2009/04/05

[集體發文] 電玩‧玩不停

怨念:INSERT LINK個BOX LOAD死咗…本人好順手就RIGHT CLICK RELOAD…天呀﹗竟然成篇野RELOAD呀﹗天呀﹗成篇野我打完晒啦﹗天呀…我要由頭打過(第X次無SAVE之下REFRESH咗…)…天呀…幾時SYSTEM UPGRADE會加埋自動SAVE呀…天呀…我不依呀…電腦果然不是我的朋友呀…(11/1/12後按:OH,是之前鮮奶的怨念啦…)

OK,這個題目就由我的敵人電腦開始講啦…唉呀…真係…@#%@^@%$%@^$%$^#

電腦

舊文說過電腦唔係我的朋友,第一部衰機唔識上網,第二部衰機無啦啦死掉,第三部(即係左圖這部)就扮死,害我以為佢真係死掉…走去買咗新機乙部…丫…點知部衰機三號無啦啦識READ番碟…咁我就可以FORMAT佢…丫…佢又無事無幹咗大半年喎…咁部三姨就多咗出嚟不知如何是好了…丫…你話衰得佢…

(但真心講,05年到而家玩咗四年,其實…很襟用…雖然我買FUJITSU係…完全…貪佢日本野同埋型…哈哈哈…一定係個天罰我個人太表面…所以送部邪惡電腦俾我…嗚呀…)(11/1/12後按:話後未完佢就因意外歸西啦﹗)

相機

第一部DC係02年買的富士…本來我係想買索尼的晒把索,去到店家個哥哥介紹另一部咁我又買了…話實…係相當OK的…。玩咗兩年倒本人「卒之」買了部索尼…堪稱「索尼之打擊一」…部機除咗個外型靚(係T幾呢?唔記得了…)…影出嚟既質素可謂衰到無朋友,特別係暗暗地既環境一用閃光燈就現紅光…唉,不堪回首呀﹗用了一年多就TRADE了用到現在的柏尼索力FX8,雖說松下出品外型和分唇都唔係最一流,但夠平實…佢claim得既野都一定做得到,起碼夜景唔會個個人紅光滿面嚇死人…影足四年各項分唇運作良好﹗我愛松下啊﹗所以呢,嚟緊要換相機我都繼續幫襯柏記﹗

索尼唔係我的朋友…umum…

遊戲機

NDS之前係玩過一水PSP,只是不過電…慢慢就扔下了…由小弟接收了(證明這機是男生ORIENTED的嗎?﹗)

後來入了NDS…玩到停唔到手…由應援團、太鼓之達人到ZOO KEEPER,個個GAME都可以俾我玩到天昏地暗(證明這機是女生ORIENTED的嗎?﹗)…不過家陣很少用來玩了,主打係用嚟查字典(很學術吧﹗呵)

 MP3

我是很忠心的MD粉…去到03年我才買第一部MP3機(最後一部MD機也是松下出品﹗我愛松下呢…),沒記錯應該是256MB的三星(我這個偽日人也會用高麗貨﹗哈),大約一年倒就心思思轉部20GB的索尼…貪佢可以當外置硬碟啦﹗點知部衰野聽咗大半年就無啦啦掛掉…真係激死我﹗是之為「索尼之打擊二」﹗﹗﹗﹗﹗從此之後我決意不再買索尼的出品(我是自打咀巴的,我用緊索尼愛納稅手機…喂…和愛納稅一起…唔同既…哈哈)…。之後轉過蛇果、柏尼索力、另一個高麗牌,而家情歸左圖這個玩具…衰得佢仲可以當埋做NETBOOK和遊戲機…日日俾我狂打…肯定命不久矣…蛇果用心之毒可見一斑呢…(謎之聲:明明係你忍唔到手吧…)

手機

要說最愛玩的電玩非手機莫屬…有一水本人差不多是幾個月就換機…呀…衰野不要提了(XDDDD)…想說的是用了手機咁多年(十周年了今年…),我最懷念還是左圖的柏尼索力,LOWTECH但外型一絕﹗柏記,你可唔可以回歸返香港市場呀?﹗我而家為分唇棄外型逼住和索尼愛納稅一起…好苦啊…

(雖然我勁鬧索尼出品得個樣…但手機佢又OK喎…係咪因為索記和愛記合併了呢?﹗哈)
*****************************************************
 (11/1/12後按:兩年幾三年後的今天再看…竟然無一樣野而家仲用緊…囧﹗)

博友的電玩.玩不停:
紫熊:[集體發文] 電玩‧玩不停
Happy: 《集體發文》電玩.玩不停
東海: 集體貼文第五擊:電玩,玩不完
金田一: [集體發文] 電玩・玩不停 - 電腦・數碼相機・遊戲機
Yan: 集體發文第五擊 - 《電玩‧玩不停》

舊文:
迷你音響組合…
玩具…玩物喪志呀
選購DAP
曾經,我是這樣聽歌的… 
一個人在途上之不能沒有你…
卡式帶

12 則留言:

  1. 我都試過三次差唔多打完但冇SAVE到就全部冇咗...嘔血呀。
    柏尼索力...我有同事買咗部DC,影完一日後就換咗「咁囉」啦。

    5th Apr 2009 22:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嘔到一地都係…我試過唔覺意「hi」到notebook下面個touchpad…就咁就refresh咗…
      品牌呢啲既真係人夾人緣…呵…放心…我好開通的~
      11th Apr 2009 17:09 PM

      刪除

  2. 你...你寫左咁多年都未吸收到教訓嗎? 我一早轉左先用word pad 打好內文先貼上去了...(相果D...先想像好個效果先算!)
    我而家懷疑你回帶! 快D 返去罰抄最後一段(手機)五十篇!
    哈, 睇黎sony 都幾兩極化......有死忠粉絲又有前生宿敵。我自己少買sony 其實主要係因為窮家子弟買唔起呢~

    5th Apr 2009 22:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係未…本來我都有喺notepad度打稿的,但你知啦,cop來cop去好煩,而且預相片位置又煩…咪直接打囉…卒之…
      索尼真係好有型架個外型,不過價錢貴,同埋唔知點解我呢啲黑仔王用親都有邪事發生…
      用柏尼索力又好地地喎…時也命也…注定我唔使恨索尼的產品啦﹗~
      11th Apr 2009 17:12 PM

      刪除
  3. 打0左一輪但按錯制一野冇晒, 我絕對深感同情. 我一路打文一路save 架. 因為我成日要加相,好難係notepad 打.
    我真係覺得索呢d 野, 科技係幾高, 外表係幾型, 但都幾易壞. 壞親拎去整就算未過保養都實收錢0既. 所以除了揚聲器個部, 我之後都冇咩買呢個牌子.
    你唔駛提埋你部唉瘋玩具咩?

    5th Apr 2009 22:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 奠…我經常都係咁…真係人都癲…本來好有雅興去賦文…就係咁乜mood都無了…
      marketing有個講法係用乜品牌某程度係自我形象sterotype…我咁常人地覺得我實而不華…梗係買柏尼索力啦﹗哈哈哈…
      唉瘋我無架…我得唉卜之嘛…上面有寫呀…你看不到嗎?有鬼呀…
      11th Apr 2009 17:14 PM

      刪除
  4. bolg主講得無錯sony D手機做得好係因為同Ericsson 合併左!因為sony出既手機用既係Ericsson既技術sony只係負責市場銷售及推廣個Part[以前係,不過而家就唔知!]所以sony D手機都ok!

    7th Apr 2009 01:57 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 索尼時代的手機我沒用過,第一次用已經係合併後的t630(2003年倒啦…),啲分唇真係好ok喎,而且我又覺得nokia外型太平實…想扮型一吓嘛…和風手機分唇又達不到我要求…咪選來選去都係索尼愛納稅~
      11th Apr 2009 17:16 PM

      刪除
  5. 有生之年,除了PS系列,我從未買過SORRY產品,總覺得佢D野"得個樣"
    題外話,MSB好多PANA機主?

    7th Apr 2009 21:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. sorry啲野靚仔靚,但唔知點解我咁黑…買了的dc和mp3都咁頹…真係勁灰…攪到我以後都唔敢再幫襯…
      柏記的dc真係唔錯架喎…
      11th Apr 2009 17:17 PM

      刪除
  6. 有生之年還未買過一部遊戲機 & mp3機呢...

    8th Apr 2009 16:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 也正常…呢兩樣野一部手機都做到…
      11th Apr 2009 17:18 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD