2011/11/08

[國劇]《步步驚心》VS《宮鎖心玉》說在前面

自從我無啦啦中了bobo毒而跑去看《美人心計》,同時又留意到有套《宮》(點解明明叫《宮鎖心玉》又要整個簡稱《宮》?我以為同套韓劇有關係呢﹗),小的一心等睇完《美》先看《宮》,點解《美人》我睇極都未睇完喎﹗(哈…爛尾了)

丫…當小的講咗成年都未開工睇《宮》時,今年又殺出一套《步步驚心》,驟眼看兩套都十分相似,但search了一點資料來看後,um,我宣佈(領導人於運動會致開幕辭腔):《步》的看頭好像高一點,至少,應該是我會喜歡的類型啊~

(數一數,追吓又睇吓的劇集,包括《美人心計》(睇到22集)、《我和殭屍有個約會2》(其實係追完第3輯後就無心機追了)、《法證3》(只等17皇兄個case完結就唔使睇﹗嘩﹗)…um…仲有得10集的《煙雨斜陽》…囧﹗)((已無視《萬凰之王》了…))

繼續講吓第一印象,都係一個現代女孩穿越了回清朝,感覺梗係即刻諗番《尋秦記》那種現代人去到古代點樣格格不入從而引發笑料的,仲要係女仔,仲唔可以撈少少《還珠格格》那種9唔搭8人在規矩多多的宮廷中如何攪笑??奇異的是仲要一齊穿越回康熙中後期,啲皇子正值盛年,就係談情說愛的好時機,咁個女仔就周旋喺四爺和八爺之間…成件事即刻《還珠》咗喎﹗

看了幾篇比較兩劇的文章,wow,有新發現了。兩套劇人腳都係sell俊男美女,不過《宮》走向竟然是《流星花園》類,而八阿哥竟然係道明寺類霸道式大哥向?oh,愛情偶像劇向的,opps﹗估你唔到喎﹗不過小的有少少期待,因為n年前睇黃曉明版的《神鵰》時幾喜歡楊冪妹妹,佢演的小東邪真係精靈聰明又可愛喎,而原來演四爺的何晟銘就係美人心計入面的周亞夫(死囉…我覺得佢唔夠靚仔架喎…點偶像劇呀?)((再睇才發現仲有《煙雨斜陽》入面的佟麗)),除了港星如湯鎮業(佢仲算唔算港星?)、郭羨妮和邵美琪外,都仲有好多識既面孔…

至於《步步驚心》,就說現代女孩張曉意外穿越進若曦身體裡,變成八爺府裡側福晉的妹妹,跟住都係見到康熙年間唔同的皇爺,周旋其中,又梗係有啲現代人在古代奇異行為一大堆的笑料,不過呢,看文章都說《步》除了有穿越和愛情外,更側重的是各位皇子們的勾心鬥角爭皇位,在康熙和皇子之間的父子/君臣情上篇幅亦比較多,個風格比《宮》會正經一點,同埋點樣將穿越和歷史溶入其中,呢吓我又有興趣多啲喎﹗

重要一點的是,比起我先前所想的小燕子式胡鬧攪事爆笑料formula,《步》入面若曦走過的路多了一份心計在裡面,但又唔係TBB一貫的「心計」--搶野呀鬥呀鬧人呀咁,而係面對姐姐在夫家的地位、宮入面複雜的人事關係,一個現代女子如何憑自己心思去小心應對,呢吓小的興趣度即刻上升了…即係呢,我唔覺得吓吓大聲講打拍枱同互打幾巴既女人戲就好睇囉…um

暫時只看了頭兩集,劉詩詩的樣子或許不及冪的大眼睛令人有印象,不過都夠精靈活潑,看令人看得舒服的,我想是慢慢會令人記在心中那種吧?四爺吳柿龍都幾冷傲又木口木面,又確係幾有雍正深藏不露既感覺喎,只於八爺鄭視帝,看倌們都應該知道小的有幾「熱愛」佢大爺,平時佢既演技有幾「感動」到小的。um,今次個角色完全係佢嗰瓣喎﹗細心、溫柔、觀察入微咁,行出嚟唔使太多表情的,整個溫柔的微笑就得了﹗嘩哈哈,死囉,自從law霸之後我又覺得佢ok咗﹗(其實n年前的江玉郎都係ok的…不過之後佢喺tbb的特別係《烈火》唔ok之嘛…)

除了四和八爺,仲有好多個皇子會出場…um…睇祖國出品呢,有時唔認得邊個打邊個,又覺得佢地鬼咁似樣都幾難認,不過今次各個阿哥們都性格各異,應該會ok的。睇完呢套,應該可以跳去睇《雍正皇朝》,可以當熱身呢﹗順手翻兜埋《康熙大帝》…哈。(um,得承認小的係很熱愛歷史的,跳過談情說愛的部份了…)

最吸引小的既都仲係演康熙的劉松仁哥哥啦﹗原來係佢首度剃頭演出﹗

故仔上個人偏向《步》一方,同埋被《萬凰》啲驚為天(癲)人濃妝抹艷嚇親了,睇呢套劇啲人物造型、衣服、佩飾真覺得係一股清泉啊﹗起碼睇得我舒服先啦,雖然話宮廷富貴人家啫,都唔係日日著到行架嘛?咁有大時大節要著正式宮服時再打扮一番時…咪變厲鬼look?

都唔覺,人家啲像樣啲既雪景和唔使cg的紫禁城外景…oh。

過埋個考試可以努力煲的了﹗努力﹗yeah﹗~


延伸閱讀:

紫熊大大:[大陸劇] 步步驚心


《步步驚心》再掀清穿風暴 PK《宮》:各取所需

《步步驚心》《宮》十大終極PK 楊冪完爆劉詩詩(圖) (超詳盡的有埋圖既人物比較﹗有啲角色係兩劇都duplicate的嘛﹗)

16 則留言:

  1. 雖然未睇過《步步驚心》但《宮》就真係極度唔推薦

    當初我見到有楊冪同馮紹峰兼《美人心計》個編劇于正咁咪追下囉,點知睇左幾集就放棄,D橋段勁娘,勁流星花園feel,只不過係用D靚衫同靚景來包裝!囧

    個于正除左套改編小說既《美人心計》,之後D劇都勁廢,剩係靠佢個名同演員D號召力,見到我鍾意D演員好認真咁做呢套廢劇我真係唔好受(曾經為左邵美琪再嘗試睇套劇,點知都睇唔落去...我想講唔係我對佢既喜愛唔夠,而係套劇實在太廢)

    其實你見《步步驚心》個題材咁似《宮》,但都咁多人睇就知,套野係有D唔同

    P.S.《步步驚心》本身係一本小說,套劇都籌備左好耐,點知俾《宮》拍完兼出街先,因故事太相似,所以于正俾人告侵權的說

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 雖然我未睇過《步步驚心》,但係睇到好多網友既評論,我覺得《步步驚心》係高質素D,整體都比《宮》好。

    當初我睇《宮》,純粹係睇演員,因為劇情真係好麻麻,不過幾感人就真既,但《步步驚心》後段似乎仲感人添!

    回覆刪除
  4. 《雍正皇朝》同《康熙大帝》真係好好睇.你快d睇 [誤~]

    回覆刪除
  5. 我記得宮本來就係叫宮﹐仲要比人叫大陸版宮﹐係唔知典解到後來﹐先改名做宮鎖心玉的。
    又又﹐當我知道宮係湖南衛視作品﹐我就當堂唔睇﹐芒果台成日拍爛片睇到我驚﹐之前套大陸版牛汁蝦丸(一起去看牛精雨)﹐更睇到我掟爛屋企個DVD remote...
    好可惜﹐我後來比人強逼再看“一起再看牛精雨”(淚)
    又又又﹐美人心計之後﹐林心如又標出套驚世王妃...不過點講都好﹐真係好過無線套萬凰之王...胡杏兒個裝﹐我以為自己睇緊鬼片啊!!!!

    回覆刪除
  6. Nicky:
    《流星花園》台版我真係唔識欣賞,甲屎死將平井堅首《gaining through losing》唱到好難聽呢…囧﹗
    《美人心計》我係為陳鍵鋒而睇既,見套劇又話熱播咪睇,但劇情處處都熟口熟面,前段好係《宮心計》,中後段就似《武則天》,見到有報導記者問于正係咪抄,佢就話自己n年前已經構恩呀咁咁囉…
    不過through呢套劇都認識了幾位國內演員(e.g.王麗坤),順住搵吓其他劇睇咁…
    睇埋大家的評論,《宮》我會先skip,遲吓有時間會先睇《步》,個人唔鐘意《流》之類的愛情片囉~哈…

    回覆刪除
  7. John:
    睇完網上和大家的評論,我幾期待《步》個故仔,相信內容會比《宮》豐富,人腳方面兩方不相百仲啦…不過《步》多了一個劉松仁﹗oh﹗期待﹗

    回覆刪除
  8. lu:
    自從n年前有記定亞記播過後我就好想睇呢兩套架啦﹗不過睇嚟睇去都係《康熙大帝》康熙出天花那段,佢老豆都仲未瓜老襯囉…
    其實我已買了dvd,遲一吓過埋考試工作又無咁忙就可以睇的了﹗嘩哈哈﹗

    回覆刪除
  9. 文少:
    從網上search來的資料和大家的留言,對《宮》的期待越來越低了,感覺和《美人心計》一樣都似為湊熱鬧而急就章整出嚟的,但又偏偏高收喎…
    《傾世皇妃》係林心如工作室自家出品嚟的,呢輪成日睇微博,見到祖國劇成日都拍呢啲古裝歷史片,跟住套套都話自己年度大作…有啲悶…囧﹗
    不過人家爛極回帶極都有一定可觀性,《萬凰》嘛…哈哈哈…我都係睇《美人心計》無咁嬲了…

    回覆刪除
  10. 我啱啱先睇完步,真係覺得幾掂囉,可能對無記那些吵吵鬧鬧勾心鬥角厭了(雖然一直都唔鍾意的了),亦不喜歡小燕子那種鬧劇式的,呢套劇情真的很不錯,亦覺得鄭視帝在裡面真係又ok wor,我都係自怒火後覺得佢ok咗!
    初時都有啲搞唔清啲阿哥,但慢慢睇落就ok,因為人物其實又唔係真係話太多。
    睇完步步,真係變得唔想睇萬凰了,完全無得比!

    回覆刪除
  11. 莉莉同學12/11/11 14:38

    《步步驚心》這劇的確是我看過最好看也是看吸引的大陸清裝劇~本來聽到劇名還覺得怪怪的,以為又是那些深宮女人鬥爭的戲碼,後來聽朋友說很感人,哭到不行,才試著上網看一兩集,就欲罷不能。雖然不至於令我哭了,但至少令我對九皇奪嫡一史產生興趣,還找了些許資料和書來看一看。這套劇真的是「史詩式古裝愛情劇」的no.1~~

    還有還有,自看過這套劇中鄭八爺的演出後,對他的愛升了幾個level,我覺得他的演技有很大進步,劇中造型以及人物個性也很深得我心,可以說,他笑起來的時候連魚尾紋也有戲~~~(有誇張嗎?XD)

    回覆刪除
  12. 藍映:
    無記除了《金枝》外,套套都係一堆女人你打我我打你,我唔名點解摑人就係有戲味囉…所以先覺得《金枝》可貴,故仔佈局、人物設計同個發展都好用心,無話吓吓畫公仔畫出腸的,都唔講啲演員恰如其份…
    就算係同一個戚其義,再拍《火舞黃瓜》都唔係那回事了…
    小燕子頭一次睇就覺得佢cutie的,《環書格格》2已經頂唔順…好煩囉…點解我要忍受一個女仔不停犯錯又唔知錯唔改過仲要原諒佢呢…(我認真了?)
    《萬凰》…哈哈…我唔想受罪了…睇囧《在魚躍》做千金大小姐順眼好多…

    回覆刪除
  13. 莉莉同學:
    哈哈哈﹗鄭視帝連魚尾紋都有戲﹗嘩哈哈﹗
    不過不得不承認…佢老哥係咪有啲咩覺悟嚟?《only you》、《怒火》呢做得生猛咗放咗,無話吓吓chok個公子哥兒樣出嚟,睇得人順眼咗,再去番做古裝都覺得佢恰如其份咗…
    清史好多奇案都好傳奇,百拍不厭的,九皇奪位都係啦,所以我都好期待《步》劇點樣將呢段故事加穿越加愛情,可以玩成點…

    回覆刪除
  14. 莉莉同學17/11/11 01:26

    對﹗真的連魚尾紋都入戲~~有空真的要看一下,這部劇值得看﹗﹗看了劇也不用特意看小說了,因為這部戲的內容有80%遵循小說的編排,連對白也差不多。唯獨結局有大改篇,我覺得改得比原著更好,為觀眾留下一點懸念,而且用心舖排﹗

    至於,胡鬧劇情實在不敢恭唯,很多人說的男女主角比更漂亮更帥,我不什認同呢﹗反而覺得的男女主角更吸引,莫非我年紀大了,口味漸偏重?

    女主角眼大水汪汪頗有觀眾緣,的確比劉詩詩年輕吸引些許,但四爺八爺都算是偶像派嗎?請恕奴才審美眼光低劣~~~XD

    還是鄭八爺比較可口~~~

    回覆刪除
  15. 莉莉同學17/11/11 01:31

    對﹗真的連魚尾紋都入戲~~有空真的要看一下,這部劇值得看﹗﹗看了劇也不用特意看小說了,因為這部戲的內容有80%遵循小說的編排,連對白也差不多。唯獨結局有大改篇,我覺得改得比原著更好,為觀眾留下一點懸念,而且用心舖排﹗

    至於《宮》,胡鬧劇情實在不敢恭唯,很多人說《宮》的男女主角比更漂亮更帥,我不什認同呢﹗反而覺得《步步驚心》的男女主角更吸引,莫非我年紀大了,口味漸偏重?

    《宮》女主角眼大水汪汪頗有觀眾緣,的確比劉詩詩年輕吸引些許,但四爺八爺都算是偶像派嗎?請恕奴才審美眼光低劣~~~XD

    還是鄭八爺比較可口~~~

    (原來留言不可以使用"單括號"<>,上篇留言有幾個使用單括號的劇名都無法顯示,所以再留多一次)

    回覆刪除
    回覆
    1. re:莉莉同學

      這個留言不知何解的被當成spam…我才發現撈番出嚟的說(blogger的留言system讓我不明所以了很久…)

      哈哈哈﹗魚尾紋也有戲﹗小說有友人借了給我,不過我仲未郁,套劇就更不用說,聖誕時被日劇吸走,一月就被韓劇吸走,之前說想看的祖國劇都無掂過了…所以排吓隊再看一吓吧…

      《宮》的女主角本來我是頗喜歡她的,不過佢走上了范冰冰的路線(沒惡意)…呃…可能我鐘意啲清淡既造型…反過來太濃艷受不住…呃…算啦…

      聽博友說八爺真係幾正…um,等我一吓…《步》會排吓隊翻轉頭再睇的﹗哈哈…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD