2009/03/09

自修室

打從會考之後小的都不能安坐家中好好溫書,最大的原因當然是家中的電腦(縱然它是入u後才駁通上網…),總之就是坐不定,動不動就想看看這看看那。於是alevel的study leave小的都是和戰友們三五成群去附近公共圖書館的自修室溫書…這就是正式的「癡癡呆呆坐埋一枱」了。一大早到自修室霸位,溫到中午就拉大隊食飯(當年竟然敢pat低晒啲書本家當走咗去,完全唔怕唔見架喎﹗),食飽就歸位再戰。實在…很值得回味;沒有當年的戰友,小的也未必能頂得住…也未必有大學讀呢…(人生有個真正朋友的確好極 ﹗飲勝﹗)


每到考試季節都諗起那段既辛苦又開心(苦中作樂就是本人強項﹗)既日子。商大三年自知集中力係更低,也來了自修室三年,那時就爽了…喺自家大學圖書館(那可是號稱「全亞洲單層最大」圖書館喎…幾強大…囧)霸位,唔使同出面千千萬萬莘莘學子搶…。但而家…慘了…小的想搵個位坐吓摺埋自己溫溫書看看notes…是…一個位也搶不到…嗚…

(登時發揮港人本色:我可是納稅人喎﹗雖然我納得唔多,兼且可以full amount退稅那種…)

其實娘從很久以前就呢喃唸說「俾間房你又唔用」…係呀,再一次回帶:寒舍間隔實用,房間光線充足,除了唔知點解鑽極都鑽唔完的樓上人家和成日打仔的樓下人家外,實為上佳溫習環境,但好衰唔衰喺屋企誘惑太多,避得過電視,避唔過張床…就算可以…都避唔過電腦的終極誘惑,終於在家一整天,真係對住本書的時間少之有少,完全inefficient又ineffective…陰公。

現下自修室唔夠人搶,唯有開闢新天地…就是*$或pcc之流的咖啡店,買一杯野飲,塞住mp3摺埋自己坐喺一二邊,座底坐上兩三個鐘…好work的。小的就係咁衰…那張日能證書,可是用自己的血汗錢堆出來的呢…

還有一些本人的溫書怪行…

1. 聽歌

呢個係打從中學開始就係咁…同時經常被媽媽唸「你咁讀書入唔入腦架?」入架娘親。很奇怪的是太靜小的會容易分心(個人八掛,聽到任何怪異雜聲會忍不住偷睇…),反而要有歌聲嘈住才能專心對住啲書。咁睇番…一路小的成績都叫ok,咁證明…聽歌溫書係work work地丫…umum…

2. 抄notes

小的有個習慣係無論老師上堂用書定派一張張的筆記,聽書時會狂jot notes,返家後就自行抄一次。一來係因為小的文科人,要讀的資料成千上萬,總得將百家集為一家才方便溫書嘛,另外就係抄過一次會特別記得。最後的原因 係…小的太鐘意去文具店/無良買筆了…十幾廿萬枝筆…唔抄吓書邊用得完呀﹗(好明顯這才是真正原因﹗)

even到而家日文的notes我都鐘意抄抄抄…但就要用上好多時間了…

3. 間/劃書

這個習慣和小的喜歡在書的第一頁寫買下的日子係同出一徹的,都係想將本書個人化﹗後話就是賣二手書不能囉(不過我係儲物狂,其實我唔鐘意放書的…反而會好好收在房裡…而家我中四五啲書都仲喺度架﹗provided that我已畢業x年)。另外就係本人係奉行印象記憶法讀書的,如果將要背的內容化成圖象咁就易記好多(特別係history﹗),但唔係頁頁書都有公仔 方便我記架嘛…(maths邊鬼有圖﹗),咁就等我自己加啲落去啦…呢個方法好work架﹗

當然另一個重要原因係…上面都講過…我真係買得太多筆啦…囧﹗

4. 不能與電腦同在(簡單來說…喺屋企是十分危險的…)

上面說過…不重覆了…

5. 零食/飲品

這個很多人也是如此吧?人的集中力普遍來說每次不足一個鐘嘛,對住啲密密麻麻的字分分鐘一陣間就想瞓了。那沒就需要一些能提神醒腦的東東。中學時本人可是十分熱愛吃山渣餅(﹗﹗﹗),去優x良品買十蚊一大包的食足三日…而家…住打係要飲咖啡囉…提神呀﹗

12 則留言:


  1. 我都係咁...o係屋企溫唔到書,不過好在咁多年都有大學射住唔駛同出面D 中學生爭...(其實而家連大學生我都唔駛同佢地爭,我地有特權可以book 圖書館D 房的!)
    抄note 的確係入腦好方法,一邊整理note 一邊溫書確係事半功倍呢! 不過我就從來唔會劃花本書, 我用過D 書幾乎都係全新的...
    電腦係萬惡的東西...要溫書的話真係要迫自己離開佢呢!

    9th Mar 2009 22:16 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗚…我妒忌了…我諗我要等埋個五月先可以享受番自修室的服務,家陣都係唯有使啲錢去*$或pcc之地溫書啦…
      抄野對我而言係好work的,同埋整理完資料方便溫嘛,最憎就係左一張紙右一張紙,份份野都有啲重點,不如整埋一齊唔使煩啦,唔見咗就煩…
      我留在家係完全不能溫書的…要賴部腦…哈哈…
      19th Mar 2009 13:55 PM

      刪除
  2. 我很佩服那些可以一面聽歌,一面讀書的人。我自問是沒這本事了。

    10th Mar 2009 00:36 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 一樣米養百樣人嘛…
      中學時我已經係咁,就算唔聽歌都要開收音機…唔可以完全靜架囉…
      19th Mar 2009 13:56 PM

      刪除
  3. 想溫書旁邊有部電腦真係唔駛溫的說...
    以前讀U時初初都要係屋企溫,後來真係唔得,迫住返學校圖書館
    敝校又有幾間,任揀...

    10th Mar 2009 09:56 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 貴校梗係啦,吾校得一千零一個圖書館…還好當年hall仲未開晒,入親去總會霸到個位…
      19th Mar 2009 13:57 PM

      刪除

  4. 我也曾是山楂餅的忠實擁躉,不過現時移情別戀愛上了繽紛樂,導致體重直線狂飆...

    11th Mar 2009 18:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我多數食麥提x…但一開就大件事…會唔停口狂食直至食完為止…
      都係唔買既好…
      19th Mar 2009 13:57 PM

      刪除

  5. 抄notes係最有用,一邊抄一邊記
    原來大家都認為電腦係萬惡之首,我都是唔可以留係屋企溫書,一定要去圖書館溫...

    12th Mar 2009 12:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 電腦不就是令人分心之物嘛…
      大家也喜歡抄notes的嘛?同埋我鐘意抄,好少用電腦打的,一來係用唔到我啲積落用極都用唔完既文具,二來無咗design和手寫既痕跡…好似唔多完善咁…哈…
      19th Mar 2009 13:59 PM

      刪除
  6. 我呢, 就係, 必須在淩晨一點至五點半間, 效率超超超高, 一個鐘打平時五個鐘, 講堅!
    所以去自修室都係hea, 同d朋友玩下咁, 而且自細, 都比人覺得我唔讀書係懶鬼, 無人明點解我可以考得好...
    比你咁講一講, 我都想寫下讀書秘技tim~

    13th Mar 2009 12:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 一樣米養百樣人嘛,重點是搵出自己幾時係最集中做野最有效率,咁樣做乜都事半功倍啦…
      (我好像很少開夜車…我是睡寶寶,幾少都要瞓番兩個令三個鐘的說…)
      讀書我覺得唔係睇時數,而係要搵方法令自己容易記得,好似你咁做夜鬼搵書係啦,我就係抄notes,實在條條大路通羅馬,係要知邊個方法對自己最有用囉…
      19th Mar 2009 14:01 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD