2007/05/07

好客服務熱線之道

Picture之前有博友提起奇怪CS電話攻擊,可恨,今天因為outpod(是,我換了﹗嘻嘻)突然hang咗,之前嚐過mp3機半路中途突然死掉從此人機永隔的陰影,好驚今次舊夢重現(大佬買咗兩個星期咋…唔好掛﹗),一到十點就啦啦聲打去鴨普CS,問題是解決了,但換來一肚火…

(先飛掉一堆被問貴姓和serial no.問題…)

冰子:(心急的…emoticon)我想問呢…
CS:小姐不如同你登記咗先…
冰子:(登記呢做咩?﹗﹗你解決咗我問題先啦…emoticon)登啦咁…
(登登登登登…)
冰子:(很心急…emoticon)我部機呢禁禁吓hang咗,有無制reset架?
CS:有既,請禁住咩咩制和物物制六至十秒就得架啦…
冰子:(真係得咗喎﹗emoticon)咁係咪部機有咩問題?點解會無啦啦Hang咗?(雖然郁得番,但都是很擔心…)
CS:咁可能部機內部有問題…(冰:emoticon)但reset完後郁得番即係無問題(冰:emoticon邊句真?)
冰子:(這是甚麼解答…emoticon)…
CS:咁小姐部機而家係咪無問題啦…
冰子:咁play到歌算係無問題啦掛(疑惑中…emoticon)
CS:咁提番小姐,其實上www.咩咩咩咩咩.com(完全無心機聽佢講係咩.com),查番no.物物物物就可以睇到個問題要點解決
冰子:(你在怪我好打電話上來唔自己上網查嗎?emoticon)…
CS:同時我地會send番個email俾你有關以上查詢既問題…(冷漠和機械式的…)
冰子:(你好驚我會再打來騷擾你嗎?emoticon)…混亂中…(原來登記就係send番已解決的問題既solution給我,唔鬼該晒喎﹗emoticon)
CS:(轉個頭…突轉話題…)小姐不如介紹番個延長保養優惠…只需$咩咩咩就可以享受物物物優惠和咁咁咁保養…
冰子:(我買咗兩個星期咋喎?﹗emoticon)你等我諗吓先啦…
CS:啊,好啦。咁請問小姐仲有無咩問題?
冰子:無啦…emoticon
CS:(唔出聲…又靜默…)
冰子:(emoticon吓?BYE BYE都無句?我係咪應該就咁CUT佢線?﹗emoticon)

*****************************************************
估唔到,CS和產品外型一樣咁cool和型爆,這品牌生產到售後服務都係咁一致﹗emoticon在電器店買時說沒得試,有問題要直接拎番去鴨普專門店換心頭已涼了一大截,現下有亂子還要被串唔上網查走去打hotline問問題,唔得架咩?hotline都有個choice叫「技術支援」吧…emoticon

好在部機還算生性,touchwood(一touch再touch)沒出過甚麼大岔子(今天這個不算很大…吧…)。不過,對這品牌的印象分一扣再扣再再扣… emoticon(雖然我只是千千萬萬個無名氏之中的其一,絕對影響不了鴨普的千秋大業…)

這時候我很掛住舊愛拍尼索力

相比上來,常被我煩上三、五、十分鐘的「網上痕」CS服務和耐性真是無得頂﹗(好難得我會讚李氏出品呢…emoticon)
******************************************************
From Blue: 手提電話
From Guy: 推銷電話
From Uncle Ray: 傳銷電話
 
CSI研究系列(全名Customer Service Industry...XDDDDD):
機械好客之道
銀行裡的蛋散 
お客様は神様です 

20 則留言:

  1. 其實.... 有時係d內部指引要佢地咁講架. 只係serve你果個cs腦筋有點問題, 唔係好識present得好d

    我覺得提下個客話可以上網睇係冇問題, 但唔駛好hardsell咁up晒我網址, 咁聽落係串左d. 如果個客真係有興趣你先up俾佢聽都未遲.

    我試過打去broadband問野, 條友雞同鴨講不特止, d人又成日唔覆電話, 仲白痴到o係電話度up我電話號碼出黎. 激到我鬧完佢仲寫左封信投訴佢. 實在係沒有常識得過份

    7th May 2007 11:35 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都明有啲對白係一定要講,我覺得叫我上網和SEND番EMAIL比我都係指定對白,不過佢一定可以PRESENT得好啲,可以係提醒唔係串貢貢(我諗下次被串時要錄低…好難以筆墨形容呢…)

      寬頻都係撞手神,只係so far我撞過我cs人兄都幾正常,大部份時間都解決到我問題又無令我有激氣既感覺,咁就提升番對網上痕既評價啦…咁…

      7th May 2007 11:45 AM

      刪除
    2. 做cs係好多學問. 好多人以為坐o係度聽個電話就係. 唔係囉, 打上黎d人分分鐘係好多疑難, 甚至係投訴, 有時要幫d吹水唔抹嘴o既sales補鑊. d公司以為sales係搵錢, cs係駛錢. 而實際上, cs做得好係可以keep到客. 尤其是有d service係要同d客keep long term relationship同建立loyalty(例如電話, 上網果d, 銀行), 間間都咁平咁多offer, 市場又飽和左, 服務質素就變得好緊要. d cs一衰, 冇左個客就冇左個客.
      如果間公司係有呢d遠見, 係會肯俾錢同時間train人, 有小小技巧你肯教下佢就好好多. 只有d諗住死慳o既公司, 先會求其搵條友由得佢同個客亂up.
      當然, 亦唔排除有d人係白痴到, 你train左佢同冇train係冇分別啦...

      [ 7th May 2007 12:00 PM

      刪除
    3. 當年求學時睇過篇研究,說留一個舊客既成本遠比搵一個新客既低,所以cs其實好重要,前線sales係咁搵客,後面cs做得唔好係咁流走啲客,搵幾多新客都係補唔番架﹗
      當年坐銀行,吾行係細銀行仔,好難同獅子、痕身相提並論,不過仲有好多人肯死忠,就係cs威力,個姐姐serve得啲客妥貼,就算product本身唔夠人強或好,啲容都肯stay w/ us的說…
      不過好多公司都唔明這道理,連前線sales都無咩點train,真係未曾相愛已無情,完全唔諗住用該間公司既service囉…
      而家我就係比cs攪到好唔滿意既新客…睇怕和鴨普既情緣都係只此一次﹗

      7th May 2007 12:30 PM |

      刪除
    4. 係架...當年我睇過獅子銀行一段訪問, 係關於信用卡. 佢地話佢地都知信用卡市場已經飽和, 搵新客已經好難, 佢地策略已經轉左去please d舊客, 刺激佢地多d用卡.
      你諗下要開一張卡係幾多成本, 要搵人批卡, 送貴野....要好多成本. 同埋佢地一早就立晒d客, 搵客開新卡已經好難, 不如建立d客o既loyalty, 等佢地多d用手頭上o既卡好過. 所以佢地d積分換禮物好多野玩, 又有折頭, 其實全部係針對舊客. 同埋佢地都俾幾多資源去train d staff架.

      當然人地係大行財雄勢大先可以玩咁多野effective好多. 但係有d大公司係死都唔敢俾錢train up d人, 你就知點解人地咁成功.

      7th May 2007 15:17 PM

      刪除
    5. 前門捉賊,後門放人真係幾灰…
      咪話,獅子/痕身/渣兜 的cs真係幾好的說,我呢啲無錢又要求多多既都被serve得貼貼服服,寫個服字…

      有啲公司掉番轉,後門cs係用呢留難客人,hotline永遠無真人接聽,有開office hour唔係24小時,問咩服務都話要落舖填form,要cut又話要幾廿個月通知,攪幾廿個門檻出呢留難啲客,門線staff做得幾好都係假啦…唉

      8th May 2007 09:24 AM

      刪除
  2. 網上爬的CS的確不錯,其次就是曼哈頓信用卡了

    7th May 2007 11:50 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上痕的真係唔錯,我呢款成日因低能而攪到上唔到網,之後很驚慌的打電話求救無聊客佢地都有耐性幫我攪番掂,好彩…

      信用卡我很少打,未試過…

      7th May 2007 12:26 PM

      刪除
  3. 在下也試過Outpod Hang機,但拿出了說明書,一分鐘就知道解決辦法...

    何不用這樣的方法DIY,而走去上刀山???

    7th May 2007 12:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔想,因為本人已身在公司,邊鬼有說明書呢?
      打電話和上網查,梗係打電話真人發聲夠直接架嘛,吓吓踢人上網查,我覺得呢間公司好無誠意做after sale service 囉…(marketing人因子又上身了…)

      7th May 2007 12:32 PM

      刪除
  4. 哈. 又會咁橋. 我尋日又打去獅子銀行的cs hotline. 其實係... 我自己入錯0左個username. 哈!!!

    咁個個sales 好好人喎. 好耐心咁等我記番我入錯username. 又冇sell 我野呀.

    7th May 2007 12:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都係整錯啲無聊野,跟住上唔到網就極驚慌咁打上去網上痕求救…哈哈
      我唔介意佢sell我野,不過最後係解決我問題先。有次有記無啦啦睇唔到,咁打去hotline想搵師傅上嚟整啦,個cs check緊師傅個期時走呢sell我唔知咩channel…激死人,你都未攪點一筆唔好講另一筆住,我話有咩send email俾我得啦…

      8th May 2007 09:18 AM

      刪除
  5. 我有講過你知我有兩部DAP響身呀呵?你而家知點解啦?一機死一機還在呀!唔係成日流流長點過呀???

    7th May 2007 14:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…師姐你個袋咪好重…你話過你個袋係流動打機中心的說…
      我就係無mp3會死的人﹗
      其實我都有兩部係身既,部手提都聽得歌,不過我唔鐘意用handfree,唔帶係身,咁就得物無所用…嗚…

      8th May 2007 09:20 AM

      刪除
  6. 這些Hi- Tech機好易有問题.

    妳的是那一個型號?

    7th May 2007 19:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. nano 4gb…貪佢細細部…
      但跟機的headphone好渣…塞入隻耳好易跌番出呢,啲聲又渣,咁唔掂就諗住順手換個掛頸headphone啦,點知個耳筒又係跟機一樣的易跌型,唉…而家搵番以前聽md時個柏尼索力headphone,入耳型,聲靚又唔跌…一流…唯一問題係條線好麻煩…

      8th May 2007 09:27 AM

      刪除
  7. 咁又真係唔得喎, 問低佢咩名再打上去問, 你地style係咪咁架? 咁丫嘛~hahaha~

    8th May 2007 14:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 又未嬲到呢個程度既,好歹佢都叫解決咗我既問題。若然對方真係態度極差,我唔排除會有行動囉

      9th May 2007 12:38 PM

      刪除
  8. 佢講緊呢度呀
    http://www.apple.com/support/ipod/five_rs/

    老實講亞洲區support真係好廢
    (個hotline會redirect到singapore)
    如果有問題不妨問我地資深用戶啦~ =)

    13th May 2007 01:08 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓…要去到新加坡咁大件…
      今朝部機有HANG一HANG,好在BOOT一BOOT又無事…TOUCHWOOD,應該都無咩幾可要勞煩HOTLINE大駕啦掛…

      15th May 2007 10:12 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD