2008/06/13

再再訪~精點茶餐廳

佢的確係間茶餐廳…~神奇在叫西餐的話水平不止茶餐廳,但叫茶餐廳中吃,水準又唔太得喎,奇哉…

Lunch set有湯、主菜乙碟和飲品,40蚊上下,係咁上下啦。湯…栗米湯?﹗忘了是甚麼。清炒意粉飯腳說十個無味,試了少少,確係無乜味,不過有陣炒過的香味…咁清丫嘛…感覺無乜油,真係幾清的。另外是泰式唔知乜野汁牛脷,牛脷燒到一間間的…XDDD~汁野味,點牛脷吃滿不錯的。唯獨是薯角超多…Orz…

前兩天去試的晚間set dinner:
上次試的dinner for two太癲,店家哥哥說我們兩個人一定吃不下,於是就選一個main course +15蚊轉餐,轉餐有前菜(沙律)乙個和湯,菜呀…我努力食了啲架…主打舊墨魚雖然唔多襯沙律,不過好味咁囉。湯是蘑菇湯,蘑菇都攪碎了滲在杰身的湯入面,厚和杰的感覺頗有口感~
左:藍芝士煙三文魚天使麵~上枱時沒有撲鼻芝士味,吃下去就知…超強和濃的芝士味~好味還好味,幾滯的…

右:牛肝菌汁蜆意大利飯~上枱時熱氣四飛,「鑊氣」十分強大。飯粒沾了汁但不是軟透的(死啦…唔知點形容添…卡卡…)…加埋超多的雜菌感覺超豐富。蜆…如果我懶啲幫我去埋殼就好了…

 是日甜品:焦糖汁麵包布丁。

還在十五十六好唔好轉其他甜品時偷睇到人家的…看樣子滿不錯喎﹗(實際原因是食完上面兩碟野已飽了九成…)吃下去又確實不錯,特別係個焦糖汁…真係好好味呀…(味王上身了…)

如是者50蚊的main course+15蚊轉餐+兩蚊凍飲,一人67蚊…感覺好滿足…人少少吃不下那個瘋狂的dinner for two的話,散叫也不錯的啊。

我幾時都話,這家店十分臥虎藏龍的說。

舊文: 平靚正大餐@精點
另一篇:周末食食食:神廚館&精點
******************************************
不偷影一下很難齋講呀呵?

即係呢,老m好像和我過不去的,我想吃的東西總係要等…(甚至十世都無…可憐的煙肉蛋呀…)…

琴日行經口痕痕想吃,驚覺佢地本來放完成食物的櫃不見了,轉為一部連著收銀機的電腦,show晒幾部收銀機入過乜order,咁後面既人就跟order做,做完再由前面的人入袋。我想他們是想control stock和慳時間吧…個mon仲會show個order入咗幾耐,計住時的說﹗不過我想講,我唔覺得快咗好多…反倒是客人落完order俾完錢被要求企埋一邊等攞野食…於是堆住一條等落order和一條等拎野食的人龍,好逼…

就係換呢啲電腦所以要不停加價嗎?

6 則留言:


  1. 好強勁的晚餐!
    好似西式野好d喎...

    13th Jun 2008 15:10 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 西式野呢個價錢真係勁ok啦,去大利法蘭西食個就咁加pat汁上意粉度既意粉都要五十幾蚊…
      呢度都係多十幾蚊咋喎…

      15th Jun 2008 18:25 PM

      刪除

  2. 冰大……那件應該是八爪魚不是墨魚吧?(速逃)
    M記,我試過等3個字等碟冇雞的沙律……

    13th Jun 2008 22:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 八瓜魚定墨魚呀?﹗
      我飛佛的煙肉蛋永遠無貨…吓吓都要等,一路都覺得佢地啲stock control做得好差…

      15th Jun 2008 18:26 PM

      刪除
  3. Ken Storm12/2/13 19:46

    這間茶餐廳我也到過,西式晚餐的確不是茶餐廳的貨色,必定超出你預期,強力推薦啊!

    20th Jun 2008 09:33 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直係超出期望,驚喜連連啊﹗
      我己成為這家店的粉絲…常逼/介紹人去的…

      22nd Jun 2008 17:58 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD