2009/03/14

玩具…玩物喪志呀

玩過佢…於於明白點解咁多人想買唉瘋了…

不過我孤寒,捨不得掏出五千幾個大洋(最低入場費吧﹗)買個玩具(得承認,小的係有點玩科技玩具的癮…),撞啱聽開的mp3機4gb唔夠使,用手提聽歌音質始終尤有不及…心思思去買過部容量大一點的,就中招了…

(雖然本人曾經大大聲說都係唔好用蛇果產品…但又真係唔抵得佢咁好玩…唉呀…)

咁本人望住唉卜爛佬和撻廚價錢只差300蚊,撻廚可以上網喎﹗(碰巧本人上網plan係有wifi鐘數送喎﹗就不停有如玲玲師傅咁周圍detect有無wifi,呵呵)正正正﹗就係咁,小的又自投蛇果羅網了﹗

用了幾個月,主要係用嚟聽歌,想說整playlist的功能仍是相當低能,怎麼不能就咁喺部機度加新歌入playlist呢?(卒之我發現可以喺itunes度入…),叉完電一樣唔會喺熄機前一首再play過,順序排列一樣係要我由頭到尾狂執一次(19xx首歌呀唔該﹗)…不過…哈…鬼叫佢個樣靚 咩﹗

最令本人著迷(沉淪…)的,並不是聽歌或上網而是那些令人玩物喪志的application。呢吓真係好毒,令人不能自拔呢…一如nds,蛇果的app store有各式不同的app供閣下下載(官方架喎),款式有games, entertainment, utilities, social networking, music, productivity, lifestyle, reference, travel, sports, navigation, health & fitness, news, photography, finance, business, education, weather, books, medical.

終於數完(小的可是對住個list打的…)。當中的app有要俾錢的,也有免費的lite版,假若閣下孤寒如本人,又不介意用功能少一點的輕盈版,係可以一蚊 都唔使俾地享用不同app,卒之呢…本人下吓遊戲,又下吓字典,又有word processing,又有im (可以上icq和msn的﹗),少不免神婆一番有啲星座命相,最正係有媽劇亭相關的文章…即是說一機在手,可以有一百樣可能(黎老闆﹗),nds都仲要俾 錢買game(地面正版官方的版本…),蛇果這個可是唔使錢喎…不能自拔不能自拔…

和同樣中毒很深的同事講起…佢部32gb頁面共有6版,當中有5版係app﹗﹗﹗本人之前不知可以玩咁多野…求其選了部8gb的,眼看容量快要滿了…嗚呀…

撻廚沒三豬玩,如果用唉瘋的話有埋呢個分唇,就真係可以去到邊上網到邊玩個不亦樂乎,除了沒keypad打字比較不方便外,撻廚某程度已做到一部netbook的境界了,體積又可是小很多,真係…不能自拔…嗚嗚…

(我像在賣廣告嗎?當然不是沒缺點的,銀色的背部也未免太易花了,而且用app的話都幾食電,玩一吓bubble lite就無咁一忽電,又要叉了…)

相關舊文:
迷你音響組合…
曾經,我是這樣聽歌的…
卡式帶
[集體發文] 電玩‧玩不停
 選購DAP  25/2/08
一個人在途上之不能沒有你…  21/3/07
 好客服務熱線之道  7/5/07

18 則留言:

  1. 買喇!買啦!買啦!買啦!

    14th Mar 2009 13:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 買咗啦,而家我係散播惡毒因子出去…卡卡…
      21st Mar 2009 17:24 PM

      刪除

  2. 作死你...乜得你呢篇咁毒? 實在令人有衝動走去敗部玩具返黎...(屋企...禾記係包埋wifi plan, 而且我們有強大的學術網路, 要在各大商場上 wifi 好容易...)

    14th Mar 2009 13:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,咁易有wifi就更應該買啦,可以隨時隨地接收資訊,又可以和各地友好保持聯絡,學術上的交流就更暢通無阻啦,作為學者的你就更應帶備一部跟身啦…
      (等我再作死啲先…哈哈…)
      23rd Mar 2009 10:04 AM

      刪除
  3. 繼續唔落搭。

    14th Mar 2009 16:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 娜姐你專注打機那方面嘛…
      23rd Mar 2009 10:07 AM

      刪除
  4. Mr RiceBall20/12/13 12:12


    日本賣的好像只要2萬多冄,是最小容量的那款,其他沒有去看,我是拒絕潮流一族,死也不用...

    14th Mar 2009 20:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 2萬﹗不過香港也不平,機價坐底都5xxx蚊,之後138蚊一個月,計番都幾貴的說…
      我很潮嗎?﹗哈哈…
      23rd Mar 2009 11:05 AM

      刪除

  5. 作死你。你知唔知我正諗緊轉用愛瘋!?你就响度推波助瀾。

    14th Mar 2009 21:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係推你轉唉瘋呀,我讚美唉卜撻廚之嘛…
      你要中招嗎?來吧來吧來吧…
      23rd Mar 2009 12:32 PM

      刪除
  6. 我決定要買32GB!! E+係MELB買真係平到冇人有!!

    15th Mar 2009 09:17 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. MELB?
      不過買大一點好…8gb真係唔夠玩…入得歌嚟就唔夠位入app了…
      23rd Mar 2009 12:33 PM

      刪除
  7. 恭喜投入蘋狂陣呀~~

    15th Mar 2009 12:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 死囉…我真係好似中毒日深…之前仲係咁叫人唔好玩的說…
      23rd Mar 2009 12:34 PM

      刪除
  8. 你不提醒長指甲/gel 甲的人控制不能嗎?

    15th Mar 2009 15:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 那只是因為初玩者(又或玩慣nds者)唔熟道力應該點用啫…這不是問題來的…呵…
      23rd Mar 2009 12:35 PM

      刪除
  9. 你有無玩過monkey ball?好難玩,但又好好玩...
    呢部最衰係唔可以聽收音機, 佢係兼容唔到佢個外置radio remote...

    16th Mar 2009 13:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. MONKEY BALL…無呀…等我又試吓先…
      收音機我又無所謂…因為出街我係聽歌…同埋要聽的話可以用手提聽…(我可以帶很多野出街的說…)
      23rd Mar 2009 12:36 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD