翅、雞蛋仔、炒栗子空群而出,篤篤篤篤個一樂也。明明飽飽地都忍不住整番包…不過…不合格啊﹗外皮太軟了﹗
  • 行過見到左圖的財神和牛牛很可愛…不過我的器材都是low tech野…哈哈哈…出來質素係咁上吓架啦…
  • 萬象更新,去年的事好像都被delete的了,一切重新再來,心情不能不爽快的說
  • 團年/開年飯的餸菜無比美味﹗不知家人在何處收收埋埋鬼咁多靚海味,食到停唔到口…
  • 其實本人是超級年糕迷…
  • 收紅包,不勞而獲
  • 奉旨買新衫
  • 悠長假期
  • 終於有閒情執吓屋洗吓地了﹗
  • 奉旨睇周星星電影﹗娘親係只有新年時不會抗議和強烈要求轉台(因為別台無野睇嘛…)。
  • 睇咗《食神》(七種武器之首摺櫈和少林寺18銅人呀…救命﹗)和《國產零零漆》…唉…我仲未睇到《家有喜事》(92年那套啊﹗)啊…新年睇一睇先夠圓滿架嘛﹗
  • 很想睇cate姐和畢叔那套,《遊龍戲鳳》都有點興趣…《家有喜事2009》…umum…上次97年那套我差啲睇到界櫈啊…今次…會反櫈嘛…
  • 一起身見到胡楓和吳君麗在唱《青青河邊草》…但我們要出門口拜年了…我都係睇唔到阿姐的濕身hip hop dance
新年,我不喜歡:
  • 長假後工作堆了一大堆,初四實做到唔停手…囧
  • 7-12居然喺初一和初二不接受交費…囧﹗
  • 不停被人提住又大一歲,幾時派利是(sorry,我諗住厚面皮一路逗落去﹗哈哈)
  • 年年都在介紹我的工作,好像interview
  • 很多店家初四先啟市,閒著的時間卻沒街行
  • 購物慾被挑起卻不能買鞋
  • 逼巴士時總會有啲進取的人懶係保護長幼,佢地保護人的方式就建築喺人家的不便之上…包括own開人讓路給自己的家人…
  • 廟會時有些進取人士一路大叫唔好逼,但佢自己卻在向前"own"。另佢地會不停叫人舉高燃點著的香…但佢地卻不理自己的香越舉越低…差點燒著前面的人既頭髮衣物…。當然還有那些神心得可以…偷運特級大支香入內的啦…
 <--意頭很重要…年年有水起是必吃的啦…

貪得意叫了個30大洋的藍鰭toro來吃…入口即溶,和平時食的吞拿魚真係好唔同喎(個價錢都以經差好遠啦…)…不過我懷疑那是心理作用…

唔理啦,最緊要好意頭﹗哈

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD