2007/03/07

CID的左輪槍

有言在先,我係唔識槍既,啲咩點三八、左輪、AK47、黑星呢啲名係睇戲學番嚟。有錯就請多多指教。

戲入面警察係用「嘭、嘭」聲的左輪,省港奇兵用大大枝機關槍(《赤裸羔羊》都係),黑社會啲槍通常係「蕉蕉聲」,型啲的說。呢個concept從今可能要改了,話說今日睇報導說CID將會轉槍,六飛「嘭、嘭」聲的左輪將會退役。

戲入面拎左輪的唔使問都知係差人,一睇就知。那麼,電視台和各道具大佬看來要入過批新道具了。

基本上我一直都有唔明點解差人支槍得六飛咁大把?(但係戲入啲差人支槍好神,嘭極都有)火力又唔夠人勁?入子彈又要逐粒逐粒入咁麻煩(仲要轉一轉個子彈匣的說)?人家一把半自動手槍入彈只需一排的攝入手柄中,轉個頭就攪掂…

不能否認我是睇警匪片睇上腦﹗

今日睇一睇報紙又學咗野,原來左輪和紳士風度有關。話說警隊提倡以偵探頭腦破案,避免與罪犯鬥火力強大,傷及無辜。難怪,匪徒槍械日新月異,警察卻依然和左輪共同上路,我多年疑問終於解開咗。

繼制服之後是換槍,戲入面又少一個熟悉的警察icon了,還有那一下很有型的轉子彈匣動作,很快只能在戲中回味了。

寫完不禁想睇番轉《國產零零漆》惡補吓啲槍既知識…

14 則留言:

  1. 哈, 我一直以為CID 是用曲尺, 只有PC 才用左輪呢!!

    話說...其實而家D 左輪都唔駛一粒一粒咁入的, 係有D 預先入定子彈的上彈器, 只要套入去個輪到就可以上到彈. 另, 左輪雖然火力細, 但勝在穩定, 很少會出現故障, 也因此左輪是很多人的愛鎗呢...(我沒有接觸過真鎗, 這是之前玩過一陣氣鎗時人家告訴我的...)

    7th Mar 2007 10:06 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 上彈器,你講起我又有印象,係有舊野托住子彈一次過入落支槍度的說…
      報導中都有講,左輪火力細,但勝在穩定,只是太難修理所以警隊才換掉~

      9th Mar 2007 09:05 AM

      刪除
  2. 其實做警察真係好慘,得十二粒,有咩事都真係唔知點算
    不過個考慮係,如果太大火力,會唔會反而對市民有潛在危險呢

    7th Mar 2007 10:30 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有支槍係身其實壓力真係幾大,火力太勁又驚被人搶去為非作歹,弱火力又驚有咩事上呢保護唔到市民之餘連自己都保護唔到…

      9th Mar 2007 09:07 AM

      刪除
  3. 捉賊都同紳士風度有關?

    d贼唔會同你客氣ga woh....

    7th Mar 2007 13:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 紳士風度這觀點真係幾新奇…
      咁香港地都無幾可街度無啦啦一堆人槍戰既,有咩事先叫支援,平時托住的槍唔使太勁既,唔係托住的人都幾驚…

      9th Mar 2007 09:08 AM

      刪除
  4. 我諗番起呢, 以前總有一幕係, 個警察牙擦左好耐既--半空換彈匣, 就係把彈匣拋向半空, 隨手把彈殼fing走, 然後接正果個係半空既彈匣, 一定係在最後關頭做到出黎的!

    咁睇黎~以後唔駛苦練呢個功夫喇~無記既警察英雄片又要換下劇情喇~~

    紳士風度, 唔係掛...唔夠人大火力用落後野慳錢, 仲作野作得咁好聽?!

    7th Mar 2007 14:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺關紳士風度事好攪笑…不過呢,遇著大火力槍戰既時候拎住左輪既同事應該call人支援唔係走去用6飛同人駁火既…

      而家轉咗支左輪,啲戲又少一個情節可用啦:匪徒搶警槍再玩俄羅斯輪盤…彈匣中只入一粒子彈…呢啲情節睇親都好緊張的說…

      9th Mar 2007 09:11 AM

      刪除
  5. 對槌一0的認識都冇啦, 靜係比細佬細個玩bb彈槍射過囉...

    7th Mar 2007 21:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. bb彈我都有玩過呀﹗以前樓吓好多人玩,會行行吓比啲曳既細路打到架﹗仲成街都係一粒二粒bb彈…

      9th Mar 2007 09:11 AM

      刪除
  6. 左輪有好處,就係唔會好似曲尺咁jam彈,比曲尺可靠。不過最衰係子彈少。

    警察咁耐都唔換曲尺,可能都係因為左輪可靠,以及唔想警察太多子彈,反而增加警匪在鬧市互相駁火的機會。

    7th Mar 2007 22:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. ohh,原來係咁,又學咗野。
      我真係唔識槍的說,係睇戲學架咋…哈哈

      9th Mar 2007 09:12 AM

      刪除
  7. 香港少d 大火力既械刧案嘛, 3個匪徒, 一人中5飛都係15者.
    行孖必既加埋都有12飛... XDDD

    你估台灣d 大近視咩, 捉2-3個開成千幾炮...
    我地香港警員訓練精良架嘛, 一粒headshot KO你未得囉.

    8th Mar 2007 10:26 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得香港差人如非必要都好少開槍(啲戲通常都係話唔想寫report的說~),真係有大火力既匪徒應該第一時間緊係call支援囉…
      台灣的警察真係咁…??

      9th Mar 2007 09:15 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD