2007/05/06

瘋狂煲戲日

這幾天無聊聊開電視都一煲不可收拾,不知何解電影台播的都極合本人心意,之後又引發本人去搵番啲買下久久未煲的碟出來煲…

以下的戲大部份都是怪戲(算唔算爛就很難講…)

The Basketball Diaries (邊緣日記)

想當年《跌落嚟號》 一出令里奧仔瘋魔萬千少女,不幸本人都係其一。欣賞ing的例行公事就係搵番前作出來看,抱著睇靚仔的心態就睇一套嚇一套,里奧哥舊作基本上無一套係靚仔的說(最四正應該係《一切從心開始》…),這套《邊緣日記》做70年代走上歧途成為癮君子的高中生,感覺很似某套80年代港產片(但忘了那一套…總之都係講道友的…又或九字頭的《生命揸fit人》…又或者係《門徒》入面的張靜初),驚覺當年十來二十歲的里奧仔演技真係神乎奇技,做嗰樣似嗰樣,反而覺得他在《跌落嚟號》的演出不甚了了…

呢套,凌晨點幾鐘做,睇睇睇到四點幾…睇完先醒起我其實有餅帶…使咩捱眼瞓煲呢…

五億探長雷洛傳(第一集)

這是星期日晚上看的,在此之前星期六晚有記播了差不多時期出的《92神鵰俠侶之痴心情長劍》,當中的笑位劇情相比第一集實在無得比,頂唔順轉台看《邊緣日記》了。今天一開電視又見到劉華,不過本人對這套《雷洛傳》觀感好好多,雖然已睇過一萬五千幾百次,還是很樂此不疲的說,見到總係不自覺坐低睇。每次看好像在重溫50-70年代香港史,見到片中差人所作所為真係大開眼界;唔係講笑,唔講都唔知56年九龍有暴動過的說。

不過呢,本人是較喜歡睇下集…主打因為…有郭先生演出﹗(那個頭gel得令人很難受…)但每次看都令本人大惑不解,何以明明係手足入面最後生的雷洛,到第二集尾段時竟然會老過豬油仔、顏同等人?好驚喎﹗

Big Fish (大魚奇緣)

這套vcd買了很久,但一直只放在一旁未看,放了年多昨天終於的起心肝那出來看了。戲中的爸爸愛說故事說到天花龍鳳的, 兒子從小聽到大只覺老爸一派胡言,長大後離家自立門戶,到老爸病重才再回家。再和老爸相處,細心聽他的故事,才慢慢了解他是個怎樣的人…

戲看了大半才慢慢投進去,初頭有點不明所以,這是套奇幻片嗎?到老爸為追一見鐘情的媽媽待在馬戲團三年,為的就是班主每個月講關於媽媽的一件事…哈,傻勁得 好可愛﹗做兒子的慢慢了解父親,漸漸不再對父親胡扯故事反感,甚至和他一起編老爸人生最後一段路的故事,很感人的說﹗看畢,有點眼濕濕,原來劇名的「大魚」就係咁解…

辣手回春

唔係講笑,真係覺得呢套好睇,Benz雄、林雪、黃文惠一班做又三十六唔做又三十六的醫生護士離譜又過份,極襯醫院名稱「何求其」,淨睇佢地平時吞pop求其做野情況已夠爆笑,再加埋匿埋醫院頂層唔見得光的「高層」和「好高高層」、經常被雷打中既何求其爵士,笑到暈﹗都唔使睇鄭伊健的救車如救人和魚佬陳小春。基本上,成套戲只有張柏芝係正常既醫生。

唔知這套戲有咩想借戲諷今(如按本子辦事,要填呢款嗰款form咁啦),我諗應該有少少吧…不過我對醫療制度既野唔清楚…咁邊睇邊笑就算啦。片尾出end roll時都仲要玩唔正經廣播,真係笑到尾的說…

其他鄭伊麵電影文:清影碟的雜碎文

假男假女

呢套X年前在無記看過,過多年再在有記看了一次﹗驚為天人呀﹗相信現在要視帝穎又煙又酒仲要camp camp地都幾難、明明扮咗女人都仲係好男人既陳國邦,和睇極都睇唔出佢係男人既梁漢文「拍拖」上來、愛上孿人兼願意等對方變直的陳寶蓮…個卡士…好強呀 ﹗而且很無記--視帝、陳國邦外仲有唐文龍和曹永廉…orz…我諗這套戲是探討直和孿人的心態吧,不過我被以上的奇怪劇情吸引住,邊睇邊嗌救命…

前兩日又睇到重播,我再次miss咗個開頭…激氣呀﹗

Spiderman 2 & 1

我都覺變態,先是星期四入場看第三集,星期六翻煲第二集,現在看明珠台播緊的第一集,總之咩汁都撈勻,看來片商應該頒個榮譽粉絲獎俾我…

睇番第一集入面既Harry仔個樣好細個,第二、三集就成熟咗好多;反而Peter仔三集個樣都無咩變過…

另一篇:SPIDERMAN3...隨想

圖片來自豆瓣

12 則留言:

  1. 我今日都想開咗隻big fish睇,結果煲咗幾個演唱會,仲有半隻Take the Lead...

    7th May 2007 00:51 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. BIG FISH佢一出碟我就買咗,但放埋一邊好耐,其實想睇另一套杜比仔舊戲,但隻碟唔知點解無聲出,所以先搵大魚出來頂檔,睇落原來又幾好睇…

      幾個演唱會?師姐係煲得仲勁過我喎﹗

      7th May 2007 11:23 AM

      刪除
  2. my god!

    "辣手回春"好睇?勁無聊woh....

    7th May 2007 01:00 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個人無聊嘛…爛片我都可以睇一餐的說…
      其實我好欣賞E麵以前啲舊片,回春以外仲有都係同柏芝既「無限復活」,真係幾好睇…

      7th May 2007 11:25 AM

      刪除
  3. 假男假女個名都殺喎....我諗起d人正經地做騎呢事, 應該幾好笑...

    7th May 2007 01:19 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 套戲啲人係正經地做,同埋探討既題目應該係正經,不過係我當笑片來看…

      7th May 2007 11:26 AM

      刪除
  4. 我呢兩日都係瘋狂煲劇呀. 我幾日k.o. 0左四十隻的轉角遇到愛呀. 家陣好內疚. 冇溫到書, 冇做到功課.

    big fish我都有睇呀. 個故仔幾得意架. 其他就搭唔到咀啦.

    7th May 2007 12:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 40隻?你煲得比我還要狠啊﹗我都係一日幾套片…於是日劇和日文完全無進展過…
      big fish的父子情很感人,不過我邊睇邊打機,前段唔係好記得,搵日有mood再煲過…呵

      8th May 2007 09:14 AM

      刪除
  5. 〈Big Fish〉真的很精采,不過我愚笨,不明白大魚的含意,可以解釋一下嗎?

    7th May 2007 21:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望我無老點你…big fish即係阿爸自己?﹗
      umum,等我再煲一煲(尤於前段專心打機關係…)哈哈

      8th May 2007 09:15 AM

      刪除
  6. 看big fish時在戲院景象一生難忘 --
    全院的人陪你痛哭, 坐在我隔離的鬼婆, 開場半小時已在哭, 後來哭至尾...... 我也哭了大半場! 散場出戲院, 大家還在哭!!!!!!

    9th May 2007 08:53 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我邊打機邊睇,前段唔係幾明,唔夠喺戲院睇投入…我要到後段先開始投入到,最後爸爸死咗我都眼濕濕的說…

      有啲戲真係入戲院會好睇好多…逼住你唔可以做咁多其他野分心…

      9th May 2007 12:40 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD