2008/06/22

應援團 vs 太鼓之達人

話說中學年代有兩科本人成績永遠在及格線苦苦掙扎,一是PE,一是音樂。一向都說本人沒啥運動天份,還好能在行街、追校車和打牌方面撈回一點自信。 好了,音樂呢?好在上天讓本人遇到題目的兩個遊戲,讓我在唱K以外得到一點自我認同,啊,本人雖然不通音律,但還有一點點節奏感的啊﹗

本人手腳不配合症是蠻嚴重的,跳舞機甚麼的本人玩只會丟假死而已,至於打鼓機…只用手比較好一點,不過還是有點複雜(街機版和gameboy版都如是啦 ﹗)…。某次同學仔說有個打太鼓的遊戲很有趣…開初本人還是有點怕…你知啦,遊戲機中心高手如雲,我等無聊友玩得太屎會笑死人架喎…。不過,哈,這個拎住兩枝棍的遊戲蠻容易控制的…。這個是跌落街賽車game(對,本人是可以揸到飛落街的,看倌們是不是為本人不去考車牌感到欣慰呢﹗)以外另一個令本人著迷 的遊戲…

重點是,《太鼓の達人》用上耳熟能詳的Jpop、兒歌(《叮噹》點會唔熟?)等歌曲,唔使點warmup已可進入 戰鬥狀態,好有成就感。此game陸續推出PS、PSP版,樂曲除了熟悉Jpop外加了好些西洋樂曲(如Britney的《I'm a slave 4u》),雖然用手機/掣打沒打真鼓過癮,還可以解一下相思之苦。

我不是PS迷,而且我嫌PS手掣太實難控制…千辛萬苦俾我等到NDS版﹗雖然樂曲沒PSP的多,但配上NDS的touch screen扮真鼓篤篤貢,過癮啊﹗除了一貫的打鼓,還加了「毎日うでだめら道場」(真係一日只能打一首歌的)和「どんのへや」(DON的房間,讓你為你 的太鼓打扮一番和收EMAIL的),先不說間房無不無聊,但實在係幾得意,每次過關得到新道具,將之為自己的太鼓作奇奇怪怪的造型…真係幾攪笑的…只是每 次和人連線對打都嚇壞人…orz…

與此同時NDS有個原創的篤篤篤遊戲《押忍!闘え!応援団》,玩的方法基本上大同小異, 都是隨著樂曲節奏在適當時候篤直至完成一整首歌,就是說以歌曲去應援歌曲故事中的苦主,故事…好些都幾好笑的…。我沒玩第一集和美版,一來就是第二集《燃 えろ!熱血リズム魂 押忍!闘え!応援団2》,一下子搶掉本人對太鼓的熱愛啊﹗太鼓出了新ver我沒玩,應援團第一集我又沒玩,所以就以第一集太鼓和第二集應援團比一下。

以歌論歌,應援團的樂曲好些節奏頗平淡(AI的《Believe》直頭是慢版歌),初玩時很難捉其節奏,總是過不到第一版,只有靠聽多幾次記熟篤的位置,過 版靠功多藝熟而已。還好有些歌如《Monkey Magic》節奏強勁,就算之前沒聽過很快捉到tempo,玩得更得心應手。Jpop方面,熟悉的有堅叔的《Pop Star》和中島美嘉的《GLAMOROUS SKY》,聽慣聽熟,就算去到激烈啲圈多到舖滿畫面,很快就捉到路過關無難度﹗

相對應援團只能篤篤篤,太鼓可以打手掣或篤篤篤,不過篤的話就會有篤爆mon的危機…情急起上來狂…篤﹗orz…。不過這就是太鼓的樂趣,畫面中間一大個太 鼓圖案,倒真有扮街機的感覺…。初幾關是過癮,但去到惡魔級就完全投降…,樂曲之快之密之多…完全是篤唔切,一開就是睇住啲波飛來飛去…跟唔切…嗚…應援 團必殺技--practice makes perfect完全用不著,十分挫敗…

望住跟唔切的波波十分無癮,新版本的太鼓也不太落力去玩…我呢款要positive reinforcement的,不介意屢敗屢戰,但吓吓屢戰屢敗,熱誠很快就用盡…移情別戀了…

於是,本人在惡魔級行人止步,熱情冷卻很久沒玩了。應援團有一水沒玩,最近又熱中起來玩到激烈…要努力快點爆咗佢﹗卡卡…

燃えろ!熱血リズム魂 押忍!闘え!応援団2
太鼓の達人-ドンだーページ

6/2/12後按:
因為可惡的唉瘋…小的移情別戀走去推銀了,於是NDS就放埋一邊封塵了:
閒話app常之愛瘋apps飛佛
閒話app常~3:開店デパート日記、ゲーム発展国++

16 則留言:

  1. 應援團我都係玩到激烈停左, 我唔記得有冇去到最後一關了....(應該去唔到, 否則只有一關的話我一定磨得過去的...)
    靜靜告訴你一個秘密: 其實這兩款遊戲是任天堂的毒計, 佢就係想你督爆個touch screen 去換機/mon!! 你唔覺玩呢兩個game 好似在破壞touch screen 的吧? (尤其係轉轉轉果D 位...)

    22nd Jun 2008 02:33 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無陰功阿﹗我今日爆咗激烈最後一關第一首…第二首玩極都過唔到,嬲嬲地一手熄機…又要從頭玩過…我放迷了…嗚嗚…
      我諗我都快篤爆個mon架啦,吓吓都係爭少少過唔到版…激死之下狂篤個mon…orz…拍且好快篤爆…

      22nd Jun 2008 22:58 PM

      刪除

  2. 我就鐘意太鼓多d,喺街打出身汗都得
    應援團我就唔係咁跟得上

    22nd Jun 2008 04:33 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 街機太鼓好玩呀,不過會打到手痛的說…
      慘呀慘呀…過唔到關…爆唔到激烈呀…嗚…

      22nd Jun 2008 22:59 PM

      刪除

  3. 應援團本身成個GAME都係針對NDS設計, 成個玩法都好順手...反而太鼓用篤好難玩, 用手掣又無癮, 我玩唔掂...

    22nd Jun 2008 21:40 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係喎,應援團成個mon咁篤,太鼓篤極都係個鼓既area,而且篤mon隻手點都唔夠打真鼓咁順…
      我放棄了…新ver的太鼓都無心機玩…

      22nd Jun 2008 23:01 PM

      刪除
  4. 我已經...打太鼓篤爆左個MON 啦...嗚嗚..

    22nd Jun 2008 21:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓吓吓吓吓?
      咁大件…
      唔知nds會唔會有真鼓(或仿鼓物料)推出呢…

      22nd Jun 2008 23:02 PM

      刪除
  5. 我……進化了,打「真」鼓喇!(半夜後出場)

    22nd Jun 2008 22:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 很羨慕啊…
      (娜姐你有結他又有鼓…可以組band啦喎…)

      22nd Jun 2008 23:03 PM

      刪除
  6. Johnny 仔13/2/13 16:09

    我都有排對住個nds玩太鼓,不過又係到勁o的level跟唔上就放棄左...
    不過我又真係冇試過係機舖厄,縱使出左好多年...

    23rd Jun 2008 00:50 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真鼓係易打好多架,你唔使睇住個目標集中望電視就得啦嘛。
      篤nds畫面的話好多時會唔覺意篤咗出界…唔望住又唔知自己篤入面定側邊,所以我多數玩手掣…
      但又無咁過癮了…

      23rd Jun 2008 09:56 AM

      刪除

  7. 太鼓一複雜我就玩唔掂
    應援團玩過一兩次都好失敗...

    23rd Jun 2008 09:35 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 太鼓一堆人連線笑吓好玩囉…
      太鼓去到惡魔級跟住係快到癡線,跟唔到的…(除非你有幾隻手…)…
      應援團都仲可以靠練多幾次聽熟個tempo玩…

      23rd Jun 2008 09:58 AM

      刪除
  8. 李小球13/2/13 16:10


    我兩個都有玩過呀,不過......都係情況慘烈咁囉......um......
    (我又諗起尋日那個應援團阿叔......)

    23rd Jun 2008 09:48 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我琴日爆唔到機…(玩咗兩個幾三個鐘﹗)
      熱情即刻減退…

      23rd Jun 2008 10:00 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD