2008/06/29

楊過熊貓版~《功夫熊貓》

其實唔一定係楊過既,不過多數啲武俠小說主角都係誤打誤撞學成絕世武功,又咁啱俾佢打敗咗大奸狗,咁我睇咗一萬九千幾百萬次《神鵰俠侶》,睇《功夫熊貓》梗係唔覺唔覺就諗起阿過兒…

咁當然,呢啲小朋友(或童心未泯的大朋友如本人)oriented的電影係攪笑為主,當然唔會有愛情線…咁個男主角由靚仔變咗爆笑既樣衰熊貓…

個故仔簡單得可以(詳情可以睇呢度),啦啦啦,真係越睇越似《神鵰》架﹗(諗諗吓都幾星爺既《功夫》添…)

平時睇西片我會prefer聽原裝英文聲,不過今回要聽廣東話了。陳醫生把聲配上熊貓阿寶啲衰衰既表情真係好爆,估唔到俾小朋友睇既都會有「掂's」呢啲騎呢中文﹗我這種開口埋口「傳說中既…」的人,聽到一開始介紹不停用「傳說中」這個term…怎能不笑翻…

基本上阿寶唔出聲,齋行出呢show off佢一身優美身段:豪華臀、麒麟臂、豬腩肉都好夠照,加埋古古惑惑的眼神都夠笑死的了。

講功夫既少不免會打到飛起,不過無乜血無盛,只係簡單點幾吓穴(只是手勢好像不太正宗…唔係兩隻手指點既﹗)就復元了…真強。還有,武打動作很快,如果閣下不幸買到頭3行的位既話…小心有眼花或頭暈危險﹗

有雷部份來了﹗小心﹗

比較精來了:

阿寶本為麵店太子爺(但佢老豆唔係熊貓呢架喎﹗)
  • 楊過唔使講,阿娘念慈死咗之後佢咪偷雞摸狗過日子,總之都係得一兩吓三腳貓功夫而已

阿寶被烏龜大師指定為「龍戰士」,其師施福大師有點不爽更想趕佢走
  • 楊過被郭靖帶到終南山拜入全真教門下,邱處機令他拜趙志敬為師,趙看不爽他時時施予毒打…
  • 其實小龍女初時都唔想收楊過為徒,只係孫婆婆臨終所托…


初時班兄弟姊妹飛虎女、靈猴、毒蛇、仙鶴、猛螳螂看不爽阿寶…
  • 唔使講,趙志敬個大弟子清篤點會睇得楊過爽先?﹗


大奸狗係施福大師既徒弟,因為得不到秘笈和指名為龍戰士和師傅反目,後來仲打到師傅一仆一碌﹗
  • 呢個簡直同李莫愁一鬼樣呀﹗連師傅(小龍女個師傅)話李莫愁為人兇險都一樣呀﹗
  • 咁李莫愁當然有返古墓搶《玉女心經》啦…
  • 唔同既係,《功》入面既秘笈係有「實物」的,《玉女心經》…其實係一boom牆…

飛虎女、靈猴、毒蛇、仙鶴、猛螳螂幾個在吊索橋大戰大豹
  • 嘩嘩嘩,洪七公在華山大戰藏邊五醜,和之後打歐陽峰都係喺吊橋度打到飛起架﹗

施福大師帶阿寶到另一個山谷(忘了名字…但記得那兒係無人用河水洗加拿大的﹗),而阿寶就喺嗰度練成功的說…
  • 古墓好鬼大架,阿姑姑成日都帶過兒去唔同既墓室練功,最正梗係捉雀仔…

施福大師用食物激發阿寶的潛能,有一幕是筷子夾包…
  • 《神》(古版)有一幕係金輪法王和馬光佐等人在蒙古營中筷子爭羊肉架﹗
  • 我無記錯的話,阿國際巨星套《醉拳》好似都有的說…
無聊pt幾個:
  • 選龍戰士時個陣容好似《神鵰》啲武林大會…
  • 奸狗大豹越獄時很有《笑傲江湖》任我行feel…
  • 最後阿寶打到大豹飛上天又跌落呢…好有星爺套《功夫》feel呢…
  • 聽到對白有「真功夫」和「大師傅」…o咀了…一看roller…哎呀係喎,有阿國際巨星配廣東版的說﹗
  • 飛虎女、靈猴、毒蛇、仙鶴、猛螳螂幾個飛簷走璧十分《臥虎藏龍》…
  • 烏龜大師個郁好《龍珠》龜仙人feel,而施福大師就好鬼貓仙人囉…(諗起套真人版《龍珠》,好驚…)
  • 阿龜大師圓寂一刻,好鬼《蜀山奇俠》…
總括而言,這是一部合家歡一流的片子,大朋友想relax一吓笑一番亦無不可。童心未泯/無聊人如我就笑得很開懷…阿寶真係好過癮啊…~

(看得出我好喜歡這套片嗎?﹗未睇既快啲睇﹗)

官網 / 影評
娜姐:華風格鬥遊戲:《功夫熊貓》(這個好似好好玩喎…)

14 則留言:

  1. 聽你咁講好似真係幾吸引下呢!! 好, 搵日去睇下先...(唔知...有冇回水服務架呢呢度...)

    29th Jun 2008 21:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度無咁好服務架…哈哈…
      實在想relax吓笑吓唔用腦吓的話這部是不錯的,當然,前提是本人係乜都笑得餐架吓﹗

      30th Jun 2008 12:52 PM

      刪除
  2. 近年太多哩類"偽港式武打",日本又出,美國細片又出,而家連美國動畫大片...故事次次都差唔多,大師兄係大反派呀,無能師兄變英雄呀咁....
    哩套應該會睇...哩套動畫部份好似做得好好

    29th Jun 2008 21:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本是指《少林少女》嘛?﹗這套真係終極恐怖…
      《功夫熊貓》好明顯係向港式武打片致敬/參考,港人睇好多情節都熟口熟面的,呢啲野外國人咪buy到暈…
      話實啲動話真係做得好靚好細致,特別係動物啲毛﹗風吹過會郁的﹗好仔細﹗

      30th Jun 2008 12:59 PM

      刪除
  3. 唏,未睇嘛,好彩跳過雷位啫!不過我睇英文版哦……睇完返嚟比較下先。
    (因為早場你果度得返頭三行呀中文版……)

    29th Jun 2008 22:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實雷位唔太多,平時影評啲introduction都差唔多講晒個故仔會講乜,簡單得可以的說﹗
      我係特登睇中文版,諗住會抵死啲…不過我唔滿意無預告片(我想睇batman預告呀﹗)同埋無英文字幕,最鐘意睇外國人點譯中國野…嗚…
      做乜「你果度」都咁多人睇戲…orz…

      30th Jun 2008 13:01 PM

      刪除
  4. 今日都睇咗.. 套戲絕對有向各功夫武打片致敬
    一個字, "好睇!"

    30th Jun 2008 00:15 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有致敬成份啦一定,我等港人睇武打片大的,就會覺得好多情節係熟口熟面的…
      不過無損呢套片既爆笑度﹗

      30th Jun 2008 13:02 PM

      刪除
  5. 我買左飛星期二睇,不過都係會睇英文版啦.
    我朋友話有NDS打wor...
    今日睇左wanted,我都覺好鬼似武俠/復仇片咁.訓練阿MacAvoy有一招時簡直就係楊過細個時要捉麻雀個招囉.

    30th Jun 2008 00:40 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 第時出碟聽番中文囉…(我竟然想翻睇呀﹗)
      nds?不過我對格鬥game無乜興趣…我左右手又不協調…
      係呀係呀…古墓派呀﹗我諗緊寫劇本個人係咪好鐘意睇《神鵰》…好多位都好似《神鵰》…

      30th Jun 2008 13:04 PM

      刪除
  6. no reason21/2/13 21:02


    我睇呢套戲好無癮,隔離個女人同佢個女不斷重複d對白..後半部幾好睇,睇阿寶打大豹已經夠好笑,還有那個女人也收聲.

    30th Jun 2008 15:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 笑得呢仲有閒情講野佢都幾勁喎…
      我睇既時候多一家大細…同埋最好彩係前面一行無人坐﹗我又坐路口,所以無乜人聲電話聲咁…哈

      1st Jul 2008 23:07 PM

      刪除

  7. 阿國際巨星英文版都有份配呀,佢做馬騮!

    1st Jul 2008 20:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 出endroll時睇到呀…仲有lucy liu的說…orz

      1st Jul 2008 23:08 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD