2014/05/03

(轉)不可不知,關於假文青的30件事

呃,好耐無理過個博,之前友人傳來這篇,看得我瘋狂大笑,貼一貼順手呃吓文吧…~~哈哈哈

看來我真係有潛質成為偽文青了﹗~~~~
(不經不覺read數又過一個齊頭了…可惜最近真係無乜時間寫野,連貼京都之旅的文都唔得閒了﹗為甚麼呀﹗~~~~~~)

外表篇
1.必備黑框眼鏡
(雖然我們看起來都覺得是一樣的,但又喜歡強調自己戴的是哪副名牌)

其實我係有戴眼鏡的,只是多數戴隱型眼鏡而已。呀…不過我那個是啡色的…而我又好耐無配過副新既…咦,下次可以整副黑色架喎﹗

2.喜歡素T搭配針織衫
(號稱喜歡簡單的搭配,不過如果是沒人認得出來的牌子是鐵定NG的唷^_<)

其實…我身上的…都不外乎…係…u記架啦…但講開又講,我好少買大大個logo喺心口的衫…多數都係條子格仔的說…

3.衣櫃裡一定要有窄褲
(搭配的鞋子不外乎牛津或all star)
唔…咁skinny jeans著出嚟顯得隻腳slim啲嘛,太闊的著上腳感覺怪怪既…其實我好似06年時(點解我咁記得?因為那是世界盃開波之夜,落大雨整濕晒條褲,落車後第一件事就係去佐單丹奴度買過條褲換咗先上去睇波)買過兩條相對比較闊的牛記,之後喺u記掃既都係skinny了…

配搭,梗係我萬年至愛converse啦﹗呀,最近買了對adidas(這是n年之後的再續前緣~),我覺得巧令令…哈哈。其實我成日諗死啦…一把年紀仲著sneaker…不過我又唔鐘意著平底鞋,更加唔鐘意著鞋唔著襪…咁算啦…繼續sneaker…囧

4.不分男女,剪過至少一次妹妹頭瀏海+超級圓的短髮
(我只是不想以馬____頭來稱呼那種髮型)
哈哈哈哈﹗是這個樣子嗎?細個梗係有剪過小丸子頭啦,大個短吓長吓都有既…

5.通常都是瘦子
唔好計個千年石胎肚腩可以嗎?

思想、喜好篇
6.喜歡的作家通常都是村上春樹,道行比較高的會說芥川龍之介
(對每本書的書名可能如數家珍,卻無法深入討論,原因是什麼我就不便多說了)
村上春樹我鐘意佢既散文集,小說就唔係好click。其實我好想挑吓《金閣寺》、《細雪》等名著,但睇過一本發現唔係好識欣賞,囧(就是無法深入討論了?)…呃,其實講到最喜歡的作家,小說呢水好喜歡萬城目學(但散文唔click)、三浦紫苑東野圭吾,散文有酒井順子,松蒲彌太郎就一本本啦…

7.喜歡的書店通常都是誠品
(可以看書可以聽音樂還可以打咖,多有sense)
我又真係好鐘意去誠品買書之後去habitu度坐架喎…我成日懷疑店裡得我係邊睇書邊食野的…囧

8.宣稱熱愛歐洲電影超過好萊塢巨資大片
(不過問他們有什麼推薦的,講來講去也只講得出偶然與巧合之類的)
其實我麻麻地西片的…哈

9.喜愛的女歌手中,一定有張懸、陳綺貞、田馥甄其中一個以上
我可以投番范曉萱嗎?(年代久遠…囧)

10.認為"聽獨立樂團=有音樂品味",受不了羅志祥、蔡依林等歌手
咦,呢兩個單位我又真係唔太buy的…

11.文具一定要是MUJI或是誠品買的
(但你講MOLESKINE,他不一定聽得懂)
咦,傳奇記事簿我識喎﹗不過用完不太感到其傳奇性啫。文具要喺無印和誠品買就一定架啦,使講既﹗

12.一樣是廉價勞力,打工首選是星巴克,但無法接受在麥當勞打工
我真係有諗過去*$打工架喎…

行為舉止篇
13.不承認自己有菸癮,只說抽菸的時候可以讓自己冷靜思考
其實我覺得食煙的令仔係好型的…despite我聞到煙味係會咳的…哈

14.一定會有一台很貴的單眼,但不知道為什麼照片怎麼拍都是lomo風的靜物
(例:咖啡廳的桌上,一本翻開的設計雜誌、一杯咖啡)
<--呢款嗎?不過無雜誌添﹗哈哈哈﹗

但我沒有很貴的單眼啦,我是很cheap地用手提影的,而我的相機,只是二千多元的傻瓜機…雖然,我差點就出手買了部貴的






15.下午去咖啡廳,晚上去lounge bar
夜晚有乜重要得過煲劇丫…

16.喜歡逛創意市集,然後一定一定要把戰利品po出來
死啦,我真係好鐘意po戰利品添…

17.講到社運就熱血沸騰,事後問到場響應了沒,會說當天身體不舒服或突然有事
咦…咁似講緊我…

18.在別人稱讚"你根本是個文青"的時候,反應很謙虛
(但其實大家都看得出來心裡很高興...)
好衰…擺明就係講我…哈哈哈﹗

文字表達篇(facebook、網誌)
19.facebook裡充滿了只有自己看得懂的風花雪月
(也稱無病呻吟)
我成日貼歌詞無人理的…應該只有我先明點解要tag呢隻歌?

20.熱愛毫無章法的斷句,不過怎麼斷都只有逗號
(例:今天走在繁華的街頭,寂寞,卻,包圍了我。)
咦…我通常無句號的…哈哈哈


21.網誌中常出現的幾個字眼:青春、哀傷、憂愁、寂寞、孤獨、泛黃、夢想、夜晚、愛
(例1:這個寂靜的夜晚,我,一個人,享受著孤獨)
(例2:偶然翻到一張泛黃的照片,上面滿載著回不去的,青春)
我又無呢個境界…不過啲caption多數出現既字眼係…錯字…哈哈


22.喜歡把日常瑣事寫得文謅謅
(例:真的沒錢了,也要寫成"我知道你一直全心全意為我付出,敬,我的錢包")
我諗起我篇哀悼波鞋文…


23."一杯冒著香濃熱氣的咖啡,一個心靈富足的人,
擁有一個完美的寧靜午後,這時候,我覺得我擁有了全世界。"
(看不懂這是他們的打卡、動態公式嗎?)
死啦…我有打呢啲卡…


24.去華山或live house怎麼可以不打卡
但紅館去衰,人多成日打唔到卡的…

25.偶爾會上傳一張照片,主題是自己的書桌或書櫃
(當然會擺滿滿看起來很高深的書)
死啦…我有﹗成日都有﹗哈哈哈

26.看一本商周,也可以發一篇五百字的動態,用多愁善感的口氣問"這世界怎麼了"
喺blog度發文算唔算?


27.常把過往的感情寫得纏綿悱惻、轟轟烈烈、刻骨銘心
(但有可能只是小小的曖昧,也可能只是剛好突然想到)
這個有嗎?


28.工作、未來這種問題對他們來說太庸俗了,人生最大的煩惱就是如何愛人與被愛
喂係喎,我成日覺得追求人人覺得應該有的是對的嗎?不是應該追度自己想要的嗎?


29.常會把自己靈機一動的想法認定成大家都要奉為圭臬的人生哲理
(例:你難道不覺得,人生,就是注定一輩子要和慾望搏鬥嗎?)
有嗎?

人生目標(總結)
30.畢生都在追求成為一個"有品味"、"有質感"的人
嘩﹗太對了﹗

2 則留言:

  1. 哈,我認同最後一個--畢生都在追求成為一個"有品味"、"有質感"的人。
    不過我離目標超遠就是了。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE: Y Alika

      不要緊,品味既野LIFELONG既事嚟既,不是一時三刻架嘛…~

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD