2007/03/02

[日劇]我們這一代(日劇版)

新一季日劇卡士陸續出籠,當中大部份是以二十出頭的人氣偶像擔大旗…真係長江後浪推前浪,以前說日本藝能界三年一周期,現在看可能更短﹗當年初煲日劇時的主役們,退的退,轉的轉,摺的摺,十居其九都很久沒拍劇了…

反觀TBB主角們做足十幾年花樣年華有為青年…究竟是人家殘酷還是我們長情?﹗

堂本剛
曾幾何時我認定堂本剛應該是全強尼事務所中少數無修眉的男子,從《金田一》到《To Heart》再到《Summer Snow》,陽光好男孩形象深入民(少女)心,當年本人有位朋友是剛粉,經常說光粉(本人)無taste的說。

話時話《金田一》真係好睇,而無厘頭既港版主題曲又幾好聽(鄭伊麵唱的),好睇到從來唔睇漫畫的本人睇完劇都走去買番漫畫來看,一看才知劇情場境跟得漫畫很足,是個落本的製作啊。 又來先入為主,後來松本潤的版本沒甚興趣看了,在本人心目中,阿一和美雪始終是堂本剛和友阪理惠

個人最愛看的是《Summer Snow》,廣末在劇中是純純的女孩,遇著口水多過茶的夏生,交織一個純純的愛情故事…劇情比任何一部純愛劇還要純,可惜前段開開心心後段卻殺出個悲劇結局,令本人看得很不高興。

近年剛哥全心做其音樂人少拍劇了,形象日趨「妖艷」(其實都唔知點形容…總之次次刺激)…當年唱港版《金田一》既伊麵明明大堂本剛一大截,現在我諗掉轉同人講都呃得到人。

睇番堂本剛演過的劇,發現佢都幾旺拍檔姻緣友阪理惠、廣末涼子、奧菜惠、竹內結子都結了婚(不幸有啲離咗),好些更做埋媽媽,當中廣末個仔仲和堂本剛同一日生日,幾有緣﹗

原來我有寫過一條龍文的:熱煲系列3~堂本剛

廣末涼子
產子復出的廣末涼粉都未算摺埋既,耐不耐都見佢拍吓廣告出吓show咁,起碼,資生堂個十二美人廣告有佢份,爛船點都有三分(或更多)釘。

第一次看她的劇是《長假》,那個暗啞底熱愛沙亂Q又成日頂撞木村的學生妹令人印象頗深。之後《Beach Boys》不用說,當然有看﹗然而這兩劇我是為竹野內豐而看,其實沒太留意當年頗男仔頭的她。

真正開始欣賞是在連看《Summer Snow》、《頑固老爹》和《一夜夫妻要結婚》(這套又是為竹野內豐而看的…嘻嘻)後,發現當年的男仔頭大個女又靚咗,斯文還是活潑(其實是嘈)的角色都 演得不俗。後來才知原來拍《一》時她被傳精神失常,常被拍到怪異行為,但在劇中她將未婚媽媽的不安焦慮演得入木三分喎…真係真假難分…

怪行連連後人氣插水,不過人氣越跌本人越欣賞,仲專登搵套《前男友》來煲。說實在,劇中堂本剛的角色被動得我想打佢兩鑊,主打是睇廣末和內山如何搶堂本剛,很高興本人支持的廣末得到最後勝利(哈﹗),算是補償了之前《Summer Snow》的遺憾。

戲如人生,戲內曾做過未婚媽媽的廣末後來真奉子成婚去,看著她本人不禁想起安室…

松隆子
 
看完《長假》後好欣賞來自演藝世家的松隆子,雖然本人很憎劇中她的角色,本人真係好怕啲扭擰的人,就係唔夠爽快。所以,本人最愛還是《同一屋簷下二》中的牛王妹,看她和三佬在屋外露營又鬥氣鬥咀咁很攪笑,劇中她就和三佬石田一成一對,現實生活中就和文也拍過拖,不過散了,據說是被隆子爸爸拆散的說…

看劇之餘本人也有聽她的歌,尤愛那首all time favourite飲歌《明日春天來了》,現在都咁熱愛﹗後來她更做埋創作歌手自己包辦曲詞,又向舞台劇發展…慢慢見報少了,本人亦沒太留意她了…

上一季松隆子就拍了套《役者魂》,應該是本文中提及的咁多位中,算係近年日劇產量最多的一個了。

柏原崇
唔記得邊年的暑假睇TBB播了《將太的壽司》認識柏原崇,不過對呢套野印象唔深,仲成日同東山紀之套《ザ-シェフ》(又係TBB播過,但唔記得譯咗做咩,都係煮野食的…最緊要首主題曲係安室的《Chase the Chance》~)掉轉,其實都唔係好記得內容。

真正令本人欣賞的是《情書》,唔好講笑,這套戲在我校造成極大轟動,當年人人講人人睇(不要忘記本人是讀女校),人人都被男阿樹殺死…這時候當然要來指定動作:到信和買相。

後來看過電影版《Another Heaven》,滿心期待不過他的角色…實在好唔知想點,後尾仲無厘頭地死咗。當本人轉去欣賞其他人時,竟然係《白夜行》度重遇柏原崇,有點風霜但風釆依然,也不打緊,反正主演的山田孝之實在令人倒胃…

呢一水,本人極有興趣搵番多年前的《白線流》來看,話晒結合了本人兩大飛佛--長瀨智也和柏原崇,強呀~這套劇在十年間久不久出續篇,一眾主要人物從高中生演到社會人,看劇情介紹頗感人,劇和主角一同成長,而且用上十年光陰來炮製(雖然我不知是劇集反應好而添食還是一早計劃定的…)的劇集應該不多吧?

17/08/16後按:
青春~~青春呀~~~[日影]20年自high系列~《Love Letter》(ラヴレター)[日影]20年自high系列~《Love Letter》(ラヴレター)
*******************************************
新生代演員:

男生部門:龜梨和也、赤西仁、錦戶亮、山下智久、松本潤、山田孝之、速水直道、松田翔太、小池徹平、瑛太

(點解無本人欣賞的小出惠介?﹗)

女生部門:長澤正美、澤尻英龍華、上戶彩、上野樹里、綾瀨遙戶田惠里香、井上真央、相武紗季、堀北真希、石原里美、新垣結衣(拿拿聲加番梅村同學先…)

(等我加埋蒼井優先)

From fish:來勢洶洶

22 則留言:

  1. 借個位置來回應一下^^

    曾經看過友阪理惠十七歲時拍的電影劇,雖說演回自己, 但其表演已令人印象深刻
    廣未涼子我也很喜歡, 有她演出的電影我都會看(電視反而沒有...)
    松隆子可以我中學時間的偶像!最喜歡她唱歌
    新世代的男生
    山下和小池印像也很深刻, 雖然速水也不錯...但不知道為甚麼看了他的樣子有點倒胃=.=...

    新世代的女生
    長澤正美是首選!做戲很好看,雖然劇本大多頗老套...
    上戶彩也不錯..不過早年實在太過多產,有點膩..(說起來覺得他和短髮的曾美華有點似)
    相武紗季也不錯, HAPPY!很好看
    只於最後的蒼井優...妳有看深夜日劇的習慣嗎?

    2nd Mar 2007 10:26 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 回Penny:
      友阪理惠少女年代只看過金田一,印象最深也是金田一,當年有朋友是她歌迷,不過我沒多聽(我在迷安室呀當年)。呢一期睇「anego」再睇到她演出,角色是個少婦,可能她也結婚生子關係又幾入型入格~
      當年很喜歡松隆子告廣末,松隆子的歌不錯,但整隻碟聽很容易混淆唔知邊首打邊首,所以無買大碟,只聽single;廣末呢就主打喜歡睇她的戲,歌聲我嫌太雞仔聲…

      其實係咪應該開個topic講新生代男女生呢?
      速水只看過「我miss係大佬2」印象唔深,小池最記得係佢對大眼,但個樣太細路,恐怕影響戲路。j系男生較睇好山下…雖然本人係欣賞龜梨多啲…哈哈
      女生嘛,山戶彩早成名又多產但就係印象唔深(對我而言),總係講唔出有邊套代表作;長澤之所以拍親都係清純戲據說係東寶要保護佢形象,不過佢都未夠廿歲,可以慢慢搵啱自己既戲路;本來幾欣賞澤尻,但唔多欣賞她的形象,已將對她的欣賞過戶晒比淩瀨遙~哈哈
      蒼井優…即係而家izzue個女代言人,做過虎與龍嗰個…

      5th Mar 2007 09:10 AM

      刪除
  2. 只講女生:

    長澤正美最純最正氣
    澤尻英龍華最艷但頗邪
    堀北真希最有性格
    蒼井優可以說是治癒系之神,她的樣子不美但勁舒服

    石原里美、戶田惠里香、相武紗季這一類,個人認為有美貌但欠特色

    此外,沒有新垣結衣,認真抵打!

    回Penny:

    你會不會把「蒼井優」和「蒼井空」搞亂了?

    2nd Mar 2007 10:33 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 回劍心:

      據說東寶係搵到下一任東寶公主之前,長澤依然係受保護動物,即係會繼續純情戲路~
      澤尻…戲路應該係眾多女星中最闊的一個…但佢可唔可以返番轉頭去純呢?﹗個人都係睇好同樣可正可邪的淩瀨遙多啲…
      堀北…我睇親(野豬和欺詐擸人)佢都係做倔強的女生,未知做其他類型角色如何
      蒼井優個人覺得都好有性格~izzue個廣告拍得她極型﹗
      個人觀感,我覺得戶田惠里香成日唔合埋個咀既神情好似周海湄,which個人係好鐘意睇周海湄的說…所以不自覺加了分~仲特登走去睇girl circle~哈哈。
      石原里美、相武紗季不太有印象
      係喎?點解真係無新垣呢?﹗除了「龍櫻」那個面目模糊的山下女友(同場saeko的發明星夢少女更搶)外,「girl circle」和「mbmh」中她都很搶,不過兩個角色都不難演替代性(係咪劍心兄話架?﹗)很高,她似乎未有一個在演技上令人有印象的角色…
      我講既係蒼井優…虎與龍嗰個喎…

      5th Mar 2007 09:22 AM

      刪除
    2. 在下就是覺得,替代性高的女星,新垣、戶田、石原都是差不多,所以覺得應該出現...

      蒼井優在下怎會不認識?在下看「孤島診療所2006」看足她三個月,之後再煲了她的「花與愛麗詩」!只是在下沒印象她演過深宵日劇,「蒼井空」反而做過兩次...

      5th Mar 2007 10:26 AM

      刪除
    3. 下一季美少女大混戰,又睇吓邊個跑得出…
      蒼井個IZZUE廣告好得﹗攪到我想買本雜誌KEEP起佢…「花與愛麗詩」講咗好耐都未睇…好唔好睇呢話實…
      蒼井空…唔識…

      5th Mar 2007 22:19 PM

      刪除
  3. 堂本剛: 我都鍾意金田一0既佢. 但之後的形象真係過激啦

    廣宋涼子: 我對佢麻麻咋喎. 可能我又唔係男士,始終對"靚妹"冇咩特別感覺.

    松隆子: 睇長假好憎佢架. 後尾睇love generation, 跟住的hero 就好番d.

    柏原祟: 冇印象! 情書我有睇架. 但超搞笑. 個陣十下十下, 睇完兩隻碟之後, 咦? 咁0既? 唔明0既? 原來我睇0左 B 碟, 再睇A 碟呀.............. (烏鴉飛過....) 就算再重新睇多次, 都冇晒感覺啦. 不過. 個下お元氣ですか. 仍然好深刻印象.

    新一代男生: 我最欣賞山田考之; 最有潛質係山下智久; 最有魅力係龜梨和也; 最突出係小池徹平(見p.s.).

    新一代女生: 我最欣賞係澤尻英龍華(個名改得好衰)同綾瀨遙. 最突出係上戶彩 (見p.s.). 堀北真希好多人都話好有性格呀. 但我真係覺得佢普通樣, 普通演技一個.

    p.s. 最突出的意思是: 又唔係樣靚, 又唔係演技好, 總之唔知咩原因, 會令你記得佢.

    2nd Mar 2007 11:22 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 回紫熊:
      其實本人熱愛堂本光一多啲,不過佢較陰柔,以前的堂本剛就大路陽光少年…當年有人話本人bad taste的說…勢估唔到而家掉轉囉~
      廣末和松隆子當年迷倒萬千少男的說~廣末最hit的年代我麻麻佢,佢人氣越插水我越欣賞~哈,松隆子的戲不多看,係幾鐘意佢唱的歌~
      柏原祟在情書中殺死不少我校女生,真係好得~但你掉轉了隻碟來看…ohhhh nooooo…實在太無陰功啦~~~
      新一代男生:
      山田孝之本來h2和世中我覺得無咩,自從白夜行和太陽之歌不自覺地頂佢唔順…
      山下智久呢緊既月9挑戰唔知成唔成功呢…呢一水啲收視太難預料啦,咁既卡士都唔得真係唔知要搵咩人拍;龜梨和也衰在形象唔夠山下健康,外型少了分正氣多了分邪氣(XD);小池徹平最記得咪佢對大眼…又會大得咁交關…不過都係嗰句,個樣太細個有礙戲路…
      新一代女生:
      我本來都欣賞澤尻,不過而家已將對佢既欣賞過晒戶比綾瀨遙,白夜行佢做得好正~
      上戶彩唔知點解我對佢既戲硬係無印象無興趣睇,呢堆新生代女星佢成名最早但睇得最少的反而係佢
      堀北真希…性格…真係見人見智…係倔強樣~

      5th Mar 2007 15:34 P

      刪除
  4. 代溝呀,雖然你說的我都知少少,但我的印像還停留在「偶像媽咪」的美穗和後滕久美子!

    2nd Mar 2007 11:45 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呢一水煲多咗日劇先識啲新一代演員,好多我由細睇大的而家都好少拍劇了

      5th Mar 2007 22:11 PM

      刪除
  5. 有人話上戶彩似容天后喎...小池徹平超矮!

    松田翔太...都係果句我比較o岩佢大佬龍平

    2nd Mar 2007 12:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇完劍心兄AP SP個POST頂頭張相就覺上戶彩和容天后似樣…之前完全唔覺的說…
      小池個樣勁細路,比阿SA更細路樣的說…
      松田兩兄弟本人都唔熟…松田聖子我就熟…嗚嗚…

      5th Mar 2007 22:13 PM

      刪除
  6. 補充:SUMMER SNOW中的廣末涼子,論樣子及性格,可以說是在下看電視以來,看盡港台日韓劇之中,好感度No.1的,就是「100%女孩」的感覺,有這樣的女孩出現,在下做堂本剛的角色也可以。

    山田孝之...在下最不想看的新生代男星No.1,那張臭臉及大的水,簡直讓人想把螢幕打爆

    說上戶彩似容天后的是在下,詳看在下的Attention Please劇評,不過看了AP的特別篇又對她改觀了

    3rd Mar 2007 12:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 廣末在SUMMER SNOW入面個100%女孩連本人都殺掉埋…
      堂本剛的角色都係好感度100好男孩呢架…不過唔夠TO HEART入面咁COOL囉…
      山田…佢H2和世中時個樣無咁頹…仲有啲陽光味,但白夜行和太陽之歌個樣硬係無呢神氣…唔知係咪蒲得多呢…
      唔好打爆個MON咁浪費…熄咗佢唔好睇算啦…
      我咪就係睇完係篇野覺得容天后和上戶彩真係幾似樣的說…

      5th Mar 2007 22:16 PM

      刪除
  7. 松隆子: 簡直係我讀書時代心目中的no.1女優~~~~
    睇日劇少,但我都係唔係太鐘意堂本光...

    3rd Mar 2007 19:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 松隆子的戲我很少睇,歌我就幾欣賞…
      咦…你係講堂本光一定堂本剛先…有無睇清楚BLOG主係邊個粉呀…(嘻嘻…)

      5th Mar 2007 22:17 PM

      刪除
  8. 有一段時間松隆子是我的女神。看《役者魂》的宣傳海報,見她也避不過歲月的折磨,心不禁戚戚然──

    我也老了......

    等到長澤正美這一代從新生代變成老一代,那時候,感慨必定更深。

    5th Mar 2007 12:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗松隆子都早有唔能夠做一世偶像呢一著,佢好早就兼顧舞台劇發展,做個全能女優~
      咁佢係成熟JE…唔好話佢同自己老啦…嗚嗚…
      睇「一公升眼淚」時見到藥師丸博子和澤尻同場演出感覺好奇怪,兩代玉女一個做女一個做阿媽,真係歲月不留人呀﹗

      5th Mar 2007 22:21 PM

      刪除
    2. 澤尻是玉女還是肉女?(笑)


      8th Mar 2007 13:41 PM

      刪除
    3. 佢…一升入面係玉…平時係肉囉…

      9th Mar 2007 09:19 AM

      刪除
  9. 以前好鍾意堂本剛, 尤其是I'll be back 和To Heart時期的他, 這兩齣是我心中排名好高的劇, 但近年他的形像真的接受無能, 覺得因此他難以接到好劇本, 外型已今非昔比, 現在覺得H2的山田孝有像以前的剛, 看著他有點懷念以前....

    上戶彩覺得不像容x兒, 上戶演技其實不錯, 而且重點是比容可愛得多......

    6th Mar 2007 10:24 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. I'll be back一直都未有心機睇,見山下套「求婚大作戰」就上,等我煲完anego就開呢睇吓先~
      to heart、summer snow本人都好鐘意睇,排名甚至比偶像光一的劇更高…
      現在佢形象走得咁極端我諗佢都預咗唔拍劇,一心做其音樂人的了…佢前年定上年以他的獨特形象拍的「home dorama」…看劇照已覺得幾恐怖…
      山田孝之…唔知點解我到電車男為止都仲覺佢ok…但看完太陽之歌和白夜行之後越來越唔鐘意佢,佢個樣和戲路都越來越沉,好無朝氣的說…
      上戶彩的戲我真係無睇過,個樣嘛…係睇了劍心兄cap出呢的相先覺得似容天后,平時又唔覺似…奇怪…

      7th Mar 2007 22:11 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD