2008/06/08

CD雜談

看博友卡威治講唱片故事,其中一句講到家吓的人是msn傳歌,想當年可以一餅二餅cd借來借去的,看著看著不無感概,身邊仍買唱片的友人為數不多(雖然都有,唱片業要多謝佢地啦﹗),大多數…一是不聽(唱k時不時高呼唔識時下新歌…),二是…umum…弄得買cd好像很奇怪的很為…

其實過多幾年會唔會連買CD呢個行為都變歷史呢?﹗(首先應該是成為歷史吧…)

其實這也是一篇讓我們互相了解的啦﹗XDDDDDD

  • 就我買的第一張唱片, 好像回了很多次帶…
  • 中學年代很濫買,幾乎一星期買一張…做就家陣幾近逼爆的壯觀景象…
  • 濫還濫,我是很有要求的…太爛的不會買(就算精品精美…)
  • 就因為本人沒買古天樂先生的大碟而被懷疑忠粉程度…
  • 基本上一首歌啱聽就會買,經典事件是買陳奕迅debut被人白眼"咁你都買?",哼哼,家陣咪證明我有品味囉…(千歲笑聲:呵呵呵呵)
  • 一見《愛與夢飛行》(古生)和《My way》(敬hins)就想起雙失年代…
  • 最憎大盒packing,我懷疑這是我不喜歡現在的古生其中一個原因…
  • 隻《陳奕迅》係本人一時飛佛(基本上而家都係),曾經有次個哥哥來我家整電腦,整整一天本人不停replay這張碟,他聽了不下十次…卒之頂唔住問可唔可以轉碟…哈哈
  • 其實最初買楊千fa的唱片是貪隨碟附送的精品…
  • 陳生華星年代的出品本人是逢碟都買,家弟竟然唔知…和我同時買了某張精選…好蝕呀…
  • 當年很熱愛陳天后,《醉迷情人》聽到爛咁濟,之後的《風花雪》可說是飛佛中的飛佛。之後的不合耳緣,就此拜別。
  • 雖則本人很熱愛陳妖lone,不過他初出道時太唇紅齒白,頂不順。去到《心理遊戲》才細聽他的碟…呀,那碟是表妹買的。
  • 至於點解本人曾幾何時會熱愛陳天后呢…就是某同學硬將《打開天空》CD塞給我,聽罷發現不賴的說…不過…碟中邱穎欣的歌比陳天后的更悅耳。
  • 該同學塞了不止一張給我,還有一隻寶記不知幾多周年的《為全世界唱歌》,封面上是有吳君如的…勁驚…平心而論,首歌其實不賴的…
  • 逼人聽歌是當年一個norm,不是本人獨有的啦。
  • 只是當年會成隻碟塞俾人聽,現下唔捨得/嫌交收煩,用軟性方法攪掂…
  • 其實我唔click王菲,但跟風聽了一輪,買了最搵笨的幾張ep(即係佢生靖童期間新藝寶將一張大碟砍件成幾張ep出街…)
  • 但我覺得《菲糜糜之音》很不賴…(《但願人長久》是用來背默書的)
  • 之後出於真心欣賞買過《當時的月亮》…後來好似唔知賣咗定借咗俾人…
  • 中咒跟風買的還有滿城黃金甲二王子…真係人聽我又聽而已…睇番個封面仲幾令人不安…XDDDDDD
  • Hocc的debut碟是愛屋及烏,見佢係梅姐徒弟所以買來聽吓。如果佢唔係梅姐弟子…究竟我會唔會聽呢?
  • 在鮮奶遇到某何氏小歌女的粉…介紹之下被逼聽了很多該歌手好歌呢…
  • 記得當年為買李克人(唔記得邊隻碟,《就是情歌》?)還是鄭伊麵的《如果天空要下雨》掙扎咗好耐…卒之鄭生嬴咗…
  • 其實我覺得《如果天空要下雨》好好聽,當年本人是小環粉絲,仲有買佢隻碟《我要自主》的說…
  • oh no,上面第3點不成立了…
  • 因為黎明的《傾城之最》,我和整整一年無講過野的同班同學有了話題…
  • btw,那張碟92年出,仲係Philips碟面,9字尾時勁難搵兼且賣成120個大洋…
  • 唔好理唱功如何,鄭生和黎天王的舊歌都是相當不賴…
  • 有個同學常逼人聽關淑怡(All time favourite那張?還是《人生可有知己》那水呢?)…唔怪得聽SK舊歌會有種莫名熟悉感覺…
  • 最friend一個同學是鄭天后粉,於是我明明唔鐘意佢但又很熟佢既歌…
  • 當年呢位同學是很憎陳天后和楊千fa,偏偏我很buy呢兩個喎…
  • 另一同學是草蜢粉,她強烈推介《三人主義》(足足推介了一個學期)
  • 當年我沒反推介郭富城或古巨基,反倒是逼人聽安室,聽到完全唔識JPOP的朋友識《Can you celebrate?》和《Don't Wanna Cry》,叻呢﹗
  • SO永康粉絲推歌推到送我一張《情來自有方》結他譜…但個問題係…我唔識彈結他的…
  • 某年本人生日收到靜婷姐姐的《梁祝》…orz
  • 本人回禮是秋官的《書劍恩仇錄》,一曲《熊熊聖火》都值回票價啦﹗
  • 某同學話磚爐的《愛上殺手》其實幾好聽丫…卒之得到磚爐大碟乙張為生日禮物。
  • 試過買完某張精選大碟覺得很爛,轉手借花敬佛送給該歌手粉絲做壽禮,該同學感動至極…oh…我該慚愧了…
  • 當年不知消費者權益,Boyzone隻《By Request》奇情中奇情,一時聽到一時跳線…卒之啦啦聲dub落帶度算,實在我應該跟唱片公司換貨嘛…
  • 諗起最近買的敬hins x 二彎娜拉闊DVD,都係睇唔到…但我掉咗張單…
  • 曾幾何時新年會在馬交過新年長假,百無聊賴就是dub碟終日。每次都滿帶而歸。
  • 另一節目是買碟,雖然明知信和買碟比馬交更平。
  • 范曉萱的《好想談戀愛》就是在馬交買的啦。放在背包裡壓到個盒碎晒…
  • 梅姐的《情歌》都是拆利是錢買的…好像是在信德中心…
  • 聽小魔女多多少少是被某忠粉同學影響,有一水忠到連兒歌碟都買,雖然…我覺得《冰淇淋的祈禱》入面首《健康歌》實在是很過癮…當年的她唱小丸子改編的歌(忘了歌名…)比旺嫂更入型入格呢﹗
  • 不過本人最飛佛還是她鏟頭後的《氧氣》…
  • 表妹是唱片來源一個重要source…她塞給我的《風花雪》我覺得很不錯耶﹗
  • 試過兩次放碟,拿一大棟碟只放到三四十蚊…很搵笨耶﹗(這可能是和我不懂議價有關)
  • 很喜歡泡二手店搵好野…尋寶的過程叫人很沉迷…
  • 你知道我搵到蕭賀碩隻碟(仲要喺賣新碟的CD店)時有幾開心嗎?
  • 我家人很愛聽演歌天后的《傻女》、《紅茶館》等歌,本人最愛是《我寂寞》,那隻碟近年又在二手店搵到~回憶啊…
  • 飛佛是《從今直到永恆》…
  • 當年dub落的帶其實都聽到的,不過我設施不周無機聽,唯有掉轉頭搵番當年沒買的唱片留個念囉…
  • 很多郭先生《請把我的情感帶回家》前後的台版碟都是二手店執的…
  • 沒去過過簽唱會,唯一一張簽名唱片是從二手碟以28個大洋入的。
  • Kinki Kids我去到《E Album》才中招,之前A-D都是在二手店執,仲要極平價執日本版喎﹗
  • 很掛住當年和同學夾錢買的《純真傳說》…有條鍊的…最後隻碟落入同學仔手中…
  • 之後某同學說夾粉買張學友某張舊碟…我沒理佢了…點解要夾呢其實?
  • 多得皮球將舊碟復刻,我才可以買番唔知邊年的聖誕禮物~《廣播道fans殺人事件》
11/2/13後按:做乜完得咁突然既呢篇文?

16 則留言:


  1. >在鮮奶遇到某何氏小歌女的粉…介紹之下被逼聽了很多該歌手好歌呢…
    是誰來呢...?

    8th Jun 2008 20:10 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩事問得咁直接?
      XD

      8th Jun 2008 21:41 PM

      刪除
    2. re:blue

      係囉係囉,係邊個呢?﹗
      (謎之聲:我們在交換對號入座嗎?)

      10th Jun 2008 21:12 PM

      刪除
    3. re:rice

      我們都直腸直肚的一堆嘛…
      唔使轉彎啦…

      10th Jun 2008 21:16 PM

      刪除
  2. 如果我好似你咁寫,可以寫一年啦!哈哈
    陳曉東係朋友的妹妹係Fans,所以我又順手借聽,聽下又幾好。而陳慧琳呢,就係好朋友係Fans,由da de dum 我失戀開始愛聽,最愛都係《我敢去愛》的那張。
    咁樣講,真係有排講。哈哈

    8th Jun 2008 21:27 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起唱片故事就有很多舊事湧上心頭嘛…
      陳曉東和陳慧琳都係人家借碟給我,聽罷覺得不賴就繼續聽的…當年無網又唔會吓吓去h記試聽嘛,同學間交換cd就最方便的了。當年可以多歌聽到聽唔晒的…
      da de dum、假天真、我敢去愛時期我覺得佢玉女咗,唔係我expect那種型女feel囉…不過那水的碟我都有聽…有同學係陳天后粉之故…

      10th Jun 2008 21:15 PM

      刪除
  3. Mr RiceBall11/2/13 16:47

    太長了!
    當時的月亮是好聽,但那時候聽太多了,有點想吐,但現在又翻出來再聽

    8th Jun 2008 22:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?之前幾篇讓我們互相了解我寫到100項的說…
      物極必反嘛,播/聽得太多,就算鐘意都會聽到想嘔的…
      我諗起了…李太呢隻碟好似叫《只愛陌生人》…哈哈…

      10th Jun 2008 21:21 PM

      刪除
  4. 我不知你有沒有這情況。
    很久以前的歌記憶還在,歌詞也記得。但新的歌卻轉個頭一切也模糊起來。
    不知是否我是老了的關係。

    9th Jun 2008 12:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係有啦。
      好多舊歌一聽就記起當年的舊人舊事,有時係舊事比首歌更感動的…
      新歌嘛,缺乏回憶support,當然難入腦…
      過一段日子,聯上現下發生的人和事,現下的新歌他日也許會成為我們的回憶呢…

      10th Jun 2008 21:24 PM

      刪除
  5. 田中小百合11/2/13 16:48


    《但願人長久》是用來背默書的,老師在介紹蘇軾時也是播這首歌。

    9th Jun 2008 21:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 默書三寶,一首是《但願人長久》(王菲/鄧麗君),第二是《虞美人》(鄧麗君),第三是《滿江紅》(羅文),唱住歌來背書比齋背work好多架﹗

      10th Jun 2008 21:29 PM

      刪除


  6. 終於識到有人有譚小環用雀籠笠住個頭隻碟喇

    9th Jun 2008 23:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你需要我下次拎隻碟出來…等你可以同呢張世紀大碟(定ep呢?)合個照嗎?

      10th Jun 2008 21:41 PM

      刪除

  7. 路過...
    我都有買譚小環雀籠頭那張EP哦,
    揾出來緬懷下先...

    13th Jun 2008 10:40 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係係係?
      其實當年我真係幾buy小環架…由佢選港姐開始就欣賞佢…
      雖然佢演戲…唱歌…其實都唔多得的…
      不過buy呢啲野無乜得解釋既囉…

      13th Jun 2008 11:16 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD