2007/09/03

運動嘛…

基於本人(狀甚)手長腳長,很多時新相識的朋友都以為本人是運動健將…實在小學年代的本人確曾熱愛運動,只是,those were the days了…

話說,小學年代的本人曾因家弟出水豆,家母怕本人被傳染/傳染人(本人好像沒出過的說…)不讓本人去學游水而大發皮四;亦曾拉大隊到公園打藍球;又常拖家弟到樓下踢波;又曾自告奮勇參加運動日…

然而這團運動的火在中學時給撲熄了。

先是F.1時給F.6姐姐和某阿Sir(社主任)「威逼利誘」參加啦啦隊。話說吾社一向積弱,年年包尾,社長姐姐想革新圖強亦無可厚非,蓋因啦啦隊表演亦是Sports Day重點項目之一,不過大家都無興趣,寧願落場跑個一百米好過;要讓多啲人參加啦啦隊自然要花多點心機,然而她們用上「唔參加啦啦隊就fail PE」一句來「邀請」一直令本人極不齒…

之後四年,除了F.2陪朋友落場跑了一次一百米之外,每年本人都立志在場上野餐﹗嘩哈哈﹗

上述事件是遠因,之下的是近因。

話說F.1的PE Miss同時任教另外一科,某次交功課時本人的worksheet給弄掉了,老師點數時發現本人欠交,雖然本人力辯有交但然而物證不在,只有百辭莫辯,終於都逃不過老師獨創的無交功課罰則:即場做五野掌上壓。若本人真是欠交的話做又如何?然而…唉…在不被信任的感覺吞噬下無奈地做了。返埋位不久竟然有位好同學拎番本人的功課出來…嘩…奈何本人唔夠膽,否則真會走出去鬧番個Miss轉頭…那Miss若無其事的收了就繼續上課,一句followup也沒有的說 ﹗

我覺得呢個Miss的處理好差囉﹗之後幾年的PE課本人都是馬馬虎虎,久不久詐病唔上,耐不耐又扮無帶PE衫又唔上(這算是曲線報復嗎?哈哈)。由於吾校奇異地有PE筆試,那就中正本人下懷了﹗哼哼,在有筆試拉分之下保得住合格分數,當然只是僅僅而已。所以說,老師對學生的影響係可以好長遠的說﹗

本人不喜烈日當空身水身汗的感覺,所以本人是喜歡睇多過落場親身體驗。大熱天時坐在梳化睇足球不知多過癮。雖然,這是不健康的說﹗哈哈…

說來慚愧,本人現在最喜歡的運動是
***********************************************
我的快樂母校生活:

星期日=下廚日
寧死也不穿的…校褸
中學術科奇怪項目
奇趣學科、另類課外活動
Computer Studies / Computer Application   
*************************************************
集體吹水盟友健身指南:

Guy - 健身雜談
aulina - 健康人生靠運動
紫熊 - 我的名字叫運動大白痴!
Uncle Ray - 談運動
HW - 健身單車
Gabriel - 胖子談健身
Yan - 有關運動

18 則留言:

  1. 是甚麼呢?

    3rd Sep 2007 10:39 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我句尾的省略號有連結的說…

      3rd Sep 2007 10:57 AM

      刪除
  2. 童年陰影呀!!!其實我都有,得閒寫下先。

    你而家最愛嘅運動我完全唔識呀。

    [引用] | 作者 | 3rd Sep 2007 10:40 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全係啦,衰在當年我唔夠膽咋,唔係真係要個miss同我say sorry囉…

      我而家等車時成日喺nds練習我最喜歡的運動﹗呵呵…

      3rd Sep 2007 10:57 AM

      刪除
  3. 我個陣都係靠筆試黎令到體育科唔駛唔合格架. 果然後同道中人!

    我份人唔知點解咁好彩. 中一個間,唔知點我逃過0左做啦啦隊的厄運. 轉校去到中二個間, 因為冇人會醒起去中二個d 班度巢我出黎, 所以又唔駛.

    如果真係要我做, 我應該會同佢死過.

    3rd Sep 2007 11:40 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 原校係強逼中一的說…走唔甩…仲要被人呃囉…
      轉到貴校…都係有強逼參加,基於社長係同班同學,佢出到聲無理由托手「爭」,就係咁2報了個100米,但唔記得為乜最後係無跑到的說﹗嘩哈哈﹗~
      由於此校放一日假唔使醫生紙,我成個中七有pe堂那一日都無返,用盡晒可以請病假的quota溫書,幾善用時間呢﹗呵

      3rd Sep 2007 14:02 PM

      刪除
  4. 期待妳十年八年後去游船河會帶備小型麻雀上船...

    倒是奇怪妳怎看都不像一個零運動的人...難道新陳代謝未開始減慢?

    3rd Sep 2007 12:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 去船河無理由打小型麻雀啦吓話?
      話實我確係有副迷你的以前去camp或帶返商大打…而家無幾可玩了…
      點解覺得本人唔似零運動的人呢?實在本人對gym呢家野興趣不大,寧願做一兩個站落車行多兩步當運動囉…

      3rd Sep 2007 14:04 PM

      刪除
  5. 童年陰暗...

    不是每一間學校都有pe筆試嗎?就像ce報考pe,體能之外還要考筆試。

    3rd Sep 2007 13:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾校係中一已經有筆試,成日將啲中文我識…但英文唔知佢講咩既野拎出呢考…考親藍球足球啲notes都睇死人…卒之我係問家弟…問番佢幾時罰球…咩叫越位的說…

      3rd Sep 2007 14:06 PM

      刪除
  6. 嘩哈哈
    難得冰大你咁坦白直說自己最喜歡的運動
    "dry swimming"也是小的興趣 :p

    3rd Sep 2007 20:41 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我表達得好隱晦架都…呵呵…
      我係玩衛生的…唔係維生…耐不耐玩吓也無妨je~

      5th Sep 2007 09:46 AM

      刪除
  7. 哈!~
    你都幾反叛!~

    3rd Sep 2007 22:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係在可以反抗既地方反抗…真係反叛的話就和那miss三口六面講清楚啦…

      5th Sep 2007 09:48 AM

      刪除
  8. 我以前都係跑狗, 而家無LU.....你知嘛, 而家無人信添呀

    3rd Sep 2007 23:16 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係掛?車厘小主你個外型都好好動呀…

      5th Sep 2007 09:49 AM

      刪除
    2. 冰冰小主, 你相信我真係好喇....果時我猛發誓仲搵埋人證個舍監都唔信呀...佢個樣係"哼! 咪以為可以呃到我!" 咁既樣啊.....嗚.....

      10th Sep 2007 17:38 PM

      刪除
    3. 車厘小主~(我終於都晉身小主既行列啦~)
      唔係掛?咁灰?﹗
      你當時係咪斯文look咗呀?

      11th Sep 2007 12:28 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD