2009/03/01

日K.唱得起

又來一個一題多寫了~
第一首識唱的日文歌應該是這首:
話說買了《181920》之後就瘋狂迷上這首《Don't Wanna Cry》,當時小的仲未學日文,只係靠邊聽邊唸,ee哦哦的哦到可以開住演唱會跟住一齊唱,記到連邊度有ad-lib邊到要拉音拉到邊個位都記得喎(不求甚解是我的強項﹗),日子有功我到現在仍超記得點唱(當然現在我是知點解啦啲歌詞),可以完全唔望mon的說(很hills的人…)﹗呵

講到唱日K當然想唱本人頭號偶像安室的歌啦,不過佢既快歌歌詞勁密…舊作如《how to be a girl》好一點(也是日子有功﹗),新啲既《shine more》、《put me up》基本上係完全跟唔到的…(枉費k場係有呢mv可唱囉…),咁主打點慢歌,舊野如《Sweet 19 blues》或《Dreaming I was Dreaming》,新野如《All for you》、《Wishing on the same star》…但…有十分大既斷氣危機﹗哈…

Max﹗(還有人記得她們嗎?)絕對是因為安室而愛屋及烏。這首《一緒に...》是本人萬年飛佛,聖誕時節聽十分warm的說。但她們的歌本人不太熟,來來去去都係呢首和《Spring Rain》而已,同埋咁多年我都係分唔到邊個na打邊個na…。據說早年生bb退出的成員近期復歸了…(Speed也復合了…真係90年代之回歸呢…)

(係呀﹗佢既歌我都唱架…)其實本人係十分欣賞初出道的步姐,但佢大姐吓吓都要硬rock,又吓吓唱到聲都沙,又硬要扮震音…真係聽到囧﹗(我又在嬲打了…)。咁個人飛佛以上面那首《Love Destiny》…但我搵唔到原來1999年的version…貼的這個10周年版本…個人覺得…十分難聽…可唔可以唔好硬震音呀?﹗(死啦…我一定俾人打…)無計啦,因為A記捧步姐一向不惜工本,係佢最多靚靚原裝MV…

另外《Seasons》都不錯,個人還有一首sidecut心水係《walking proud》…不過這首好像沒有MV

有一水A記捧BoA妹妹也是相當不惜工本。而佢早期啲歌又幾合本人口味,如這首《Every Heart ~ミンナノキモチ》和另一首《Jewel Song》(有一水常在noshow播MV的說﹗)。不過之後佢啲勁歌熱舞又不太合本人口味了。(我也太buy A記的女將了…)

又是A記人。比起Speed,個人更buy獨立後的hiro…本人可是十分中這首《eternal place》的毒。(我又回帶:Speed年代的hiro太chur高音了…本人不喜這種刺耳的唱功囉…)

也是本人的萬年飛佛﹗除了常被本人點的《明日、春が来る》外,還有上面貼這首《夢の雫》。喺紅白度聽過一次就很喜歡,但k場好像沒有…只有《明日》啦…

還有一些雜碎:

中島美嘉--《Stars》、《Will》(舊歌精又來了…其實本人最愛是sidecut《You send me love》)

宇多田光--《final distance》(《First Love》才是王道吧﹗)

Kinki Kids--《もう君以外愛せない》(即李彩rain小姐的《你要記得我》…原版好聽一萬億倍)

Wands & 中山美穗--《世界中の誰よりきっと》(即鄭天后的《衝動點唱》,某次睇FNS發現這首歌…出奇的喜歡…囧…)

松田聖子--《天使のウインク》(即蓮母的《愛情I don't know》…其實首歌都幾好聽架喎…)

不過講咁多都係假,要睇K店的版面有乜可選,通常本人的飛佛都不太有機會會出現,就唯有將價就貨,求其點好了…

子大人文中開首說那首LOVE PSYCHEDELICO的《LAST SMILE》呢…日文版我少聽可能跟不上,但廣東版我是全沒問題…其實…我覺得鄧honey既版本《直上》幾好聽的…(會被打…速閃…)

相關閱讀:
紫熊: 日 K‧唱得起
金田一:唱日K

相關舊文:
卡拉永遠ok之我的唱k之道…
我的熱唱金曲 (完全無睇番舊文之下寫新文…選擇都是如出一徹的…老餅﹗哈哈…)
唱K納雜言

10 則留言:

  1. 世界中誰よりきと <--- 應該係 世界中の誰よりきっと

    1st Mar 2009 21:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 已改﹗大謝﹗
      11th Mar 2009 14:08 PM

      刪除
    2. ??? 冰大你個Reply冇o左?

      12th Mar 2009 22:51 PM

      刪除
    3. 看來係我傻咗啲箭咀野出嚟成個留言cut咗了…
      我都唔記得之前回咗啲乜了…哈…
      14th Mar 2009 13:16 PM

      刪除
  2. Kinki Kids--《もう君以外愛せない》 係我第一隻識唱晒全隻嘅日文歌+萬年飛佛!

    2nd Mar 2009 01:08 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 再睇埋套用咗嚟做主題曲的《沒有天使的街角》,睇番歌詞就覺得內容係勁配合套劇,特別係大結局…真係除了再不能愛其他人啦…很慘耶…
      11th Mar 2009 14:10 PM

      刪除
  3. 我對唱k一點興趣都無....莫說日k

    2nd Mar 2009 13:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然小的熱愛唱k…但跳番出嚟睇,一班人逼喺間房仔度對住個電視唱唱唱…都幾無聊的…哈哈…
      11th Mar 2009 14:11 PM

      刪除
  4. 步姐的話, 歌本身係okay 架, 唱冇咩難度, 所以作為練日k 係唔錯的選擇.
    max 我係有佢黃色羽毛碟 (好難得, 我呢生人都買唔夠十隻原裝碟) 我好似都有唱過, 不過因為仲少人知的關係, 唔想同行人訓晒, 所以比較少唱.
    你提個d 有中文改編的歌, 我都好少唱, 因為唔多知邊首打邊首, 而家又唔想唱番n年前的歌啦.
    last smile 有中文版嗎?

    3rd Mar 2009 09:35 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 步姐啲ballad係ok架,但試吓rock野《m》、《evolution》那些,聲都沙呀﹗
      我會唔理人感受想唱就唱的﹗哈哈,主打我成日點啲無人識的怪歌,不論中外,基本上都無乜人同我搶咪的,咁人家唱人家的歌時我也不打擾人家咁囉…
      (死囉…我好鐘意唱番n年前的歌架喎﹗)
      主打係而家無以前追新歌追得咁貼,除咗死忠的幾個單位會follow之外,通常都係識新歌而已,咁…唱來唱去咪那堆囉…
      last smile廣東版係鄧建泓的《直上》…好多原版的支持者受唔住佢老哥肉緊的唱法,但…我覺得ok…哈哈…
      11th Mar 2009 14:16 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD